تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801772881




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روز پاياني رقابت‌هاي ليگ برتر كشتي آزاد قهرمان در نيمه نهايي مشخص مي‌شود؟


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: روز پاياني رقابت‌هاي ليگ برتر كشتي آزاد قهرمان در نيمه نهايي مشخص مي‌شود؟
محسن وظيفه
رقابت‌هاي ليگ برتر كشتي آزاد امروز با برگزاري چهار مسابقه رسما به كار خود پايان مي‌دهد. در رقابت‌هاي امروز ابتدا مسابقات مرحله نيمه نهايي از ساعت 9 صبح به ميزباني سالن 12 هزار نفري آزادي تهران آغاز مي‌شود و بعد از ظهر هم با مشخص شدن فيناليست‌ها مسابقه فينال و رده‌بندي از ساعت 16 برگزار خواهد شد. به اين ترتيب رقابت‌هاي امسال ليگ برتر كشتي آزاد به پايان مي‌رسد كه البته شايد هم اين آخرين باري باشد كه اين مسابقه‌ها به اين شكل برگزار مي‌شود چرا كه به احتمال فراوان از سال آينده بايد شاهد تغييرات زيادي در اين مسابقات باشيم. شوراي فني نسبت به برگزاري اين رقابت‌ها واكنش منفي زيادي نشان داده و اين نشان مي‌دهد كه بايد منتظر روزهاي آينده باشيم كه احتمالا با ايده‌هاي رسول خادم نحوه برگزاري مسابقات ليگ برتر دچار تغييرات زيادي خواهد شد. به هرشكل انتظار مي‌رود امروز علاقه مندان به كشتي با حضور در سالن 12 هزار نفري به تماشاي رقابت‌هاي نيمه نهايي و فينال ليگ برتر كشتي آزاد بنشينند. در مرحله نيمه نهايي دو مسابقه برگزار خواهد شد كه شرايط هر دو مسابقه با يكديگر متفاوت است. در يك سو استيل آذين ايرانيان با گاز مازندران نبرد خواهد كرد كه با توجه به شرايط و داشته‌هاي اين دو تيم بايد بگوييم كه پيروزي و رسيدن استيل به فينال از همين حالا محتمل باشد و بايد از همين حال اين تيم را در ديدار فينال ديد. در سوي ديگر تيم‌هاي ثامن الحجج سبزوار و خونه به خونه مازندران با هم مسابقه خواهند داد. شرايط اين دو تيم به شكلي است كه تا پايان مسابقه نمي‌توان نتيجه اين ديدار را حدس زد. هر دو تيم در يك سطح قرار دارند و به همين دليل انتظار مي‌رود اين مسابقه تماشايي از آب دربيايد.

خود نمايي روس‌ها در تركيب استيل آذين
اولين مسابقه مرحله نيمه نهايي بين تيم‌هاي استيل آذين و گاز مازندران برگزار خواهد شد. دو تيمي كه كاملا شرايط متفاوتي با يكديگر دارند و هر يك با يك شرايط خاص به اين مرحله رسيدند. تيم گاز مازندران براي حضور در رقابت‌هاي ليگ برتر خيلي دير بسته شد و با مشكلات فراواني توانست مجوز حضور در اين مسابقه‌ها را به دست بياورد. همين مسائل باعث شد تا در مرحله گروهي هم به سختي بتواند مجوز حضور در مرحله نيمه نهايي را بگيرد و در واقع به طور كاملا ناپلئوني راهي اين مرحله شد، هر چند كه همين صعود براي اين تيم و دست اندركارانش بسيار مهم و حايز اهميت است. حالا اين تيم بايد در اين مرحله به مصاف تيمي برود كه با برنامه‌ريزي خوبي راهي مسابقات شد و در مرحله گروهي با توجه به نتايجي كه به دست آورد اولين تيمي بود كه جواز حضور در نيمه نهايي را به دست آورد. در واقع بايد اين مسابقه را نبرد دارا و ندار دانست. تيم استيل آذين از سه كشتي‌گير خارجي سود مي‌برد كه احتمالا از دو تاي آنها سود خواهد برد. اوپن سات، دنيس چارگوش و عبدالسلام گاديسوف سه كشتي‌گير روس هستند كه در اين مسابقات براي تيم استيل آذين ايرانيان به ميدان رفتند و در اين مرحله هم حاضر خواهند بود اما در مقابل تيم گاز مازندران با اتكا به نفرات جوان و گمنام خود به دنبال اثبات توانايي‌هاي كشتي مازندران است.
نبرد بزرگان
حساس‌ترين ديدار نيمه‌نهايي بدون شك بين تيم‌هاي خونه به خونه بابل و ثامن‌الحجج (ع) سبزوار برگزار خواهد شد. خونه به خونه كه امسال با هدايت رضا يزداني وارد مسابقات شد تا اينجاي كار فوق‌العاده حاضر شده و همه حريفان خود را با نتيجه 6-1 شكست داده و نشان داده كه مي‌تواند در اين مسابقه هم حرفهاي زيادي براي گفتن داشته باشد. البته بايد به يك نكته مهم اشاره كرد و آن اينكه تيم خونه به خونه خاطره خوبي از نبرد با تيم ثامن ندارد و در واقع خونه به خونه با هدايت غلامرضا محمدي دو سال قبل با شكست مقابل همين ثامن در ديدار فينال كه اتفاقاً در همين سالن آزادي هم برگزار شد، از رسيدن به قهرماني بازماند و حالا اين مسابقه مي‌تواند ميداني براي گرفتن انتقام باشد.
تيم خونه به خونه در تركيب خود از سه كشتي‌گير خارجي از سه كشور متفاوت سود مي‌برد. ويكتور لبدف از روسيه، شعبان اف از بلاروس و طاها آكگول از تركيه سه كشتي‌گير خارجي تيم خونه به خونه هستند كه مي‌توانند به موفقيت نماينده مازندران كمك كند.
البته اين تيم يك بدشانسي بزرگ را هم آورد و آن مصدوميت صادق گودرزي بود كه به دليل آسيب‌ديدگي در همان مسابقه اول ديگر نتوانست اين تيم را هدايت كند و با وجودي كه يزداني اميدوار بود صادق حداقل در نيمه نهايي به كمكش بيايد اما اين كشتي‌گير در نيمه نهايي و فينال هم نمي‌تواند كشتي بگيرد اما تيم مقابل خونه به خونه تيم بسيار قدرتمندي است.
تيم ثامن الحجج سبزوار با پشتوانه دو عنوان قهرماني در اين رقابت‌ها يك تيم قدرتمند است. هر چند كه امسال كمي شرايط فرق كرده و مثل دو سال گذشته نيست چرا كه شاگردان پژمان درستكار در اين فصل بسيار پر فراز و نشيب ظاهر شدند و هرگز نشاني از يك قهرمان مدعي نداشتند. همين موضوع باعث شده تا امروز خيلي‌ها شانس كمتري براي آنها براي پيروزي مقابل حريف بابلي قايل شوند اما در كشتي كه يك ورزش بي ركورد است چيزي قابل پيش‌بيني نيست و شايد تجربه ثامن در اين مرحله به كمكشان بيايد و يك نتيجه خوب رقم بخورد. تيم ثامن مشهد هم از سه كشتي‌گير روس استفاده مي‌كند كه حضور آنها هم مي‌تواند به موفقيت اين تيم كمك كند.
بخان گويگريف كه در مجارستان قهرمان جهان شد به همراه ماگومد قرقان علي‌اف و حاجي مراد گاتسالوف سه كشتي‌گير نامدار و مطرح تيم ثامن هستند كه در بين كشتي‌گيران خارجي كمي كفه قدرت به سمت اين تيم سنگين خواهد بود. خيلي‌ها معتقدند كه برنده اين مسابقه مي‌تواند قهرمان اين مسابقات هم شود.

شايد هم اين آخرين باري باشد كه اين مسابقه‌ها به اين شكل برگزار مي‌شود چرا كه به احتمال فراوان از سال آينده بايد شاهد تغييرات زيادي در اين مسابقات باشيم. شوراي فني نسبت به برگزاري اين رقابت‌ها واكنش منفي زيادي نشان داده و اين نشان مي‌دهد كه بايد منتظر روزهاي آينده باشيم كه احتمالا با ايده‌هاي رسول خادم نحوه برگزاري مسابقات ليگ برتر دچار تغييرات زيادي خواهد شد

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن