تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802492650




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون توسعه منابع و پشتيباني وزارت جوانان خبر داد؛ دو برابر شدن بودجه حوزه جوانان در وزارت ورزش و جوانان


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: معاون توسعه منابع و پشتيباني وزارت جوانان خبر داد؛ دو برابر شدن بودجه حوزه جوانان در وزارت ورزش و جوانان
با توجه به رشد ۲۱ درصدي بودجه حوزه جوانان به دنبال آن بودجه امور فرهنگي نيز افزايش پيدا مي‌كند كه بخشي از بودجه امور فرهنگي نيز صرف امور جوانان مي‌شود. معاون توسعه منابع و پشتيباني وزارت جوانان خبر داد؛ دو برابر شدن بودجه حوزه جوانان در وزارت ورزش و جوانان
ايلنا: معاون توسعه منابع و پشتيباني وزارت ورزش و جوانان از دو برابر شدن بودجه حوزه جوانان خبر داد و گفت: بودجه حوزه جوانان درسال ۹۲، ۶ ميليارد تومان از بودجه جاري بود كه در سال ۹۳ اين مبلغ به ۱۱. ۸ ميليارد تومان افزايش يافته است.

به گزارش ايلنا، "سيد مناف هاشمي" در نشست خبري عصر امروز كه در ساختمان شماره يك وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، گفت: بودجه حوزه جوانان درسال ۱۳۹۲، ۶ ميليارد تومان از بودجه جاري بود كه در سال ۹۳ اين مبلغ به ۱۱.۸ ميليارد تومان افزايش يافته است.

معاون توسعه منابع و پشتيباني وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: بودجه جاري از ۱۱۵ ميليارد تومان به ۱۴۰ ميليارد تومان خواهد رسيد.

هاشمي ادامه داد: بودجه مربوط به وام ازدواج جوانان موضوعي است كه بايد توسط معاونت ساماندهي امور جوانان مورد بررسي قرار گيرد و تا جاييكه بنده اطلاع دارم اين معاونت در حال رايزني با بانك‌ها است تا بتوانند وجوهي را به پرداخت وام ازدواج جوانان اختصاص دهند.

معاون توسعه منابع و پشتيباني وزارت ورزش و جوانان در خصوص ناديده شدن ماده ۴۱ در لايحه بودجه ۹۳ گفت: پيشنهاد اختصاص رديف بودجه مستقل براي اجرايي شدن ماده ۴۱ برنامه پنجم توسعه پيشنهادي بود كه از طرف وزارت ورزش و جوانان مطرح شد اما در لايحه بودجه ناديده گرفته شد.

وي ادامه داد: با توجه به رشد ۲۱ درصدي بودجه حوزه جوانان به دنبال آن بودجه امور فرهنگي نيز افزايش پيدا مي‌كند كه بخشي از بودجه امور فرهنگي نيز صرف امور جوانان مي‌شود.

هاشمي اظهار داشت: بودجه سال ۱۳۹۳ كل كشور در حوزه عمراني با ۴۷ درصد كاهش براي همه دستگاه‌ها مواجه شده است.

وي افزود: از اعتبارات عمراني ملي كه رقمي معادل ۵۷ تا ۵۸ هزار ميليارد تومان در سال ۹۲ بوده به عددي حدود ۳۷ هزار ميليارد تومان رسيده‌ايم كه اين كاهش در ارقام بي‌ترديد دامن پروژه‌هاي عمراني وزارت ورزش و جوانان را نيز خواهد گرفت.

معاون وزير ورزش و جوانان ادامه داد: اما در حوزه جاري و نگهداري كاهشي نداشته‌ايم و اين رقم ۲۱ درصد رشد نسبت به سال ۹۲ داشته است. البته در مجموع به طور متوسط حدود ۲۲ درصد با توجه به حجم اعتبارات عمراني و جاري نسبت به سال ۹۲ كاهش داشته‌ايم اما چون اعتبارات جاري ما رشد خوبي داشته تخصيص‌ها بين ۹۰ تا ۱۰۰ درصد است كه قطعا انتفاع بيشتري از اين بخش خواهيم برد.

هاشمي افزود: درحوزه بودجه ۲ اتفاق بسيار خوب افتاده كه دوستانمان در دولت به مباحث ورزش و جوانان توجه كردند و احكام خوبي را كه مد نظر ما بود و از ۲ ماه پيش در اين خصوص رايزني كرده بوديم به قانون تبديل كردند و اميدواريم با تصويب مجلس در بودجه ۹۳ نيز گنجانده شود.

وي ادامه داد: يكي از اين احكام مربوط به اماكن ورزشي فرسوده بود كه نمي‌توانستيم از حالت ورزشي خارج كنيم اين اجازه را در احكام سال ۹۳ گرفتيم تا بتوانيم اين پروژه‌ها را به پروژه‌هاي كارآمد‌تر تبديل كنيم و حكم ديگري كه پيشنهاد كرديم واگذاري پروژه‌هاي ورزشي با پيشرفت فيزيكي زير ۵۰ درصد به خيرين ورزشگاه ساز، بخش خصوصي، شهرداري‌ها، دهياري‌ها بود.

معاون توسعه منابع و پشتيباني وزارت ورزش و جوانان در خصوص اين احكام افزود: حدود ۳ هزار و ۲۰۰ پروژه ورزشي نيمه تمام داريم كه با اجراي اين احكام مي‌توانيم ساخت اين پروژه‌ها را سرعت بيشتري ببخشيم و بر اين باور هستيم اين احكام تحول جدي در وزارت ورزش و جوانان ايجاد خواهد كرد.

وي از احياي بند ۱۴۳ قانون پنجم توسعه در لايحه بودجه ۹۳ خبر داد و افزود: براساس اين قانون وزارت ورزش و جوانان مي‌تواند از ساير وزارتخانه‌ها و نهاد‌ها كمك بگيرد تا منابع مازاد خود را برروي ورزش هزينه كند.

معاون وزير همچنين گفت: از ديگر احكام واگذاري اموال غيرمنقول از طريق مزايده است كه پول آن به خزانه‌داري واريز شود و صد در صد آن به اين وزارتخانه تخصيص يابد. هر حكم جديدي كه گرفته شود در قالب موافقتنامه هم در حوزه جوانان هم در ورزش استفاده مي‌شود. هنوز تفكيك جزئي بين ورزش قهرماني، همگاني و بانوان اتفاق نيفتاده است.

وي در مورد رديف بودجه‌هايي پيرامون حوزه‌هاي ورزش قهرماني گفت: امسال بيشتر آماده‌سازي‌هاي تيم‌ها براي سال ۹۳ اتفاق مي‌افتد و با توجه به رشد۲۱ درصدي اعتبارات جاري فكر مي‌كنم شرايط خوبي در اين بخش داشته باشيم.

هاشمي افزود: البته شايد برخي‌ها بگويند اين بودجه براي حمايت مالي تيم‌هاي ورزشي كافي نباشد، اما واقعيت اين است كه فدراسيون‌ها نبايد به بودجه وزارت ورزش و جوانان متكي باشند در واقع كسي كه رئيس‌ مي‌شود بايد پتانسيل جذب منابع مالي ديگر ي را از طريق اسپانسر داشته باشد و بتواند بخشي از نياز‌ها خود را از اين طريق تأمين كند. وزارت ورزش و جوانان بنا دارد رصدي قانوني و رسمي بر نحوه و ميزان جذب و هزينه كرد منابع فدراسيون‌ها داشته باشد.

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن