تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820423126




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيشترين كاربران اينترنت در كدام شهرها هستند؟


واضح آرشیو وب فارسی:الف: بيشترين كاربران اينترنت در كدام شهرها هستند؟
مازندران، تهران و اصفهان به ترتيب سه استان اولي هستند كه بالاترين ضريب نفوذ اينترنت را دارند.

به گزارش ايسنا، مروري بر آمارهاي منتشر شده گوياي آن است كه در شش ماه اول سال جاري به ترتيب استان‌هاي مازندران، تهران، اصفهان، قم و سمنان بيشترين ضريب نفوذ اينترنت را داشته‌اند. براين اساس، ضريب نفوذ اينترنت در استان مازندران ۷۴.۸ درصد، تهران ۷۰.۳۵درصد و اصفهان ۶۶.۰۵ درصد بوده است. هم‌چنين استان قم ۶۲.۵۹ درصد و سمنان ۵۸.۵ درصد ضريب نفوذ اينترنت داشته اند.

هرمزگان با ۵۸.۰۹ و خوزستان با ۵۸.۰۳ درصد در رده‌هاي بعدي قرار دارند و استان فارس ضريب نفوذي معادل ۵۶.۸۴ درصد دارند. استان‌هاي يزد و گيلان هم به ترتيب ضريب نفوذي معادل ۵۴.۷۳ و ۵۳.۷۵ درصد دارند و پس از آنها چهارمحال و بختياري با ۵۲.۵۹ و اردبيل با ۵۲.۲۸ درصد در رده‌ي بعدي جدول قرار دارد.

در استان بوشهر نيز ضريب نفوذ به ۵۲.۴۱ درصد رسيده و آذربايجان با ضريب ۵۰.۹۴ ديگر استان‌هايي هستند كه بيش از ۵۰ درصد جمعيت آنها كاربر اينترنت به‌شمار مي‌روند. ضريب نفوذ اينترنت در ساير استان هاي كشور نيز عبارت است از: زنجان (۴۹.۸۱)، خراسان رضوي (۴۸.۸۵)، گلستان (۴۸.۰۷)، همدان (۴۶.۹۶)، ايلام (۴۵.۵۹)، قزوين (۴۵.۷۱)، مركزي (۴۵.۵۵)، آذربايجان غربي (۴۴.۷۹)، البرز (۴۲.۲۲)، كردستان و كرمانشاه (۴۱.۳۹).

هم چنين استان‌هاي خراسان جنوبي (۳۷.۷۴)، سيستان‌وبلوچستان و كهكيلويه‌وبوير‌احمد (۳۶.۴۵)، كرمان (۳۶.۸۹)، لرستان (۳۵.۳۶) و خراسان شمالي (۳۲.۴) ديگر استان‌هايي هستند كه از كمترين ضريب نفوذ‌هاي اينترنت برخوردارند.

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن