تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حقّ نصيحت خواه اين است كه به راه صحيحى كه مى دانى مى پذيرد، راهنمائيش كنى و سخن در حدّ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801189842




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در گفت‌وگو با برنا عنوان شد؛ مسكوت ماندن يا نماندن طرح پزشك خانواده در هاله‌اي از ابهام


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: در گفت‌وگو با برنا عنوان شد؛ مسكوت ماندن يا نماندن طرح پزشك خانواده در هاله‌اي از ابهام
عضو كميسيون بهداشت گفت: طرح پزشك خانواده، با توجه به اهميت آن، به‌دليل كمبود بودجه و عدم تأمين منابع، مدتي مسكوت ماند؛ اين درحالي است كه وزير بهداشت گفته در حال اجراست!


احمد آريايي‌نژاد، عضو كميسيون بهداشت و درمان مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي برنا درباره طرح پزشك خانواده گفت: درزمينه طرح پزشك خانواده، منابع مالي تعريف و تأمين نشده بود. در حقيقت بايد گفت تفاوت زيادي در بين اجرا و عمل اين طرح وجود دارد و بر همين اساس، بايد اين موضوع بازنگري شود تا مشكلات ازبين برود.

به گفته عضو كميسيون بهداشت، درمان مجلس، در حال حاضر طرح پزشك خانواده در كشور به دليل عدم تأمين منابع مسكوت مانده است؛ اين در حالي است كه وزير بهداشت گفته طرح پزشك خانوده به شيوه جديد در حال اجراست!

آريايي نژاد ادامه داد: با توجه به اين‌كه طرح پزشك خانواده از غرب وارد كشور شده است، ايرادات و نواقص آن در حال بررسي و رسيدگي است تا بتوان به‌صورت يكسان اين طرح را در كشور اجرايي كرد.

وي در مورد بودجه امسال طرح پزشك خانواده تصريح كرد: بودجه امسال طرح پزشك خانواده نسبت به ‏سال گذشته افزايشي نداشته و همانند سال گذشته است. درحقيقت بايد گفت بودجه بخش بهداشت از ميزان تورم عقب‌تر است.

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن