تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، نيرنگباز، زيانبار و شكّاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819217054




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار سنندج:بايد جايگاه پيوست اجتماعي را در تمام پروژه‌ها احصا كرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: شهردار سنندج:بايد جايگاه پيوست اجتماعي را در تمام پروژه‌ها احصا كرد
شهردار سنندج با تأكيد بر اينكه بايد جايگاه پيوست اجتماعي را در تمام پروژه‌ها احصا كرد گفت: در اين صورت مي‌‌توان قدمي در راستاي ايجاد جامعه‌اي با شور و نشاط برداشت.


به گزارش خبرگزاري فارس از سنندج، كامياب شادمان ظهر امروز در پنجمين همايش ملي آسيب‌هاي پنهان در محل دانشگاه كردستان اظهار كرد: اعضاي شوراي شهر از اقشار مختلف بوده و در موضوعات مختلف مي‌توانند مفيد باشند.

وي تصريح كرد: تمام كارهاي شهرداري حتي بحث‌هاي عمراني و خدمات شهري داراي پيوست اجتماعي است و بايد به اين پيوست‌ها بيش از گذشته توجه شود.

شهردار سنندج با تأكيد بر اينكه اعضاي شورا در رويكرد اجتماعي شهرداري همراه هستند گفت: وجود تخصص‌هاي فراوان در اين زمينه نشانگر اهتمام جدي مجموعه شهرداري و شورا براي پرداختن به اين مسائل است.

شادمان با تأكيد بر اينكه بايد جايگاه پيوست اجتماعي را در تمام پروژه‌ها احصا كرد گفت: در اين صورت مي‌‌توان قدمي در راستاي ايجاد جامعه‌اي با شور و نشاط برداشت.

وي با اشاره به اينكه استفاده از نيروهاي متخصص در اين راستا ما را دلگرم خواهد كرد خاطرنشان كرد: شهرداري دست ياري خود را به سوي دانشگاه‌ها دراز كرده است.

شهردار سنندج با بيان اينكه بايد اساتيد دانشگاه در راستاي آسيب‌شناسي مسائل اجتماعي ما را كمك كنند گفت: در همايش ملي آسيب‌هاي پنهان در سال آينده گزارش عملكردي از اقدامت شهرداري سنندج در اين خصوص ارائه خواهيم كرد.

شادمان با بيان اينكه مديريت قوي نياز اينگونه مسائل است اظهار كرد: بايد با اتحاد و همدلي و با استفاده از ظرفيت‌هاي پيدا و پنهان در عرصه‌هاي مختلف نسبت به اين قضيه حركت‌هاي اساسي داشته باشيم.

خودداري از بيان انتظارات افزايش آسيب‌ها را به دنبال دارد

مديركل دفتر امور اجتماعي استانداري كردستان نيز در اين جلسه گفت: كمرنگ شدن اعتقادات ديني و فرهنگي بين اقشار جامعه و وجود مشكلات اقتصادي آموزشي و تفريحي، تضعيف بنيان خانواده را به همراه دارد و در مقابل كاركرد صحيح نهادهاي فرهنگي و تربيتي موجب جلوگيري انواع كجروي و انحرافات اجتماعي خواهد شد.

محمدعطا رحماني‌آبيدر آسيب‌هاي پنهان را بيان نوعي ابهام ناخودآگاه در منش اجتماعي افراد دانست و گفت: ترس از انتقاد، كم‌اهميت جلوه دادن مسائل مهم و خودداري از بيان شفاف انتظارات موجب بروز اين آسيب‌ها در جامعه شده است.

وي نبود حمايت از تحقيقات و پژوهش‌هاي اجتماعي از انواع آسيب‌ها، موازي‌كاري‌ ادارات و سازمان‌هاي حوزه اجتماعي، كمرنگ شدن اعتقادات ديني و فرهنگي بين اقشار مختلف را از ديگر موارد مشكل‌ساز برشمرد.

مديركل دفتر امور اجتماعي استانداري كردستان تلاش همه‌جانبه در راستاي جلوگيري از رشد آسيب‌هاي اجتماعي را راهكار سازنده و مناسب براي مقابله با اين آسيب‌ها عنوان كرد.

انتهاي پيام/79012/س40

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن