تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:   
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819526028




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس كل دادگستري استان اردبيل:خدمات بانك مهر اقتصاد ماندگار است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس كل دادگستري استان اردبيل:خدمات بانك مهر اقتصاد ماندگار است
رئيس كل دادگستري استان اردبيل گفت: خدمات و عملكرد بانك مهر اقتصاد استان اردبيل اميدوار‌كننده و ماندگار است.


به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، حجت‌الاسلام محمد علي قاصدي صبح امروز در ديدار با مديركل بانك مهر اقتصاد استان اردبيل اظهار داشت: حل مشكلات مردم توسط كميته وصول مطالبات اين بانك كاري ارزشمند و ستودني است.

وي خاطرنشان كرد: در كنار خدمت‌رساني ‌حفظ شأن و منزلت و احترام مردم نيز كار بسيار با اهميتي است كه به يقين با حل مشكل مردم خداوند نيز به كارها بركت مي‌دهد.

رئيس كل دادگستري استان اردبيل با اشاره به حديثي از امام كاظم (ع) يادآور شد: هر كس يك مشكل از مشكلات مردم را در اين دنيا حل كند خداوند متعال هفتاد مشكل از وي در روز قيامت حل مي‌كند.

قاصدي خدمات و عملكرد بانك مهر اقتصاد را اميدوار‌كننده و ماندگار توصيف كرد و افزود: ‌چنانچه مسئولان امر با نيت خدمت به مردم و احساس تكليف به انجام وظيفه خود بپردازند مشكلات مردم حل خواهد شد.

وي حل مشكل مردم را بر حل مشكل ادارات و سازمان‌ها مقدم دانست و گفت: ‌ما توصيه به حل مشكل مردم مي‌كنيم و معتقديم كساني كه به دستگاه قضايي مراجعه مي‌كنند افراد دردمندي هستند و نياز به حل مشكل خود دارند.

رئيس كل دادگستري استان اردبيل در پايان سخنان خود ابراز داشت: افرادي نيز كه به بانك‌ها مراجعه مي‌كنند افرادي نيازمند هستند و حل مشكل اين افراد در هر قالبي با نيت خدمت‌رساني و خداپسندانه اقدام بسيار ارزشمندي است و تجربيات بانك مهر اقتصاد اردبيل در اين زمينه تجربيات گرانبهايي هستند و بايد از اين تجربيات استفاده كرد.

انتهاي پيام/62005/ر20

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن