تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بالاترين درجه دانايى، تشخيص اخلاق از يكديگر و آشكار كردن اخلاق پسنديده و سركوب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802455661




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حدادعادل در جمع خبرنگارانديدارم با لاريجاني درباره امور مجلس بود/فراكسيون اصولگرايان درخواستي براي ديدار بار رئيس‌جمهور نداشته است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: حدادعادل در جمع خبرنگارانديدارم با لاريجاني درباره امور مجلس بود/فراكسيون اصولگرايان درخواستي براي ديدار بار رئيس‌جمهور نداشته است
رئيس فراكسيون اصولگرايان با تأئيد ديدار خود با علي لاريجاني گفت: اين ديدار متعلق به مدت‌ها قبل بود كه موضوع آن مرتبط با امور مجلس بود.


به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري فارس، غلامعلي حداد عادل رئيس فراكسيون اصولگرايان در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سؤالي درباره ديدار خود با لاريجاني گفت: اين ديدار مربوط به دو سه هفته پيش نيست و من در اين مدت ديداري با آقاي لاريجاني نداشتم.

وي افزود: البته مذاكره من با آقاي لاريجاني امري طبيعي است ولي در دو سه هفته اخير نبوده است اما اين ديدار مربوط به خيلي وقت پيش بوده است.

رئيس فراكسيون اصولگرايان ادامه داد: آقاي سالك هم زمان اين ديدار را به طور دقيق نمي‌دانستند.

حدادعادل گفت: من هم زمان اين ديدار را به ياد نمي‌آورم اما اصولاً دو فراكسيون رهروان ولايت و اصولگرايان در بسياري از موارد نظر مشترك دارند كه مي‌توان به بحث هسته‌اي و اصول بودجه اشاره كرد و ما در اين زمينه‌ها ارتباط داريم و كار مشترك مي‌كنيم.

وي افزود: مواردي كه اختلاف نداريم خوشبختانه بسيار زياد است اما با اين حال عقل و منطق هم حكم مي‌كند كه همسو با يكديگر عمل كنيم.

وي با اشاره به جزئيات ديدار خود با لاريجاني افزود: در اين ديدار بحث همگرايي و عمل به وحدت نظر مطرح بود البته اين مسئله‌اي است كه همه اعضاي فراكسيون پذيرفته‌اند كه نمونه آن دعوت دو فراكسيون از آقاي تخت روانچي عضو تيم مذاكره‌كننده هسته‌اي بود كه همه اعضاي فراكسيون آن را امضاء كردند و از اين قبيل امضاءها هم باز هم خواهيم داشت.

رئيس فراكسيون اصولگرايان در پاسخ به اين سؤال كه آيا قرار نيست كه مانند مجلس هشتم يك فراكسيون واحد از اصولگرايان داشته باشيم، گفت: نه چنين بحثي به هيچ عنوان مطرح نشده است.

حدادعادل در پاسخ به سؤال ديگري درباره اينكه آيا قرار نيست كه مسئولان به جلسات مشترك دو فراكسيون دعوت شوند يا نه، تصريح كرد: چرا ما كلاً در نظر داريم در بسياري از موارد كه محل اختلاف نيست به صورت واحد عمل كنيم و آن را هر دو فراكسيون پذيرفته‌اند البته در گذشته مواردي بوده و در آينده نيز مواردي خواهد بود.

حداد عادل در پاسخ به سؤال ديگري درباره اينكه آيا اين فراكسيون برنامه‌اي براي ديدار با رئيس‌جمهور دارد يا نه، گفت: ما آقاي رئيس‌جمهور را مي‌بينيم و من در شوراي عالي انقلاب فرهنگي و گاهي مواقع در مجمع تشخيص مصلحت نظام آقاي رئيس‌جمهور را مي‌بينيم اما تا آنجايي كه من مي‌دانم آقاي رئيس‌جمهور ديدار فراكسيوني هنوز نداشته است كه حالا فراكسيون رهروان يا فراكسيون ما همچنين برنامه‌اي داشته باشد. اگر چنين برنامه‌اي باشد ما هم استقبال مي‌كنيم اما از خود فراكسيون اصولگرايان هم درخواستي دراينباره ارائه نشده است.

وي درباره اينكه آيا در ديدار با لاريجاني بحث در ارتباط با همگرايي اصولگرايان مطرح شده است، يا نه،‌گفت: ديدار ما با آقاي لاريجاني امري طبيعي است البته بحث‌هاي من در ديدار با آقاي لاريجاني درباره خود امور مجلس بود. در مجلس بسياري از امور وجود دارد كه همگرايي دو فراكسيون را اقتضاء مي‌كند و همانطور كه قبلاً گفتم تنها به امور مجلس اين ديدار اختصاص داشت.

حدادعادل در پاسخ به سؤال ديگري درباره اينكه آيا فراكسيون به دنبال طرح افزايش درصد غني‌سازي و تصويب آن در مجلس است، يا نه، گفت: اين طرح متعلق به برخي از نمايندگان است و چيزي نيست كه فراكسيون آن را دنبال كند.

رئيس فراكسيون اصولگرايان در پاسخ به اين سؤال كه چرا برخي‌ها به دنبال كمرنگ نشان دادن حماسه 9دي هستند، گفت: به هر حال بالاخره عده‌اي مخالف بودند كه ملت در مقابل آنها 9دي را آفريدند و آنها از احياي 9 دي خوشحال نيستند و اين طبيعي است بالاخره 9 دي واكنش ملي در مقابل فتنه بود و طرفداران فتنه از بزرگداشت 9 دي و يادآوري آن خوششان نمي‌آيد.

انتهاي پيام/

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن