تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820863885




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پنجمين نمايشگاه صنعت نفت خوزستان


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: پنجمين نمايشگاه صنعت نفت خوزستان


خبرگزاري آريا- پنجمين نمايشگاه تخصصي صنعت نفت خوزستان با حضور حداقل 250 شركت و سازنده برتر داخلي 24 دي ماه در اهواز، پايتخت صنعت نفت ايران، آغاز به كار مي كند.

حميد بورد مديرعامل شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب با اعلام اين خبرگفت: در برگزاري اين نمايشگاه شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب، شركت ملي حفاري ايران و شركت نمايشگاه بين المللي نمايشگاه هاي خوزستان تشريك مساعي داشته و اداره كل روابط عمومي و 4 شركت اصلي تابع وزارت نفت از حاميان اين رويداد محسوب مي شوند.

حميدبورد در گفت وگو با خبرنگار آريا در اهواز افزود:با توجه به استقبال كم نظير شركت هاي سازنده تجهيزات نفت و گاز، نمايشگاه امسال تجلي دستاوردهاي سال حماسه اقتصادي خواهدبود.

وي افزود: با توجه به سياست هاي ابلاغي وزارت نفت، بخش اعظم فضاي نمايشگاه پنجم به بخش خصوصي و مراكز علمي از جمله اعضاي انجمن سازندگان تجهيزات صنعت نفت ايران و استان خوزستان، شركت هاي نفتي، مراكز علمي و تحقيقاتي و نهادهاي مرتبط با ساخت و تامين كالاي صنعت نفت اختصاص يافته است.

وي با بيان اين كه امسال براي نخستين بار نمايشگاه هاي مرتبط با صنعت نفت در خوزستان به صورت تجميعي برگزار مي شوند، تصريح كرد: تا سال گذشته، نمايشگاه سالانه صنعت حفاري و نمايشگاه تخصصي نفت به صورت جداگانه ، در اهواز برگزار مي شد، كه اين نمايشگاه ها از امسال به صورت متمركز برگزار مي شوند.

مديرعامل شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب برگزاري نشست هاي تخصصي با سازندگان را از ديگر برنامه هاي اين نمايشگاه برشمرد و اظهارداشت: فراهم سازي زمينه هاي لازم براي ارائه توانمندي هاي صنعتگران، سازندگان و تامين كنندگان كالاي صنعت نفت كشور و همچنين شناسايي نيازهاي كارفرمايان و ايجاد هم افزايي ميان آنان، از جمله اهداف اين نشست هاي تخصصي است.

وي در ادامه با بيان اين كه اين نمايشگاه به عنوان مهم ترين رويداد صنعتي و اقتصادي استان خوزستان محسوب مي شود و تجلي جهاد اقتصادي خواهد بود، از تمام دستگاه هاي اجرايي استان خواست در برپايي هرچه باشكوه تر آن مشاركت جدي داشته باشند.

بورد گفت: استان خوزستان به عنوان زادگاه نفت كشور، استقرار بزرگ ترين شركت هاي بالادستي و پايين دستي و همچنين موقعيت خاص جغرافيايي، بهترين مكان براي برپايي نمايشگاه هاي نفت است.

وي افزود: با برگزاري اين نمايشگاه ها ضمن پيگيري راهبرد توسعه منابع ساخت داخل، جلب همكاري و ايجاد پيوند با سازندگان كالاي نفت و توجه به بومي سازي و خوداتكايي، مي توان زمينه هاي توسعه كشور و استان خوزستان را از طريق ايجاد اشتغال مولد و واقعي با استفاده از ظرفيت بازار بزرگ كالاي صنعت نفت فراهم كرد.

عضو هيئت مديره شركت ملي نفت ايران اظهارداشت: يكي از اولويت هاي اين شركت توسعه كارگاه ها، مراكز ساخت و تامين كالا و تجهيزات صنعت نفت به ويژه در استان خوزستان است تا ضمن تقويت زيرساخت ها به توسعه استان خوزستان متناسب با سهم آن در توليد نفت و اقتصاد كشور كمك كرد.

بورد زمان برپايي اين نمايشگاه را 24 تا 27 دي ماه اعلام كرد و افزود: در طول برپايي نمايشگاه آخرين تجهيزات و قطعات كليدي صنعت نفت كه توسط سازندگان ايراني بومي سازي شده است، به نمايش درآمده و چند قرارداد مهم ساخت با شركت هاي برتر داخلي منعقد خواهد شد.

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن