تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):قلب‏هاى ما جايگاه خواسته ‏هاى الهى است؛ هرگاه او بخواهد ما نيز مى‏&...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819216175




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جهانگيري: لزوم ارتقاي خدمات و كاهش پرداخت هزينه‌هاي سلامت از جيب مردم


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: جهانگيري: لزوم ارتقاي خدمات و كاهش پرداخت هزينه‌هاي سلامت از جيب مردم
تهران / واحد مركزي خبر / سياسي 1392/10/04
معاون اول رئيس جمهور با تأكيد بر لزوم اصلاح و ارتقاي خدمات نظام سلامت و درمان گفت: براي اين منظور نيازمند برنامه‌اي جامع هستيم تا بتوانيم به شرايط مطلوب و كاهش پرداخت هزينه‌هاي سلامت از جيب مردم دست يابيم.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري؛ اسحاق جهانگيري ديشب در جلسه كارگروه تحول سلامت اظهار داشت: بايد برنامه‌ريزي و طراحي دقيقي صورت گيرد كه همه ضعف‌ها و كاستي‌هاي موجود در بخش بهداشت و درمان شناسايي و سپس براي اصلاح آنها راهكار ارائه شود.
معاون اول رئيس جمهور با بيان اينكه دولت تصميم جدي دارد كه مسائل مربوط به بهداشت و درمان مردم را ساماندهي كند خاطرنشان كرد: يكي از بخش‌هايي كه بايد اصلاح آن همزمان با اجراي قانون هدفمندسازي يارانه‌ها مورد توجه قرار گيرد، بخش درمان و بهداشت است و مصمم هستيم با ارتقاي خدمات اين بخش و گسترش بيمه همگاني، زمينه رضايت و آرامش خاطر مردم را فراهم كنيم.
وي افزود: لازم است يك برنامه زمانبندي شده دقيق تهيه شود تا مطابق با آن در طول برنامه پنجم توسعه پيش برويم و اهداف مورد نظر را با توجه به اولويت‌ها پيگيري كنيم.
جهانگيري از وزراي بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و تعاون،كار و رفاه اجتماعي كه در اين جلسه حضور داشتند خواست با هماهنگي معاون برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهور و ديگر دستگاه‌هاي مربوط، جلسات كارشناسي لازم را برگزار و جمع‌بندي نهايي خود را در قالب يك طرح جامع ارائه كنند.
در اين جلسه گزارشي از وضع نظام سلامت و درمان كشور و مقايسه آن با كشورهاي ديگر ارائه و مشكلات و موانع پيش روي ارتقاي كيفيت خدمات بهداشتي و درماني، پوشش بيمه همگاني و تأمين اعتبارات لازم اين بخش بيان شد.
در اين نشست همچنين كارشناسان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي طرح‌ها و برنامه‌هاي پيشنهادي خود را در قالب پوشش همگاني سلامت مطرح كردند و درباره موضوعاتي همچون نحوه تأمين مالي، اصلاح ساختار و كاهش تصدي‌گري دولت بحث و تبادل نظر شد.

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن