تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه پرهيز از حرامها است همچنانكه شخص از خوردنى و نوشيدنى پرهيز مى‏كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819173023




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار دماوند تأكيد كردتكميل پروژه‌هاي نيمه تمام در اولويت كاري دماوند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار دماوند تأكيد كردتكميل پروژه‌هاي نيمه تمام در اولويت كاري دماوند
فرماندار دماوند گفت: با توجه به وجود پروژه‌هاي نيمه‌تمام، بنا بر افتتاح و كلنگ‏زني هيچ پروژه‌اي نداريم و تكميل پروژه‌هاي بالاي 80 درصد پيشرفت در اولويت است.


به گزارش خبرگزاري فارس از شرق استان تهران، ناصر محمودي فرد پيش از ظهر امروز در نخستين نشست خبري خود با خبرنگاران و اصحاب رسانه در فرمانداري دماوند بيان كرد: در اين زمينه، حتي سعي بر اين است كه به پروژه‌هاي نيمه تمامي كه نياز به اعتبار كلان دارند، ورود پيدا نكنيم.

فرماندار دماوند هر كلنگ‌زني و افتتاح پروژه‏اي را باعث ايجاد اميد در دل مردم و شهروندان خواند و افزود: آغاز هر پروژه‌اي كه به نتيجه نرسد، اثرات مخربي به بار خواهد آورد؛ بنابراين در مرحله اول براي ادامه پروژه‌هاي نيمه تمامي كه اميدي در دل مردم ايجاد كرده است، بايد اقدامات جدي در نظر گرفته شود.

تشكيل ستاد مبارزه با ساخت‌ و سازهاي غيرمجاز در دماوند

فرماندار دماوند با اشاره به تشكيل ستاد مبارزه با ساخت‌ و سازهاي غيرمجاز در استان تهران افزود: نخستين ستاد مبارزه به ساخت‌ و سازهاي غيرمجاز شهرستان دماوند با اولويت حفظ اراضي كشاورزي و منابع ملي نيز در هفته‌هاي گذشته تشكيل شد و اين ستاد موظف به پيگري و و پيشگيري از ساخت و سازهاي غيرمجاز است.

محمودي‌فرد ادامه داد: همچنين جلسه فوق‌العاده شوراي تأمين دماوند نيز با موضوع رسيدگي به ساخت‌وسازهاي غيرمجاز، در اوايل هفته آينده برگزار خواهد شد.

وي بخشي از مشكلات اين بخش را ناشي از به بي‌تدبيري در حوزه مديريتي در سال‏هاي اخير دانست و گفت: پروژه‌هاي عظيم تغيير كاربري و ساخت‌ و ‌سازهاي غيرمجاز كه برخي از آنها به اشتباه با عنوان زمين‌خواري مطرح شده، حاصل رعايت نكردن حقوق دولتي در دستگاه‌ها و بي‌تدبيري در حوزه مديريتي بوده است.

بررسي مشكلات بخش بهداشت و درمان و بيمارستان‌هاي دماوند

فرماندار دماوند در خصوص مشكلات بخش بهداشت و درمان و بيمارستان‌هاي شهرستان به ويژه بيمارستان‌هاي دماوند و رودهن تصريح كرد: در مدت ورود در جريان مشكلات اين بخش قرار گرفته‌ايم و درصدد تشكيل جلسه‌اي با حضور مديران ارشد استان هستيم تا تمام مسائل مطرح و براي حل آن اقدام شود.

وي در ادامه با اشاره به مشكل جدي دولت در بحث اعتبارات بيان كرد: اين مسئله‌اي است كه دولت قبلي به ارث رسيده و انكار ناپذيراست، اما دليل موجهي براي عدم توجه و رسيدگي به مشكلات نيست و بايد تدبيري درست براي حل معضلات بخش مهم بهداشت و درمان نيز انديشيده شود.

محمودي فرد با بيان لزوم ورود بخش خصوصي و خيران به حوزه بهداشت و درمان و تجهيز و تأسيس بيمارستان‏ها اظهار كرد:‌ نگاه‌ دولت در تمام بخش‌ها به ويژه در بخش بهداشت و درمان به جذب سرمايه‏گذار خصوصي و نيز استفاده از توان و نيت خير خيران در اين راه است.

انتهاي پيام/2568/ي40

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 160]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن