تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820212302




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چگونه از كودك خود فردي آرام بسازيد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: چگونه از "كودك" خود فردي آرام بسازيد
گاهي گريه و نا آرامي كودكان به هنگام خوابيدن مي تواند دلايل خاصي داشته باشد بنابراين در مرحله اول بايد اين دلايل را شناسايي كنيد.


صالحي، روانشناس كودك در گفتگو با خبرنگار كلينيك باشگاه خبرنگاران گفت: بسياري از والدين از بي قراري نوزاد خود شكايت مي كنند و گاهي اين امر باعث نگراني آنها مي شود از اين رو والدين بايد بدانند اين دوران بايد سپري شود تا كودك با محيط جديد آشنا شود.

وي به راهكاريي براي خواباندن كودك اشاره كرد و افزود: اغلب ناآرامي هاي كودكان به دليل، نا آشنايي با محيط است از اين رو مي توانيد با خواندن لالايي و همراه داشتن "اسباب بازي" هاي مورد علاقه كودك همچنان او را سرگرم كرده و سعي به خواباندن كودك كنيد.

وي تصريح كرد: اگر كودكتان به طور مداوم گريه مي كند و آرام نمي شود مي توانيد با تغيير مكان او را آرام كنيد مانند "ماشين سواري" به طور 20 دقيقه در اطراف منزل مي تواند تا حدودي او را آرام تر كند.

اين روانشناس كودك به تاييد بعضي از صداها بر آرام بخش بودن كودك اشاره كرد و گفت: گاهي برخي صداها همچون تيك تاك ساعت، صداي "ماشين لباسشويي" يا جاروبرقي و... ممكن است كودك را آرام كند بنابراين مي توانيد اين صداها را براي او ضبط كرده و برايش بگذاريد.

انتهاي پيام/

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن