تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802946184




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنتي : «رستاخيز »نشان دهنده ظرفيت عظيم سينماي ايران در حوزه فيلم ديني است


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: جنتي : «رستاخيز »نشان دهنده ظرفيت عظيم سينماي ايران در حوزه فيلم ديني است


فيلم سينمايي «رستاخيز» ساخته احمد رضا درويش با حضور جمعي از اعضاي هيات دولت و مسئولان فرهنگي هنري و سينمايي كشور در سينما فرهنگ اكران شد.

علي جنتي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي قبل از اكران فيلم رستاخيز در سخناني ضمن تسليت اربعين حسيني و خيرمقدم به حضار در سالن گفت: اين فيلم كه نمايش داده خواهد شد، محصول 9 سال كار و تلاش است كه در زمينه تهيه فيلمنامه و ساخت انجام شده است و نشان دهنده ظرفيت عظيمي است كه سينماي ملي ايران دارد و همچنين كار فني بسيار برجسته اي كه در حوزه سينماي ايران صورت گرفته است. وي خاطرنشان كرد: اين فيلم در عين حال نماد شجاعت و جسارت ورود به عرصه هاي جدي به خصوص در موضوعاتي كه به معارف ديني و تاريخ اسلام مربوط مي شود، است.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با اشاره به اينكه اين فيلم به تاييد بسياري از مراجع تقليد و روحانيون آشنا با تاريخ اسلام رسيده است، بيان كرد: فيلم رستاخيز نمونه كار مشتركي است كه بين هنرمندان ايراني و خارجي صورت گرفته و نشان دهنده ظرفيت هايي است كه در حوزه ساخت فيلم هاي ديني داريم. وي ابراز اميدواري كرد كه اين فيلم طليعه و آغازي بر ساخت فيلم هايي اين چنين باشد، چراكه قطعا اين فيلم جايگاه خود را بين مسلمانان جهان خواهد يافت.

جنتي بيان كرد: دوستان در نظر دارند قبل از اكران فيلم در ايران، اين فيلم را در اروپا، آمريكا و در بين مسلمانان و غيرمسلمانان خارجي به نمايش گذارند و اميدواريم ملت هاي جهان نيز با تاريخ عاشورا و مظلوميت امام حسين (ع) از اين طريق بيشتر آشنا شوند. وي در پايان گفت: از كساني كه از نظر مالي اين فيلم را تامين كردند و كساني كه در تصحيح اين فيلم و انطباق آن با واقعه عاشورا تلاش كردند و تهيه كننده و كارگردان و همه عزيزاني كه به نحوي در اين كار برجسته نقش داشتند، سپاسگزاريم.

پس از پايان فيلم، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، ظريف و جهانگيري را بدرقه كرد.

در اولين اكران فيلم سينمايي «رستاخيز» تعدادي از اعضاي هيات دولت چون «علي جنتي» وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، «مصطفي پورمحمدي» وزير دادگستري، «محمدجواد ظريف» وزير امور خارجه، «اسحاق جهانگيري» معاون اول رييس جمهور، «محمود واعظي» وزير ارتباطات، «حسام‌الدين آشنا» مشاور رييس جمهور در امور فرهنگي، «علي اكبر صالحي» رييس سازمان انرژي اتمي كشور، «محمدعلي نجفي» رييس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري و مسئولان فرهنگي و سينمايي كشور چون حجت الله ايوبي، حجت الاسلام و المسلمين ارباب سليماني، محمدرضا جعفري جلوه و احمدرضا درويش، كارگردان اين فيلم، تقي علي‌قليزاده تهيه كننده،حسين جعفريان مدير فيلمبرداري، علي قائم مقامي مدير توليد،مجيد ميرفخرايي طراح صحنه و لباس «رستاخيز» حضور داشتند.

فيلم سينمايي «رستاخيز» به نويسندگي و كارگرداني احمدرضا درويش است. تدوين اين فيلم سينمايي را «طريق انور» تدوينگر معروف و نامزد دريافت اسكار (براي فيلم سينمايي سخنراني پادشاه) در لندن انجام داده است.

داستان روز رستاخيز درباره واقعه عاشوراست كه از نگاه بكير (فرزند حر ابن يزيد رياحي) به قيام امام حسين (ع) و حوادث واقعه عاشورا مي پردازد. اين فيلم مقطع زماني مرگ معاويه تا قيام امام حسين (ع) و شهادت آن حضرت را به مدت زمان 2ساعت و 50دقيقه به تصوير مي كشد.



چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن