تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دين را پناهگاه و عدالت را اسلحه خود قرار ده تا از هر بدى نجات پيدا كنى و بر هر دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798710716




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مخالفت معاون وزارت ورزش و جوانان با فيلترينگ


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مخالفت معاون وزارت ورزش و جوانان با فيلترينگ
معاون ساماندهي امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: با فيلترينگ فضاي مجازي مخالفم و معتقدم بايد نگاه‌ها به فضاي مجازي از تهديد به يك فرصت اجتماعي تبديل شود.


به گزارش خبرنگار جامعه فارس، محمود گلزاري در نشست خبري صبح امروز كه در محل ساختمان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد گفت: مسئله ازدواج تنها وام ازدواج جوانان نيست چرا كه سقف پرداختي وام ازدواج بسيار پايين است و نمي‌تواند مشكل ازدواج جوانان را حل كند.

وي ادامه داد: با توجه به وضعيت اقتصادي كشور و بودجه انقباضي دولت در حال حاضر بيش از يك ميليون نفر در صف دريافت وام هستند و بانك مركزي به ما قول جدي براي حل مشكل وام ازدواج نداده است.

معاون ساماندهي امور جوانان وزارت ورزش و جوانان خاطر نشان كرد: براي رفع اين مشكل با وزير اقتصاد جلسه‌اي داشتيم كه وي قول همكاري مساعد به ما داد و قرار شد كارگروهي متشكل از كارشناسان وزارت رفاه و وزارت اقتصاد براي حل مشكل وام ازدواج معضل اشتغال و حل مشكل مسكن جوانان تشكيل شود.

* برگزاري جلسه با رئيس كل بانك مركزي براي حل مشكل وام ازدواج

گلزاري ادامه داد: قرار است بزودي جلسه‌اي را با رئيس كل بانك مركزي داشته باشيم تا نظر وي را براي افزايش وام ازدواج و پرداخت وام در سال 93 جويا شويم.

وي اظهار داشت: 10 روز گذشته رئيس جمهور حكمي را به آقايان نهاونديان، ربيعي و مدير عامل بانك ملي داد تا با اعضاي صندوق مهر امام رضا(ع) در خصوص اشتغال، ازدواج و مسكن جوانان همفكري كنند.

معاون ساماندهي امور جوانان بيان داشت: تا يكماه آينده نتيجه جلسات خود را در خصوص وام ازدواج جوانان اعلام مي‌كنند.

گلزاري افزود: يكي از موضوعاتي كه بصورت جدي مورد توجه ما قرار دارند بحث اوقات فراغت با افزايش نجات جوانان است كه در همين راستا جلساتي را با روساي سازمان حفاظت محيط زيست، سازمان ميراث فرهنگي و صنايع دستي و گردشگري و شهرداري تهران داشتيم تا بتوانيم مقدمات را براي بهينه سازي اوقات جوانان انجام دهيم.

وي افزود: غني‌سازي اوقات فراغت به تقسيم كار ملي نياز دارد.

* افزايش 17 درصدي بودجه جوانان در سال 93

معاون وزير ورزش و جوانان با اشاره به افزايش بودجه جوانان در سال 93 گفت: دولت فقط مي‌تواند قسمتي از بودجه خود را در اين مسير قرار دهد و اميدوار هستيم با فعال شدن بخش خصوصي آنها نيز بتوانند به كمك دولت بيايند.

گلزاري ادامه داد: با وجود انقباضي بودن بودجه در سال 93 شاهد رشد17 درصدي بودجه رشد جوانان هستيم.

* تشكيل شوراي راهبردي جوانان شهر تهران

وي افزود: شوراي راهبردي جوانان شهر تهران كه شامل اتاق فكر و اتاق عمل است بزودي تشكيل مي‌شود كه قسمتي از اين كار بر عهده شهرداري تهران و قسمتي نيز بر عهده وزارت ورزش و جوانان است.

معاون ساماندهي امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: لايحه دوستدار جوان نيز در حال تنظيم است كه قرار است كه به شوراي شهر برده شود.

* پرخاشگري سومين آسيب اجتماعي بين جوانان

گلزاري افزود: همچنين به اداره كل سلامت شهر تهران پيشنهاد كرديم مركز كنترل خشم را فعال كنند چرا كه در كنار اعتياد و طلاق ، خشونت و پرخاشگري سومين معضل در بين جوانان است.

وي اظهار داشت: ما 6 برنامه اساسي را در حوزه جوانان در برنامه كار داريم كه آموزش هاي ازدواج از قبل از ازدواج تا 5 سال اول تشكيل خانواده ،رفع مشكلات معيشتي شامل اشتغال و مسكن، مسئله فعال كردن جوانان در تشكل‌هاي مردمي از طريق سمن‌ها و سازمان‌هاي مردم‌نهاد، اوقات فراغت و افزايش هويت ايراني و اسلامي از جمله برنامه‌هاست.

*وعده تشكيل جلسات منظم نخبگان با مسئولان

گلزاري افزود: آنقدر كارها در حوزه جوانان زياد است كه نمي‌توان وعده تاريخ معيني را براي برگزاري جلسات با نخبگان اعلام كنيم اما وعده مي‌دهيم كه جلسات منظمي را در طي سال با نخبگان داشته باشيم.

*پديده خانه مجردي نگران‌كننده نيست

معاون ساماندهي امور جوانان وزارت ورزش و جوانان افزود: پديده خانه‌هاي مجردي پديده‌اي است كه هم‌اكنون در دنيا رو به گسترش است اما اين مسئله در ايران بسيار زياد و نگران‌كننده نيست اما همين تعداد اندك را نيز مي‌توان به گونه‌اي سامان داد كه خارج از چارچوب‌ها حركت نكنند و به آغوش خانواده بازگردند.

*مخالفت معاون ساماندهي امور جوانان با فيلترينگ

گلزاري افزود: در داستان فيلترينگ يك بخش قانوني وجود دارد و يك بخش تربيتي كه بخش قانوني آن برعهده شوراي عالي فضاي مجازي است و برعهده وزارت ورزش و جوانان نيست.

وي خاطرنشان كرد: اما در بحث تربيتي فيلترينگ بايد نگاه‌ها به فضاي مجازي مثبت شود و آن به عنوان يك تهديد نگريسته نشود.اگر به جوانان آموزش داده شود كه چگونه در فضاي مجازي حركت كنند و آسيب‌هاي اينترنتي را براي آنها روشن كنند شاهد استفاده درست از فضاي مجازي خواهيم بود.

معاون وزير ورزش و جوانان با بيان اينكه مخالف فيلترينگ در فضاي مجازي هستم در خصوص آسيب‌هاي اجتماعي بين جوانان گفت: مشكل اصلي ما نداشتن آمار دقيق است چراكه يك مركز ملي مورد اعتماد نظام براي آسيب‌هاي اجتماعي وجود ندارد و مشخص نيست كه آيا آمارهاي ارائه شده را مي‌توان به كل جامعه تعميم داد يا خير.

*35 درصد ازدواج‌ها در كمتر از 4 سال به طلاق منجر مي‌شود

گلزاري با اشاره به وضعيت طلاق در كشور افزود: هم‌اكنون 35 درصد ازدواج‌ها در كمتر از 4 سال به طلاق منجر مي‌شود كه اين موضوع به نوبه خود آسيبي بزرگ‌تر از اعتياد است و متاسفانه آمار طلاق در كشور رو به افزايش است.

وي ادامه داد: ميانگين طلاق در كل كشور حدود 20 درصد است و پس از استان تهران مي‌توان از استان البرز نام برد كه از هر 5 ازدواج يك ازدواج به طلاق منجر مي‌شود.

انتهاي پيام/

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن