تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش روشنى بخش انديشه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802746418




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديرعامل جمعيت هلال احمر استان اردبيل:نمايندگي سوها هلال در اردبيل راه‌اندازي مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديرعامل جمعيت هلال احمر استان اردبيل:نمايندگي سوها هلال در اردبيل راه‌اندازي مي‌شود
مديرعامل جمعيت هلال احمر استان اردبيل گفت: همزمان با دهه مبارك فجر نمايندگي شركت سوها هلال در استان اردبيل راه‌اندازي مي‌شود تا به هموطنان‌مان در شمال غرب كشور از بابت تامين داروهاي فوري و ضروري خدمات ارائه كند.


وي فعاليت بخش درماني هلال احمر را گسترده و فراگير توصيف كرد و افزود: هلال احمر استان اردبيل امروز به يك فرجه شاخص درماني، خدمات توانبخشي، كلينيك‌هاي تخصصي، دندانپزشكي و فيزيوتراپي با تمام تجهيزات و امكانات تبديل شده و اين فرايند با قوت و قدرت ادامه داد.

مديرعامل جمعيت هلال احمر استان اردبيل هلال احمر را موسسه عام‌المنفعه، غير‌دولتي و خيرخواهانه توصيف كرد و يادآور شد: اين موسسه با قدمت 90 ساله با اهدافي كه برگرفته از آموزه‌ها و اعتقادات ديني است به مردم ارائه خدمات مي‌كند.

غيبي با برشمردن اهداف بشر‌دوستانه جمعيت هلال احمر تصريح كرد: اين مجموعه در تسكين آلام بشري، احترام و كرامت و عزت بشر و ايجاد صلح و دوستي و تفاهم بين ملت‌ها و تامين سلامت جامعه پيشقدم است و توانسته در دوران فعاليت درخشان خود خدماتي ماندگار ارائه كند.

تمام شهرها داراي انبار امدادي هستند

اين مسئول گفت: در بحث امداد و نجات تمام شهرهاي استان اردبيل به جز سرعين داراي انبار امدادي هستند به طوري كه در فضاي 2 هزار و 60 مترمربع انبار امدادي كالاها و اقلام مورد نياز مردم در موقع بروز حوادث تهيه شده است.

مديرعامل جمعيت هلال احمر استان اردبيل فعاليت سامانه نداي امداد را دريافت اطلاعات از 36 تيم نظارتي در محورهاي مواصلاتي بيان كرد و ادامه داد: در سال‌هاي اخير ناوگان ترابري هلال احمر تقويت شده و بيش از 30 خودرو امداد و ست نجات به اين مجموعه افزوده شده است.

غيبي عنوان كرد: امسال توانسته‌ايم پنج پايگاه بين شهري در حوزه امداد و نجات راه‌اندازي شده است كه شامل پايگاه اردبيل – سرچم ، مغان، خروسلو، جعفرآباد و مشگين‌شهر است كه در فضاي يك هزار و 290 ميليون احداث شده و در خدمت‌رساني به مردم در اختيار هموطنان قرار گرفته است.

وي فعاليت دانشگاه جامع علمي كاربردي هلال احمر با جذب 500 دانشجو در 11 رشته بيان كرد و افزود: 45 هزار نفر جوانان اين استان در يك مجموعه عظيم و فاخر امداد و نجات ساماندهي شدند.

مديرعامل جمعيت هلال احمر استان اردبيل فعاليت 120 كانون دانشجويي و سه كانون طلاب را در استان بيان كرد و يادآور شد: در حوزه فعاليت‌هاي داوطلبان كه به عنوان نقطه اتصال نيازمندان به توان توانمندان محسوب مي‌شود سعي كرديم با حفظ عزت و كرامت انساني حلقه واسطي باشيم تا خيرين و توانمندان بتوانند به فقرا و نيازمندان خدمات ارائه كنند.

غيبي اجراي طرح‌هاي مختلف حمايتي و خيريه را از سوي هلال احمر يادآور شد و ادامه داد: طرح فرشتگان رحمت كه در آستانه عيد نوروز برپا مي‌شود به همراه سفره‌هاي عاشورايي، طرح نيابت و فرشتگان رحمت از جمله طرح‌هايي است كه هلال احمر در دلجويي از نيازمندان هر ساله اجرايي و عملياتي مي‌كند.

اين مسئول بيان داشت‌: در زلزله آذربايجان شرقي نيز جمعيت هلال احمر علاوه حضور داوطلبانه در مناطق آسيب‌ديده توانست 2.5 ميليارد تومان كمك مردمي را جمع‌آوري كرده و به دست اسيب ديدگان برساند.

مجتمع تجاري – درماني هلال احمر د ر ميدان شريعتي احداث مي‌شود

مديرعامل جمعيت هلال احمر استان اردبيل در بخش ديگري از سخنان خود نمونه بارز كمك‌هاي خيرين را به هلال احمر اهداي زميني به مساحت 500 متر‌مربع و به ارزش 10 ميليارد تومان توسط خير نام آشنا متين صادقي يادآور شد و گفت: قرار است در اين زمين اهدايي درمانگاه و مجتمع تجاري – درماني احداث شود.

غيبي خاطرنشان كرد: براي احداث پايگاه بين شهري اردبيل – مغان نيز خير ديگري به نام محسن يگانه زميني به ارزش 150 ميليون تومان احداث كرد تا اين پايگاه احداث شود.

به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، اين مسئول در پايان سخنان خود تاكيد كرد: ما اعتقاد راسخ به جامعه خيرين و موسسات مربوط به اين حوزه داريم و در قالب طرح باران مهرباني سعي مي‌كنيم از كودكان سرطاني و مستمنداني كه مجموعه‌هاي خيريه همچون مهرانه و موسسه كودكان مستمند قرار دارد حمايت‌هاي لازم را انجام دهيم.

انتهاي پيام/62001/ي40

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن