تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818975397




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با موضوع آثار و بركات توسل به امام رضا(ع)مسابقه تحقيقاتي تهيه بروشور ديني در استان مركزي برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با موضوع آثار و بركات توسل به امام رضا(ع)مسابقه تحقيقاتي تهيه بروشور ديني در استان مركزي برگزار مي‌شود
مسئول دبيرخانه كانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد استان مركزي از برگزاري مسابقه تحقيقاتي تهيه بروشور ديني با موضوع آثار و بركات توسل به امام رضا(ع) در استان خبر داد.


حجت‌الاسلام والمسلمين مصطفي ذوالفقاري امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراك با اشاره به هماهنگي‌ها و برنامه‌هاي سالروز شهادت امام رضا(ع) اظهار داشت: اين مسابقه به همت كانون‌ تخصصي پژوهش مسجد امام جعفر صادق(ع) اراك و به مناسبت فرا رسيدن شهادت امام رضا(ع) برگزار مي‌شود.

وي تصريح كرد: اين مسابقه با دو موضوع آثار و بركات توسل به امام رضا(ع) و ويژگي‌هاي امام رضا(ع) برگزار مي‌شود.

مسئول دبيرخانه كانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد استان مركزي ترويج فرهنگ رضوي را از مهم‌ترين اهداف برگزاري اين مسابقه عنوان كرد و ادامه داد: علاقه‌مندان به شركت در اين مسابقه مي‌توانند تا پنجم دي ماه نسبت به ارسال آثار خود به دبيرخانه كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد اقدام كنند.

ذوالفقاري همچنين از برگزاري مسابقه پيامكي با موضوع بهترين جمله توسل به امام رضا(ع) خبر داد و گفت: همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) برنامه‌هاي ويژه‌اي توسط كانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد در سطح استان برگزار مي‌شود.

وي ادامه داد: مرثيه ‌سرايي و عزاداري، سخنراني، قرائت زيارت امين‌الله و بيان احكام از برنامه‌هاي تدارك ديده شده در سطح مساجد است.

مسئول دبيرخانه كانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد استان مركزي در بخش ديگري از سخنان خود خواستار توجه وعاظ و مبلغين به اخلاق رضوي شد و بيان كرد: اخلاق و عمل خوب بهترين شيوه تبليغ است و اگر فرهنگ رضوي در جامعه تسري پيدا كند شاهد نتايج خوبي در تعالي اخلاقي جامعه خواهيم بود.

ذوالفقاري بر لزوم اشاعه فرهنگ رضوي در جامعه تاكيد كرد و ابراز داشت: در شرايطي كه استكبار جهاني فرهنگ مبتذل غرب را ترويج مي‌دهد فعاليت فرهنگي مبتني بر دين راهكاري براي مقابله با اين تهاجم فرهنگي است.

در اين نشست پيرامون نحوه برگزاري سالروز شهادت امام رضا(ع) بحث و تبادل نظر شد.

انتهاي پيام/87004/ر20

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 143]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن