تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801194884




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز دور جديد تمرين‌هاي تيم ملي كشتي آزاد پس از پايان ليگ


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: آغاز دور جديد تمرين‌هاي تيم ملي كشتي آزاد پس از پايان ليگ
سرپرست تيم ملي كشتي آزاد گفت: بعد از پايان ليگ برتر دور جديد تمرين‌هاي تيم ملي به صورت جدي براي رقابت‌هاي جام‌جهاني آغاز خواهد شد.

علي بيات در گفت‌وگو با خبرنگار كشتي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: دور جديد تمرين‌هاي تيم ملي پس از پايان ليگ برتر كشتي آزاد از دهم دي آغاز مي‌شود كه نفرات دوم و سوم هم دعوت خواهند شد تا براي جام‌جهاني آماده شويم. سعي مي‌كنيم از دل ليگ جام تختي و رقابت‌هاي قهرماني كشور نفرات خوبي را دعوت كنيم تا در جام‌جهاني از عنوان قهرماني پارسال و قهرماني در رقابت‌هاي جهاني دفاع كنيم.

وي درباره وضعيت صادق گودرزي بيان كرد: براي اطلاع از وضعيت صادق با او صحبت كرده‌ام. او دوست دارد همچنان كشتي‌ بگيرد اما بايد با آزمايش و نظر پزشك ببيند مي‌تواند كشتي بگيرد يا خير. ان‌شاءالله كه مشكل او برطرف شود تا اين قهرمان خوب كشور بتواند دوباره براي ايران افتخارآفريني كند.

بيات همچنين درباره تغيير اوزان كشتي اظهار كرد: در بعضي اوزان مشكلي نداريم ولي براي وزن‌هاي 65 و 70 كيلوگرم بايد فكر كنيم تا نفرات مناسبي پيدا كنيم. اين تغيير اوزان براي رقبا هم وجود دارد. كادرفني و كشتي‌گيران ما هم سعي مي‌كنند خود را با شرايط جديد وفق دهند تا نتايج مناسبي را به دست بياوريم.

انتهاي پيام

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن