تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده اى حقیقت ایمانش را کامل نمى کند مگر این که در او سه خصلت باشد: دین شناسى، تدبر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803094579




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولين بيمارستان هسته‌اي كشور ساخته مي‌وود


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: اولين بيمارستان هسته‌اي كشور ساخته مي‌وود
رئيس سازمان انرژي اتمي گفت: نخستين بيمارستان تخصصي هسته اي كشور با مشاركت بخش خصوصي در تهران ساخته مي شود.

علي اكبر صالحي در مصاحبه با خبرنگار واحد مركزي خبر افزود: اين بيمارستان با مشاركت بخش خصوصي و با حدود هزار ميليارد تومان ساخته خواهد شد.

وي گفت: اين بيمارستان به حداقل 20 تا 30 هزار مترمربع زمين نياز دارد كه ان را سازمان انرژي اتمي تأمين مي كند و شايد روز جمعه با حضور بخش خصوصي بررسي شود.

صالحي افزود: تأسيس اين بيمارستان تخصصي هسته اي از ديرباز مطرح بوده است و مسئولان پيشين سازمان انرژي اتمي از گذشته در صدد ساخت آن بوده اند.

وي گفت: با ساخت اين بيمارستان مجموعه دستگاه ها و تجهيزاتي كه به نحوي با پرتو سر و كار دارد ، با بهترين استانداردها تهيه مي شود و اين بيمارستان ، مرجع پزشكي هسته اي خواهد شد.

صالحي افزود: هدف از ساخت بيمارستان اين است كه به ديگر بيمارستان ها خدمات استاندارد سازي و ارتقاي دانش هسته اي براي بكارگيري راديو داروها و ارتقاي استاندارد تجهيزات پرتودهي ارائه كند.

وي اظهار داشت : ساخت اين بيمارستان به هزينه قابل توجهي نياز دارد كه تامين ان از عهده سازمان انرژي اتمي خارج است و با بودجه هاي دولتي نمي توان تامين كرد.

رئيس سازمان انرژي اتمي گفت : با بخش خصوصي مذاكره كرديم تا با فكر ، ابتكار و فناوري سازمان انرژي اتمي و حتي تامين زمين مورد نياز آن و با سرمايه گذاري بخش خصوصي براي تامين هزينه ساخت و خريد تجهيزات بتوانيم اين مركز تخصصي هسته اي را بسازيم.

صالحي افزود : سازمان انرژي اتمي آمادگي دارد در زمينه هاي آموزشي ، تامين تجهيزات و انتقال فناوري و دانش مورد نياز با كمك آژانس بين المللي انرژي اتمي در ساخت اين بيمارستان همكاري كند.

وي گفت : با بخش خصوصي مذاكره كرده ايم و آنان آمادگي اوليه خود را براي مشاركت اعلام كرده اند و پيرو مذاكرات امروز شايد روز جمعه محل اين بيمارستان كه زمين نسبتا بزرگ و متعلق به سازمان انرژي اتمي است با طرف مقابل بررسي شود.

صالحي افزود : نقشه اوليه اين بيمارستان نيز از قبل تهيه شده است كه البته جزئيات آن بايد كامل و با دقت مطالعه و بررسي شود.

وي گفت : رئيس جمهور نيز بر استفاده از فناوري هسته اي در عرصه هاي ديگر به ويژه پزشكي ، كشاورزي و صنايع براي خدمات رساني به ملت تاكيد دارد كه اميدواريم با حمايت هاي دولت اين بيمارستان را در6 تا 7 سال بسازيم.

صالحي ابراز اميدواري كرد با ساخت اين بيمارستان مردم از ضرورت سفر به ديگر كشورها براي پيگيري مسائل درماني بي نياز شوند.
رئيس سازمان انرژي اتمي پيش بيني كرد نخستين بيمارستان تخصصي هسته اي در غرب آسيا بي نظير باشد.

وي با ابراز اطمينان از حمايت دولت براي ساخت اين بيمارستان تاكيد كرد : بخش خصوصي نيز بايد براي ساخت اين بيمارستان به عرصه بيايد و دولت نمي تواند همه هزينه هاي آن را تامين كند و ادامه كار بايد به نحوي باشد كه اين بيمارستان به طور خودكفا اداره شود.

صالحي گفت : هدف از ساخت اين بيمارستان ارائه نمونه اي از بيمارستان تخصصي هسته اي در كشور است تا پس از اينكه كارايي خود را نشان داد نمونه هاي ديگري هم برنامه ريزي شود.

رئيس سازمان انرژي اتمي با اشاره به برآورد يك هزار ميليارد توماني هزينه ساخت اين بيمارستان گفت : نيمي از اين هزينه را دولت و نصف ديگر را بخش خصوصي تامين خواهد كرد كه البته آورده دقيق هر بخش ، طبق تفاهم نامه اي مشخص خواهد شد.

صالحي با اشاره به نحوه اداره اين بيمارستان افزود : ساخت اين بيمارستان بايد براي بخش خصوصي جاذب باشد و حضور دولت نيز هزينه سربار را كاهش مي دهد.

وي گفت : اگر قرار باشد همه هزينه ساخت اين بيمارستان را بخش خصوصي تامين كند بازگرداندن سرمايه بخش خصوصي از قبال حق ويزيت باعث افزايش تعرفه ها خواهد شد و مشاركت دولت به كاهش تعرفه ها منجر مي شود.

رئيس سازمان انرژي اتمي افزود : مشاركت دولت در ساخت اين بيمارستان امكان استفاده آسان تر مردم از امكانات پيشرفته اين مركز تخصصي را فراهم و بيمه ها را براي حمايت از بيماران ترغيب مي كند.

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن