تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802349514




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادامه آلودگي هواي تهران تا جمعه


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: ادامه آلودگي هواي تهران تا جمعه
زمستان امسال تنها سرما دارد و به نظر مي رسد كه برف و باران كمتر از سال هاي قبل باشد.

به گزارش خبرآنلاين؛ شرايط جغرافيايي تهران و بارش كم سبب شده تا تهران هر سال در فصل پاييز و زمستان شاهد آلودگي هوا باشد. روز سوم زمستان، شركت كنترل كيفيت هواي تهران اعلام كرد كه آلودگي هواي پايتخت به شرايط اضطرار رسيده به طوريكه روز دوشنبه شب و امروز كميته اضطراري كاهش آلودگي هوا تشكيل جلسه داد و باز هم اقدامات تكراري براي بازگشت هواي سالم اعلام شد.

جلسه امروز كميته كاهش آلودگي هوا با حضور نمايندگان محيط زيست استان تهران،استانداري و اورژانس پشت درهاي بسته تشكيل شد.پس از پايان جلسه كه از حضور خبرنگاران جلوگيري شده بود اعلام شد كه هواي تهران تا روز جمعه در شرايط ناسالم باقي مي ماند.

تشكيل كارگروه كاهش آلودگي هوا

حسن كريمي معاون عمراني استانداري پس از پايان جلسه كميته كاهش آلودگي هوا به خبرآنلاين گفت:متاسفانه چند روزي بود كه هواي تهران در شرايط ناسالم بود و از امروز به حالت اضطرار در آمده است،لذا روز دوشنبه شب و امروز سه شنبه جلسه اي برگزار كرديم.

او با بيان اينكه تعطيلي راه حل خوبي براي كاهش آلودگي هوا نيست گفت:پيشنهاد داديم كه يك كارگروهي به كشورهايي مانند ايتاليا و انگلستان كه آلوده هستند بروند و با مطالعه در اين كشورها شيوه هاي كاهش آلودگي هوا را بررسي كنند.

كريمي گفت: متاسفانه آلودگي هوا تا روز جمعه ادامه دارد و ميزان مراجعه به اورژانس هم داشتيم كه پيش بيني مي كنيم فردا بيشتر باشد چون امروز تردد در خيابانها زياد بوده است. جمعه بعدازظهر هم جلسه كميته اضطراري كاهش آلودگي هوا برگزار مي شود تا براي روزهاي شنبه و يكشنبه هفته بعد تصميم گيري شود.

برخورد جدي با آلاينده هاي آلوده

همچنين در اين جلسه محمدهادي حيدرزاده مدير كل محيط زيست استان تهران هم حضور داشت .او در گفت وگو با خبرآنلاين درباره اقدامات محيط زيست براي كاهش آلودگي هواي تهران توضيحاتي داد.

حيدرزاده درباره ميزان غلظت آلودگي هواي تهران گفت: شركت كنترل كيفيت هواي تهران عدد ميانگين آلودگي هوا را امروز 157 اعلام كرد كه اين رقم براي ديروز 151 بوده است.البته اين رقم رو به افزايش است به طوريكه از ساعت 12 تا 2 امروز به 158 هم رسيد.

او با بيان اينكه متاسفانه تنها در سه شهرستان استان تهران ايستگاه سنجش آلودگي هوا داريم گفت: در باقر شهر هم ميانگين آلودگي 150 است كه به شهر ري نزديك است.او پيش بيني كرد كه ميزان آلودگي هوا فردا بيشتر باشد چون امروز روز كاري بوده و نردد در شهر بيشتر از روز دوشنبه بوده است.

مدير كل محيط زيست استان تهران گفت: مناطق جنوب تهران به ويژه مناطق 18،19و ه پي21 آلوده ترين مناطق تهران هستند كه بيشتر هم به خاطر وجود آلاينده هاي صنعتي است. متاسفانه در اين چند روز با وجود هشدارهايي كه داده شد اما سوزان ضايعات تداوم داشت و براي همين گشتهايي را داير كرديم و با پيمانكاران خدمات شهري كه براي ايجاد گرما آتش توليد مي كردند برخورد جدي كرديم.

حيدرزاده با بيان اينكه با شهرداري تهران هماهنگ شده تا با صنايع آلاينده برخورد شود، گفت: 7 گشت پايش صنايع در استان تهران فعال شده كه 9 صنعت آلوده را پلمپ كرده است و امروز هم خط 7 سيمان تهران هم امروز پلمپ شد.

او درباره تداوم هواي آلوده گفت:با توجه به اينكه پيش بيني بارش باران براي هفته بعد را نداريم،لذا پيش بيني مي كنيم كه آلودگي هوا تداوم داشته باشد،لذا شهروندان از تردد در مناطق آلوده خودداري كنند.

حيدرزاده درباره اينكه راهكار كاهش آلودگي هوا چيست گفت: در تمام شهرهاي آلوده دنيا،وقتي وارونگي هوا پيش مي آيد،مدارس را تعطيل مي كنند اما راهكار اصلاح سوخت خودروهاست كه تا خرداد سال بعد تمام خودروها با استاندارد يورو 4 توليد مي شوند و تا پايان امسال هم در 8 كلان شهر توزيع بنزين يورو 4 قطعي مي شود.

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن