تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802976944




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش ديدارلاريجاني با مراجع عظام تقليدوجمعي ازمسئولان استان قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي: گزارش ديدارلاريجاني با مراجع عظام تقليدوجمعي ازمسئولان استان قم
رئيس مجلس روز گذشته به طور جداگانه با ائمه جمعه استان قم، اعضاي انجمن صنفي كارفرمايي گاوداران شيرده، رئيس دامپزشكي استان قم، مديرعامل فولاد غرب آسيا، اعضاي شوراي استان قم و حضرات آيات عظام آيت الله مقتدايي، مكارم شيرازي، وحيد خراساني و صافي گلپايگاني ديدار و گفت و گو كرد.


به گزارش خبرگزاري خانه ملت، دكتر علي لاريجاني در اولين ديدار خود، صبح روز گذشته (يكشنبه 24آذر) با ائمه جمعه مناطق جعفريه، قنوات، سلفچگان و دستجرد در استان قم ديدار و گفت و گو كرد.

در اين ديدار حجت الاسلام دهقاني، امام جمعه شهر جعفريه استان قم خواستار توجه به بودجه امور فرهنگي شد و گفت: فعاليت هاي فرهنگي نيازمند اعتبار است به طوريكه بايد در امور مصلا، دارالقرآن و ساير موارد پاسخگو باشيم.

وي با اشاره به مشكلات منطقه جعفريه افزود: يكي از مشكلات مردم در اين منطقه فروش گوشت دام در بازار از سوي دلالان است كه دولت بايد در اين راستا اقدامات لازم را انجام دهد.

حجت الاسلام دهقاني به وضعيت نامناسب جاده جعفريه اشاره كرد و ادامه داد: جاده جعفريه حدود 35 كيلومتر است و مردم از وضعيت آسفالت آن ناراضي هستند.

در ادامه حجت الاسلام محمدعلي منتظري امام جمعه شهر قنوات، با بيان اينكه مردم ائمه جمعه را به عنوان پناهگاه خود مي دانند گفت: مراجعات بسيار زيادي از سوي مردم صورت مي گيرد اما ائمه جمعه در حالي كه نيروي كار و دفتردار براي خود ندارند در اين راستا با مشكلاتي مواجه هستند.

وي در بخش ديگري از اظهاراتش به مشكلات منطقه اي قنوات اشاره كرد و گفت: با توجه به اينكه براي جاده قنوات به جعفريه اعتبار لحاظ شده اما اين موضوع به صورت جدي دنبال نمي شود؛ اين در حالي است كه اين جاده تا كنون حدود 10 و 12 نفر تلفات داشته است كه حتي تلف شدن يك نفر هم براي ما دردمند است؛ لذا مشكل تاريكي جاده قنوات نيز يكي ديگر از مشكلات اين منطقه است.

وي به درمانگاه قنوات اشاره كرد و افزود: شهر قنوات حدود 12 هزار نفر جمعيت دارد اما متأسفانه يك درمانگاه شبانه روزي در آنجا وجود ندارد.

وي ادامه داد: اشتغال جوانان نيز يكي ديگر از مشكلات منطقه است و با توجه به اينكه اين منطقه داراي چاه نفت است اما درآمدي از آن نصيب منطقه نمي شود.

وي خواستار تأسيس كارخانه اي براي اشتغال جوانان منطقه شد و افزود: شغل مردم منطقه صيفي كاري است و در شش ماه از سال براي اشتغال به مناطق ديگر مهاجرت مي كنند كه اين موضوع مشكلات بسياري را در پي دارد.

امام جمعه شهر قنوات نبود دادگاه و شوراي حل اختلاف را از ديگر مشكلات مردم قنوات عنوان كرد.

حجت الاسلام والمسلمين منتظري با بيان اينكه انشعاب برق در منطقه قنوات از 200 هزار تومان به 800 هزار تومان افزايش يافته است تصريح كرد: اين ميزان براي شهرهاي بالاي 20 هزار جمعيت است اما هزينه انشعاب برق براي مردم اين منطقه بايد براساس هزينه انشعاب برق در روستا محاسبه شود تا مشكلي متوجه مردم منطقه نشود.

حجت الاسلام ماشاءالله ابراهيمي يزدي امام جمعه دستجرد نيز در اين ديدار به مشكلات مردم بخش خلجستان اشاره كرد و گفت: يكي از مشكلات مردم اين منطقه در بخش دارو و درمان است به طوري كه در حال حاضر در اين منطقه داروخانه شبانه روزي وجود ندارد؛ ضمن اينكه با مشكل كمبود پزشك نيز مواجه هستيم كه اين مشكلات بايد جدي گرفته شود.

وي با بيان اينكه شهر دستجرد داراي 53 روستا است به شهرك صنعتي منطقه اشاره كرد و گفت: با توجه به مشكلات شهرك صنعتي جوانان به مناطق ديگر روي مي آورند.

امام جمعه دستجرد افزود: مشكل كمبود آب در اين شهرك صنعتي يكي از مشكلات است كه در اين راستا قرار بود با بهره برداري از سد دز مشكل آب منطقه رفع شود.

ابراهيمي يزدي به مشكلات ائمه جمعه در استان قم اشاره كرد و گفت: ائمه جمعه بعد از دو سال هنوز موفق به دريافت زمين براي شوراي سياست گذاري ائمه جمعه نشده ام ضمن اينكه اين موضوع را از بنياد مسكن نيز پيگيري كرديم اما به نتيجه نرسيديم.

امام جمعه دستجرد همچنين خواستار بكارگيري نيروي كار براي دفاتر ائمه جمعه شد.

در ادامه ديدار رئيس مجلس شوراي اسلامي با ائمه جمعه استان قم سيدمحمود ميرقيصري امام جمعه شهر سلفچگان با انتقاد از پخش نكردن خطبه هاي ائمه جمعه در زمان مناسب از سوي صدا و سيما گفت: در حالي كه براي يك تبليغ تلويزيوني چندين دقيقه زمان صرف مي شود اما سخنان ائمه جمعه در استان مدت زمان بسيار ناچيز از سوي رسانه ملي پخش مي شود.

وي به مشكلات منطقه اي سلفچگان اشاره كرد و گفت: با توجه به اينكه جاده سلفچگان شاهرگ كشور است و ماشين هاي سنگين در آن تردد مي كنند اما از وضعيت مناسبي برخوردار نيست و بايد ترميم شود.

وي ادامه داد: با پيگيري هايي كه انجام داديم ترميم هايي در جاده سلفچگان صورت گرفت اما بايد يك اقدام اساسي در اين راستا صورت گيرد.

حجت الاسلام والمسلمين ميرقيصري همچنين افزود: آلاينده هايي كه در منطقه و روستاهاي اطراف است براي مردم مشكل ساز شده است.

وي به كمبود آب در منطقه گنداب اشاره كرد و گفت: اين روستا حدود 3 تا 4 هزار نفر جمعيت دارد كه علاوه بر مشكل كمبود آب، به لحاظ آسفالت مشكلاتي دارد.

امام جمعه سلفچگان تأكيد كرد: از آنجايي كه سلفچگان منطقه حساسي به شمار مي آيد توجه به امور فرهنگي در اين منطقه بسيار مهم است كه در اين راستا نيازمند بودجه فرهنگي هستيم.

رئيس مجلس شوراي اسلامي نيز بعد از شنيدن سخنان ائمه جمعه ضمن خوشامدگويي به آنها گفت: ائمه جمعه تكيه گاهي براي مردم هستند.

نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي افزود: يكي از مشكلات ائمه جمعه مربوط به نيروي كار دفاتر امام جمعه است لذا فردي كه مورد انتخاب است معرفي شود تا براي بكارگيري در دفاتر ائمه جمعه از وزارت آموزش و پرورش يا نهادهاي مرتبط مأمور به خدمت شوند.

وي درباره مشكلات فرهنگي تشريح شده از سوي ائمه جمعه نيز گفت: به دليل اينكه كارهاي فرهنگي بايد پر رونق تر شود اين موضوع را پيگيري مي كنيم.

لاريجاني درباره مشكلات منطقه اي ائمه جمعه نيز قول مساعدات براي رفع مشكلات به ويژه جاده جعفريه داد.

اين نماينده مردم در مجلس نهم همچنين درباره فقدان درمانگاه شبانه روزي در برخي مناطق گفت: در اين راستا بايد با آقاي حجازي رئيس دانشگاه علوم پزشكي قم مذاكره شود تا مشكلات را پيگيري و در صورت امكان درمانگاه منطقه قنوات شبانه روزي شود.

وي در بخش ديگري از اظهاراتش درباره مدت زمان پخش سخنراني ائمه جمعه، با بيان اينكه اين سخنراني ها بايد دقيق تر پخش شود خواستار اختصاص مدت زمان مناسب براي پخش خطبه هاي ائمه جمعه شد.

رئيس مجلس شوراي اسلامي در پايان نيز گفت: موضوع رفع آلاينده هاي شهرك هاي صنعتي نيز بايد در دستور كار باشد و مشكلات را پيگيري مي كنيم.

ديدار اعضاي انجمن صنفي كارفرمايي گاوداران شيرده با رئيس مجلس

دكتر لاريجاني همچنين در دومين ديدار خود با اعضاي انجمن صنفي كارفرمايي گاوداران شيرده ملاقات كرد.

در اين ديدار اعضاي انجمن صنفي كارفرمايي گاوداران شيرده در ديدار با دكتر علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي به بيان مشكلات خود پرداختند.

براساس اين گزارش تاجيك عضو هيات مديره انجمن صنفي كارفرمايي گاوداران شيرده استان تهران با بيان مشكلات دامداران، گفت: فشار بر صنعت دامداري از سال1389 آغاز شد به طوري كه در نيمه سال 90، قيمت شير به صورت دستوري 630 تومان اعلام شد و اين در حالي است كه براساس آمار و اطلاعات قيمت تمام شده شير براي دامداران 840 تومان برآورد شد.

وي افزود: بعد از گذشت 4 تا 5 ماه قيمت شير به 750 تومان افزايش يافت؛ در اين زمان از طريق كارشناسان مورد اعتماد در بهمن‌ماه 90 قيمت تمام شده شير 996 تومان اعلام شد كه گاوداران از فروردين 91 آماده شروع فروش شير خود به كارخانجات با همين قيمت بودند.

تاجيك افزود: تفاهم‌نامه‌اي بين وزارت صنعت، معدن و تجارت منعقد شد كه براساس آن قرار بود علوفه دامداران تا پايان فروردين 93 با ارز 1226 تومان تامين شود، اين در حالي است كه بسياري از دامداران سراسر كشور بخش اعظمي از علوفه خود را دريافت نكردند كه اين موضوع در مناطق دورافتاده و محروم مشهودتر است.

اين عضو هيات مديره انجمن صنفي كارفرمايي گاوداران شيرده استان تهران با تاكيد بر اينكه همزمان با افزايش قيمت علوفه بسياري از دامداران تحت فشار قرار گرفتند، ادامه داد: در اين شرايط دامداران مجبور شدند بسياري از گاوهاي شيري خود را روانه كشتارگاه كنند.

وي افزود: در دولت جديد قرار شد علوفه دامداران تامين شود و كارخانجات نيز شير را با افزايش 15 درصدي و با قيمت 1458 تومان از دامدار خريداري كنند كه ما اعلام كرديم حتي حاضر هستيم شير را با قيمت 1350 تومان در اختيار كارخانجات قرار دهيم.

تاجيك تاكيد كرد: در جلسه با نعمت‌زاده وزير صنعت، معدن و تجارت توافق كرديم با توجه به شرايط كشور هيچگونه افزايش قيمتي در محصول شير نداشته باشيم، اما مشروط بر اينكه دولت نيز علوفه دامدار را تامين كند.

اين عضو هيات مديره انجمن صنفي كارفرمايي گاوداران شيرده استان تهران با بيان اينكه ادامه توليد شير از سوي دامداران به معناي سوده بودن صنعت دامداري نيست، گفت: فعالان اين بخش عاشق كار خود هستند.

وي همچنين به وعده كمك 600 ميليارد توماني دولت به دامداران اشاره كرد و گفت: با تاييد جهانگيري معاون اول رئيس جمهور قرار شد اين مبلغ به‌عنوان يارانه در اختيار وزارت جهاد كشاورزي قرار گيرد، اما هفته گذشته در جلسه ستاد تنظيم بازار به ما اعلام كردند اين مبلغ به 450 ميليارد تومان كاهش يافته است.

تاجيك تصريح كرد: با پيگيري‌هاي انجام شده متوجه شديم معاونت راهبردي رئيس جمهور از اين موضوع اطلاعي ندارد و نامه‌اي مبني بر پرداخت يارانه 450 ميليارد توماني به دامداران به اين معاونت ارسال نشده است.

عضو هيات مديره انجمن صنفي كارفرمايي گاوداران شيرده استان تهران در پايان گفت: ما موافق آزادسازي قيمت شير هستيم و در اين شرايط علوفه خود را با ارز آزاد تامين مي‌كنيم. همچنين حاضر هستيم شير با قيمت 1350 در اختيار كارخانجات لبني قرار دهيم.

در ادامه دكتر علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه شير با سلامت مردم در ارتباط است، گفت: بايد مشكل قيمت شير به طوري كه هم به نفع مصرف‌كننده و هم به صرفه‌ براي دامدار باشد در نظر گرفته شود.

نماينده مردم قم در مجلس نهم با بيان اينكه ملاحظه رئيس جمهور براي عدم افزايش قيمت شير به دليل اين است كه محصول شير با سلامت مردم در ارتباط است، گفت: اگر قيمت شير آزاد شود بايد يارانه آن در اختيار كارخانجات لبني قرار گيرد تا قيمت تمام شده اين محصول براي مردم كاهش يابد.

ديدار رئيس دامپزشكي استان قم با لاريجاني

در ادامه ديدارهاي روز گذشته رئيس مجلس شوراي اسلامي، رفيعي رئيس دامپزشكي استان قم گزارشي از عملكرد سازمان دامپزشكي قم را به رئيس مجلس ارائه داد.

رئيس دامپزشكي استان قم با اشاره به مخاطرات دامپزشكي ،گفت: دراين زمينه دامپزشكان با مخاطراتي از قبيل بيماري هاي مشترك انسان و دام مواجه هستند و علي رغم اين مشكلات از طرفي مزايايي كه در گذشته براي پرسنل سازمان دامپزشكي وجود داشت قطع شده است.

وي همچنين خواستار پيگيري رفع مشكل پرداخت حق مأموريت پرسنلي كه به مناطق محروم اعزام مي شوند، شد.

علي لاريجاني درباره حقوق و مزاياي پرسنل دامپزشكي قم گفت: به دليل اينكه اين موضوع بار مالي دارد مجلس به طور خاص نمي تواند مشكل را حل كند اما دولت مي تواند لايحه اي در اين راستا ارائه دهد.

رئيس مجلس شوراي اسلامي در پايان تأكيد كرد: با توجه به اينكه استان قم يكي از قطب هاي دامپروري در كشور است مشكلات اين بخش بايد رفع شود.

ديدار مديرعامل فولاد غرب آسيا با رئيس مجلس

ديدار مديرعامل فولاد غرب آسيا با دكتر لاريجاني چهارمين ديدار رئيس مجلس در روز گذشته بود.

در اين ديدار، حقيقي مديرعامل فولاد غرب آسيا به مشكلات اين بخش اشاره كرد و گفت: بانك ها در گشايش اعتبارات ريالي براي خريد مواد اوليه صنعت فولاد سختگيري و وثيقه‌هاي سنگين نيز دريافت مي كنند.

به گفته مديرعامل فولاد غرب آسيا اين كارخانه 600 نفر كارگر دارد و جزو كارخانه هاي تازه تأسيس و مدرن كشور است كه مواد اوليه كارخانه هاي خودروسازي كه يكي از فعاليت هاي اين كارخانه تأمين مواد اوليه شركت هاي خودروسازي است.

دكتر علي لاريجاني در ديدار با مديرعامل فولاد غرب آسيا وعده مساعدت داد.

لاريجاني: كميسيون تلفيق در بررسي لايحه بودجه به اعتبارات شهرداري‌ها توجه مي‌كند

در ادامه ديدارهاي روز گذشته، اعضاي شوراي استان قم ضمن در ديدار با دكتر لاريجاني به ارائه مشكلات خود پرداختند.

رئيس شوراي استان قم با اشاره به نقش و جايگاه شوراي استان تصريح كرد: وظايفي كه بر عهده شوراها قرار دادند بسيار عظيم و سنگين است به طوري كه نظارت بر دستگاه هاي اجرايي، بررسي مشكلات استان، شهر و بخش نيز از وظايف شوراي استان و شوراهاي فرادستي است.

ابوالحسني با بيان اينكه تصميم گيري و مصوبات شوراها براساس نياز و خواسته مردم در شوراها صورت مي گيرد افزود: شوراها به عنوان پارلمان استاني از جايگاه ويژه اي برخوردار هستند.

وي به مشكلات شوراي استان قم اشاره كرد و گفت: با توجه به اينكه حدود سه ماه از تشكيل شوراي استاني قم مي گذرد اما يك اتاق كوچك در شوراي شهر در اختيار اين شورا قرار گرفته است، اين در حالي است كه قانون استانداران را موظف كرده تا تجهيزات لازم را در اختيار شوراها قرار دهند اما با توجه به سه مكاتبه اخير با استاندار اما همچنان مكان مناسبي براي استقرار نداريم.

ابوالحسني به مشكلات اعتباري شوراي استان قم اشاره كرد و گفت: حدود 25 ميليارد ريال براي شوراهاي استان، بخش و شهرستان اختصاص يافته كه اين ميزان تنها براي حق جلسات و هزينه هاي ستادي و استاني است.

وي با انتقاد از لغو عضويت اعضاي شوراي استان ها در شوراي برنامه ريزي استان گفت: براساس قانون يكسري از وظايف شوراهاي استاني كاهش يافته به طوري كه عضويت اعضاي شوراي استان ها در شوراي برنامه ريزي استان كه در گذشته سه نفر بودند به يك نفر كاهش و سپس عضويت آنها در شوراي برنامه ريزي استان لغو شد.

در ادامه نيز بختياري عضو شوراي استان قم با اشاره به اينكه جايگاه قانوني شوراي استان تعريف مشخصي ندارد خواستار تبيين جايگاه شوراها به لحاظ قانوني از سوي مجلس شد.

وي ادامه داد: در حالي كه شهر قم از جايگاه ويژه اي برخوردار است اما شهرهاي اطراف آن نيز ظرفيت هاي زيادي دارند كه در حال حاضر تمركزها به مركز استان شده و ظرفيت هاي شهرهاي حومه ناديده گرفته شده است.

در ادامه ديدار اعضاي شوراي استان قم با رئيس مجلس شوراي اسلامي يكي ديگر از اعضاي اين شورا به طرح الحاق يك تبصره به ماده 39 قانون ماليات بر ارزش افزوده اشاره كرد و گفت: براساس اين طرح دو درصد از ماليات بر ارزش افزوده در اختيار شهرداري ها قرار مي گيرد؛ طرح يادشده در كميسيون اقتصادي مجلس تصويب شده اما مسكوت مانده است.

وي خواستار پيگيري اين موضوع از سوي رئيس مجلس شوراي اسلامي شد.

عضو شوراي بخش سلفچگان نيز گفت: در حالي كه مردم اين منطقه با مشكل گاز مواجه هستند اما شركت گاز براي آغاز طرح گازرساني به اين منطقه تقاضاي 6 ميليارد تومان به عنوان خودياري كرده است اما با توجه به اينكه اغلب مردم اين منطقه از طريق كميته امداد امرار معاش مي شوند و همچنين آغاز فصل زمستان خواستار دستور لازم براي آغاز طرح گازرساني بدون دريافت 6 ميليارد تومان هستيم.

رئيس مجلس شوراي اسلامي نيز در پاسخ به مشكلات اعضاي شوراي استان قم درباره لغو عضويت اعضاي شوراي استان در شوراي برنامه ريزي و ساير شوراها گفت: مشكل لغو حضور اعضا در شوراها را مي توان رفع كرد اما به دليل اينكه كار شوراها غير اجرايي است نمايندگان مجلس نيز همانند اعضاي شوراي استان حق رأي ندارند و اين موضوع قابل حل نيست.

وي گفت: اينكه براي شوراي استان ها يا شوراهاي فرادستي شأن اجرايي قايل شويم از نظر مجلس مشكلي ندارد اما شوراي نگهبان به اين موضوع به استناد قانون اساسي ايراد مي گيرد.اگر پيشنهادي در اين راستا وجود دارد ارائه شود تا شايد راه حلي براي آن وجود داشته باشد.

وي درباره مشكل مكان حضور شوراي استان قم نيز گفت: اين موضوع بايد با استاندار و شهرداري در ميان گذاشته شود تا جايگاهي براي شوراي استان فراهم شود.

لاريجاني با بيان اينكه بودجه شهرداري ها يكي از مهمترين مسائل است افزود: شهرها و بخش هاي استان قم با مشكلات بسياري مواجه هستند لذا بايد هم شهرداري ها و هم شوراي شهر فعال تر شوند.

رئيس مجلس شوراي اسلامي با تأكيد بر اينكه كميسيون تلفيق در جريان بررسي لايحه بودجه 93 به بودجه شهرداري ها توجه مي كند، گفت: البته وضعيت دولت به لحاظ درآمدي مناسب نيست اما با توجه به بضاعت دولت تلاش مي كنيم مشكل بودجه شهرداري ها رفع شود.

ديدار رئيس مجلس با حضرات آيات عظام مكارم شيرازي، وحيد خراساني و صافي گلپايگاني

لازم به ذكر است، رئيس مجلس شوراي اسلامي عصر روز گذشته با آيت الله مقتدايي، حضرت آيت الله العظمي مكارم شيرازي، حضرت آيت الله العظمي صافي گلپايگاني و حضرت آيت الله العظمي وحيد خراساني ديدار و گفت و گو كرد.

به گزارش خبرگزاري خانه ملت، دكتر علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي در اولين ديدار خود با حضرت آيت الله العظمي مكارم شيرازي با اشاره به اينكه لايحه بودجه امسال دولت سر وقت ارائه شده است، گفت: بودجه سال 93 رويكرد خوبي دارد.

لاريجاني در اين ديدار همچنين گزارشي از سفرهاي خارجي خود ارايه كرد.

حضرت آيت الله العظمي مكارم شيرازي نيز در اين ديدار ارائه لايحه بودجه در موعد مقرر را ستود و موضوعاتي درباره مسايل فرهنگي را متذكر شدند.

دكتر علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي همچنين با حضرت آيت‌الله العظمي صافي گلپايگاني و حضرت آيت الله العظمي وحيد خراساني نيز ديدار و گفت وگو كرد./

پايان پيام

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي]
[مشاهده در: www.icana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 146]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن