تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818778271




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگيري دزدان شبانه منازل/اعتراف به 17 مورد سرقت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: دستگيري دزدان شبانه منازل/اعتراف به 17 مورد سرقت
رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان چهار محال و بختياري از شناسايي و دستگيري 2 سارق و كشف 17 فقره سرقت منزل،‌ خبر داد.
سرهنگ "برزوئي" در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشريح اين خبر گفت: در راستاي مقابله با سارقين منازل، ماموران اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي با انجام يكسري كارهاي فني و اطلاعاتي دو نفر از سارقين سابقه دار منزل را شناسايي و دستگير كردند.

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان چهار محال و بختياري افزود: در بازجويي‌هاي به عمل آمده متهمان به 17 فقره سرقت منزل با سوء استفاده از عدم نهادينه شدن فرهنگ محافظت از اموال در بين شهروندان و در ساعات ابتداي شب با شناسايي منازل خالي از سكنه از طريق ديوار روي اعتراف كردند.

اين مقام ارشد انتظامي در ادامه براي آنكه فرصت و سهولت از سارقان سلب شود خاطر نشان كرد:مي توان با بكار بستن راهكارها و توجه به هشدارهاي پليسي تا حد زيادي فرصت ارتكاب جرم را از بين برد.

سرهنگ "برزوئي" به شهروندان توصيه كرد: هنگام ترك منزل نكات ايمني را رعايت كرده و در صورت مشاهده موارد مشكوك بلافاصله موضوع را از طريق 110 به پليس اطلاع دهند.

انتهاي پيام/

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن