تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه از رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى تقاضا مى‏شد، اگر ايشان آن را مى‏خواستن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818967614




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون استاندار كرمانشاه: مسئولين بايد در پي ايجاد شرايط آرام براي جامعه باشند


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: معاون استاندار كرمانشاه: مسئولين بايد در پي ايجاد شرايط آرام براي جامعه باشند
مديران و مسئولين در هر پست و مقامي كه هستند بايد در پي حل مشكلات مردم و ايجاد شرايطي آرام براي جامعه خود باشند. معاون استاندار كرمانشاه: مسئولين بايد در پي ايجاد شرايط آرام براي جامعه باشند


ايلنا: معاون امور عمراني استانداري كرمانشاه گفت: اعضاي شوراي اسلامي استان با توجه به قرار گرفتن در جايگاه و موقعيتي حساس، بايد ديدي فرامنطقه‌اي به مشكلات اين ديار داشته باشند.

به گزارش خبرگزاري ايلناي كرمانشاه، معاون امور عمراني استانداري كرمانشاه در نشست انتخاب اعضاي هيات رييسه شوراي اسلامي استان كرمانشاه گفت: اعضاي شوراي اسلامي نمايندگان و وكلاي مردم هستند كه شبانه روز بايد به فكر حل مشكلات موجود و تلاش و خدمت صادقانه به مردم باشند.

حيدر مطاعي توسعه پايدار و پيشرفت همه جانبه كرمانشاه را با تلاش و همفكري اعضاي شوراي اسلامي استان امكان پذير دانست و گفت: اعضاي شورا بايد با ديدي فرامنطقه‌اي و جناحي در خدمت مردم استان باشند و خود را نماينده استاني با دو ميليون نفر جمعيت بدانند.

وي با تاكيد بر اينكه هدف همه ما بايد خدمت به مردم و توسعه، عمران و آباداني كرمانشاه باشد، تاكيد كرد: مديران و مسئولين در هر پست و مقامي كه هستند بايد در پي حل مشكلات مردم و ايجاد شرايطي آرام براي جامعه خود باشند.

معاون استاندار كرمانشاه بر انتخاب مديري توانمند و متعهد كه نگاهي فراجناحي به امور داشته باشد، تاكيد كرد و گفت: استانداري كرمانشاه هيچ اعمال نظري در اين انتخابات ندارد و اختيارات را به اعضاي شوراي اسلامي استان واگذار كرده تا آن‌ها با راي گيري، رييس و نايب رييس شورا را برگزينند.

گفتني كار انتخاب رييس و نايب رييس شوراي اسلامي استان كرمانشاه به دليل آرا مساوي دو كانديدا به نتيجه نرسيد و انتخابات مجدد به زمان ديگري موكول شد.

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن