تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801705887




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش 60 برابري بودجه سال جاري نسبت به سال 78


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: افزايش 60 برابري بودجه سال جاري نسبت به سال 78
گرگان – خبرگزاري مهر: سرپرست شهرداري گرگان گفت: بودجه سال 92 شهرداري گرگان 1 ميليارد و 320 ميليون ريال است كه نسبت به سال 78، 60 برابر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهيم كريمي صبح چهارشنبه طي نشست خبري در جمع خبرنگاران افزود: اين در حالي است كه بودجه شهرداري در سال 78 مبلغ 3 ميلياردو 300 ميليون تومان بوده است.

وي آغاز فعاليت خود را در شهرداري گرگان، سال 78 برشمرد و ادامه داد: اعلام اين آمارها نشان دهنده رشد 60 برابري بودجه شهرستان گرگان از سال 78 تاكنون مي باشد.

وي تصريح كرد: تاكنون بيش از 86 درصد بودجه سال جاري جذب شده است از اين رو سال 92 به لحاظ مالي يكي از بهترين سالهاي درآمدي استان محسوب مي شود.

كريمي اظهار داشت: با توجه به جذب مطلوب بودجه سال جاري، شهرداري گرگان موفق به اجراي پروژه هاي سنگين عمراني شده است.

وي در توضيح ارتقا بخش نرم افزاري در شهرداري گرگان گفت: شهرداري گرگان به عنوان يكي از بهترين شهرداري ها در سطح كشور در بخش شبكه اختصاصي مي باشد.

سرپرست شهرداري گرگان بيان داشت: شهرداري گرگان داراي يكي از بهترين ديتا سنترها و فيبر نوري در سراسر كشور مي باشد و شهروندان مي توانند بسياري از مراجعات حضوري را از طريق الكترونيكي انجام دهند.

وي تعداد دوربين هاي فعال در سطح شهر را 14 دوربين اعلام كرد و افزود: تمام دوربين هاي سطح شهر به جز يك دوربين، از طريق فيبر نوري متصل به سرور مركزي مي باشد.

كريمي از افزايش 46 دوربين ترافيكي در سطح شهر خبرداد و افزود: اتاق مانيتورينگ دوريبن هاي ترافيكي تجهيز و راه اندازي شده است و در هفته آينده اين دوربين ها به بهره برداري مي رسد.

وي در توضيح اجراي فرهنگ راهنمايي و رانندگي در شهر گرگان گفت: شهرستان گرگان يكي از با نظم ترين شهرهاي ايران به جهت رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي مي باشد.

سرپرست شهرداري گرگان نصب دوربين هاي ترافيكي را يكي از دلايل رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي دانست و يادآور شد: شهروندان گرگاني به جهت رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي همواره پيش رو بوده اند كه نصب اين دوربين ها اين نظم را دو چندان كرده است.

كد خبر: 2202145

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۴ - ۱۱:۵۵

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن