تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترین اعمال دوست داشتن در راه خدا و دشمنی در راه اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804106692




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس كل دادگستري استان اردبيل:شورا‌ي حل اختلاف فرهنگ صلح و سازش را نهادينه كرده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس كل دادگستري استان اردبيل:شورا‌ي حل اختلاف فرهنگ صلح و سازش را نهادينه كرده است
رئيس كل دادگستري استان اردبيل گفت:‌ شوراهاي حل اختلاف بستر و زمينه صلح و سازش در جامعه را فراهم كرده و به غناي اين فرهنگ كمك كردند.


به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، حجت‌الاسلام محمدعلي قاصدي عصر امروز در ديدار با اعضاي شوراي حل اختلاف در اردبيل با اشاره به رسالت خطير شوراهاي حل اختلاف در ايجاد صلح و سازش در جامعه اظهار داشت: مسئوليت اصلي پيشبرد امور در شورا برعهده اعضا بوده و دستگاه قضايي در اين خصوص نقش حمايت و پشتيباني را انجام مي‌دهد.

وي تلاش اعضاي شوراهاي حل اختلاف را مصداق انجام رسالت ديني و مذهبي ذكر كرد و افزود: اهتمام و سياست تمام اركان دستگاه قضايي رسيدن به حد مطلوب خدمت‌رساني به مردم و ارتقاي وضعيت عمومي جامعه از حيث امنيت و ايجاد آرامش است.

قاصدي در بخش ديگري از سخنان خود تصريح كرد: بايد اختلافات جزيي و اجتماعي را به سمت حل و فصل در شوراهاي حل اختلاف سوق دهيم و از افزايش ورودي پرونده‌ها و مشكلاتي كه براي طرفين دعوا به وجود مي‌آيد، پرهيز كنيم.

اين مسئول خاطر نشان كرد: شوراهاي حل اختلاف بهترين ظرفيت براي طرح دعاوي عمومي و اجتماعي مردم هستند تا با سعه‌ صدر و شيوه‌هاي اسلامي، ديني و همچنين مؤلفه‌هاي مكتبي بتوان اين مشكلات و نارسايي‌ها را برطرف كرد.

در اين ديدار معاون قضايي رئيس كل در امور شوراهاي حل اختلاف استان با معرفي اعضاي ستادي شوراهاي حل اختلاف استان به رئيس كل جديد دادگستري استان گزارشي از اقدامات و عملكرد شوراهاي حل اختلاف استان ارائه كرد.

نصرت حسن‌زاده رفع بعضي از مشكلات و موانع موجود در شوراهاي حل اختلاف را خواستار شد و بر تداوم تفكر و انديشه سازنده صلح و سازش در جامعه تاكيد كرد.

دادسراها پيش قراول ايجاد امنيت در جامعه هستند

به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، رئيس كل دادگستري استان اردبيل همچنين در بازديد از مجتمع دادسراي عمومي و انقلاب اردبيل، دادسرا را پيش قراول ايجاد امنيت در جامعه دانست.

قاصدي در ادامه سخنان خود گفت: خدمت در دادسرا با وجود مشكلات و سختي‌هاي موجود نعمتي است كه به واسطه آن مي‌توان در جامعه نظم عمومي برقرار كرد.

وي اقامه عدل در جامعه را نجات انسان‌ها، ايجاد امنيت و آسايش براي شهروندان دانست و افزود: بي‌شك گسترش عدالت در جامعه مايه خير و بركت بوده و احكام عادلانه صادر شده از سوي قضات متعهد و با ايمان به كسب بيشتر رضايتمندي عمومي نسبت به دستگاه قضايي مي‌شود.

دادستان عمومي و انقلاب اردبيل نيز در اين ديدار با اشاره به قانون احياي دادسرا تصريح كرد: بسياري از وظايف خطير دستگاه قضايي از جمله فصل خصومت، اجراي احكام كيفري، رسيدگي به شكايات و تظلمات شهروندان، نظارت بر عملكرد دستگاه‌هاي اجرايي، تكاليف مدعي‌العمومي، اعزام نمايندگان دادسرا به جلسات و مزايده‌هاي مختلف و... برعهده دادسرا گذاشته شده و اين امر رسالت دادسرا را دو چندان كرده است.

مرتضي بيرام‌زاده خاطر نشان كرد: دادسراي عمومي و انقلاب اردبيل در انجام تمام مأموريت‌هاي خود با تمام توان عمل كرده و در موضوع ايجاد امنيت و آرامش براي شهروندان با قاطعيت تمام با افراد مخل نظم و امنيت به شدت برخورد مي‌كند.

رئيس كل دادگستري استان اردبيل در ديدار با رئيس و هيئت مديره انجمن حمايت از زندانيان با تقدير و تشكر از فعاليت اين انجمن در كمك‌رساني به افراد گرفتار شده در زندان گفت: زندانيان جزو افراد نيازمند اقشار جامعه بوده و يقيناً خانواده‌هاي آنان نيز آسيب‌پذيرترين و ضعيف‌ترين مردم هستند كه بي‌ترديد كمك به اين افراد اجر دنيوي و اخروي به دنبال دارد.

حجت‌الاسلام قاصدي بر حمايت‌هاي دستگاه قضايي از اين انجمن تاكيد كرد و افزود: فعاليت‌هاي بشر دوستانه اين انجمن دلگرمي مضاعفي به خانواده‌هاي زندانيان داده و انجمن بايستي در رفع مشكلات آنان بيش از پيش اهتمام ورزد.

در ابتداي اين جلسه جامعي مديرعامل سابق انجمن حمايت از زندانيان اردبيل گزارشي از عملكرد انجمن ارائه كرده و از مردم شريف استان به خاطر حمايت‌هاي مادي و معنوي خود به اين انجمن تقدير و تشكر كرد.

در پايان اين جلسه با قدرداني از خدمات جامعي، محمدرضا قائميان به عنوان مدير عامل جديد انجمن حمايت از زندانيان اردبيل معرفي شد.

انتهاي پيام/62001/ش40

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن