تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819169601




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولين سبد كالايي دولت دهه فجر ارائه مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: اولين سبد كالايي دولت دهه فجر ارائه مي‌شود
سرويس شهرستانها- معاون بازرگاني داخلي وزارت صنعت به معدن و تجارت گفت: اولين سبدكالايي در دهه فجر امسال به جامعه هدف اهدا مي‌شود.

حسن يونس سينكي ديروز در جمع اصحاب رسانه افزود: يكي از موارد مورد تاكيد رئيس جمهوري اين است كه تا پايان سال هيچ كالاي اساسي نبايد افزايش قيمت داشته باشد كه در همه رويه‌هاي كاري خود با تكيه بر آن، عمل مي‌كنيم.وي اضافه كرد: مقرر شده است براي توزيع سبد كالا، جامعه هدف 14 تا 15 ميليوني طراحي شود كه كاركنان و مستمري بگيران دولت، مستمري بگيران تامين اجتماعي، بازنشستگان لشكري، مددجويان بهزيستي، كارگران، مددجويان كميته امداد، خبرنگاران و دانشجويان متاهل ازجمله افراد هدف هستند.

سينكي، برنج، روغن، پنير، تخم‌مرغ و مرغ را از كالاهاي اين سبد بر شمرد و گفت: در دوره بعدي اهداي اين سبد ممكن است برخي اقلام آن تغيير كند يا نكند.

وي گفت: با بهره‌گيري از سيستم رايانه‌اي و الكترونيكي هدفمندي يارانه‌ها براي توزيع سبد كالا استفاده خواهد شد.

سينكي افزود: در چارچوب نظام الكترونيكي هدفمندي يارانه‌ها براي توزيع اين سبد كالا اقدام مي‌شود و كارت يا بن جديدي را تعريف نمي‌كنيم، وي اضافه كرد: عرضه كالاهاي ضروري به صورت كوپني را تحت هيچ شرايطي نداريم زيرا مفهوم كوپني كردن آن اين است كه در برخي كالاها كمبودي است كه بايد مصرف آن كنترل شود.

وي تأكيد كرد: تامين و توليد كالا به صورت عادي در كشور وجود دارد و مشكلي در اين زمينه نداريم.

او در بخش ديگري از سخنان خود يادآور شد: تحريم‌هاي سختي را بايد مديريت كنيم كه چالش‌هايي را در برخي رفتارهاي ما ايجاد مي‌كند و بايد به گونه‌اي تدبير و سياستگذاري كنيم كه وقفه و خللي در عرضه و تامين كالاهاي مورد نياز مردم ايجاد نشود و ثبات و آرامش در حوزه اقتصادي امروز تحت تاثير مسايل تحريم قرار نگيرد.وي تاكيد كرد: نقش رسانه‌ها در جريان سازي ثبات اقتصادي بسيار تاثير گذار است.ذخيره‌سازي كالاهاي ابلاغي

معاون توسعه بازرگاني داخلي وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: ذخيره‌سازي كالاها براي تنظيم ثبات بازار است و دولت آن را فقط براي زمان‌هايي كه احساس نگراني از ثبات و عرضه مناسب به بازار تفسير شود؛ عرضه مي‌كند.وي تاكيد كرد: در ذخيره‌سازي كالاهاي ابلاغي مشكلي نداريم و به ميزان روزهاي ابلاغي، ذخيره‌سازي انجام شده و مجموعه ذخيره سازي متناسب با مصوبه‌هاي ابلاغي است.

سينكي گفت: ذخيره‌هاي استراتژيك مورد نياز خودمان را انجام داده‌ايم و نگراني نداريم.

او با اشاره به 600 تا 700 هزار واحد صنفي بدون پروانه در كشور، گفت: بايد با ريشه‌هاي دلالي مقابله شود كه البته از بين بردن نظام دلالي راهكارهاي خودش را مي‌خواهد.

وي همچنين به كاهش نرخ تورم در دولت جديد اشاره و بيان كرد: تيم اقتصادي دولت يازدهم مشكلات اقتصادي از جمله بيكاري و تورم را رفع مي‌كند.



چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 282]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن