تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818778042




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان خبر دادشناسايي 6 هزار بافنده فرش فعال در دشتستان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان خبر دادشناسايي 6 هزار بافنده فرش فعال در دشتستان
رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از شناسايي 6 هزار بافنده فرش فعال در دشتستان خبر داد.


محمدحسين احمدي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: دشتستان داراي قابليت‌هاي بسيار بالاي صنعتي و معدني است و استفاده از اين قابليت‌ها امري لازم و ضروري است.

وي افزود: حمايت از توليدكنندگان واحدهاي صنعتي در دستور كار قرار دارد و در اين مسير تاكنون اقدامات ارزشمندي صورت گرفته است.

رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان خاطرنشان كرد: بافندگان در دشتستان داراي جايگاه خاصي هستند و به فضل خدا حمايت خوبي از اين عزيزان خواهيم داشت.

احمدي تصريح كرد: در دشتستان 6 هزار بافنده فرش شناسايي شده كه اغلب مربوط به قشر زحمتكش روستائي و عشاير هستند.

اين مسئول ابراز داشت: در حال حاضر 2 هزار بافنده فعال دائم و فصلي وجود دارد كه بيش از يك‌هزار و 200 نفر آن گواهي صلاحيت فني و حرفه‌اي دريافت و بيمه شده‌اند.

احمدي يادآور شد: توجه به اشتغال خانگي از حوزه‌هايي است كه اداره صنعت، معدن و تجارت سال گذشته در اين زمينه فعاليت بسيار خوبي داشته است.

وي حمايت از فعالان در عرصه بافندگي و فرش دستباف را از مهم‌ترين اولويت‌هاي اين اداره در تقويت اشتغال خانگي دانست و اضافه كرد: معرفي بافندگان فرش دستباف شهرستان به بانك‌هاي عامل براي اخذ تسهيلات مشاغل خانگي از برنامه‌هاي اين اداره است.

احمدي در ادامه از تهيه بانك اطلاعاتي اصناف دشتستان خبر داد و افزود: تدوين بانك اطلاعاتي جامع از اصناف دشتستان از مهم‌ترين اولويت‌هاي اجرايي اين اداره بوده و در راستاي ساماندهي اصناف و بازديد از اتحاديه‌ها كه با همكاري مجمع امور صنفي شهرستان و ديگر ادارات مرتبط تحقق يافت به نتايج خوبي دست يافتيم.

وي تاكيد كرد: از مسئولان انتظار داريم حمايت لازم را از فعالان و توليدكنندگان بخش صنعت و معدن داشته باشند.

انتهاي پيام/2452/ك20

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن