تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نيّت خوب، برخاسته از سلامت درون است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819050580




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازيهاي باكيفيت راه آهن بايد توام با گلزني باشد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: بازيهاي باكيفيت راه آهن بايد توام با گلزني باشد
اهواز - خبرگزاري مهر: بازيكن تيم راه آهن سورينت گفت: تيم ما مي تواند در بازي هاي آينده امتيازات از دست رفته را جبران كند و خود را بالا بكشد و بايد بازي هاي باكيفيت ما توام با گلزني باشد.

رضا خالقي فر در گفتگو با خبرنگار مهر پس از تساوي تيمش برابر فولاد خوزستان در اهواز اظهاركرد: تيم ما براي كسب سه امتياز بازي آمده بود و در نيمه نخست نيز بهتر از فولاد كار كرده و موقعيت هاي خوبي را نيز به دست آورديم ولي در نيمه دوم باتوجه به اينكه تيم حريف از حمايت هواداران خود سود مي برد نتوانستيم مانند نيمه نخست كار كنيم.

وي افزود: تيم فولاد در نيمه دوم فشار زيادي به ما وارد كرد ولي با وجود اين، روي ضد حمله ها باز هم موقعيت هاي خوبي را به دست آورديم ولي نتوانستيم به گل برسيم.

بازيكن تيم راه آهن ادامه داد: تيم ما مي تواند در بازي هاي آينده امتيازات از دست رفته را جبران كند و خود را در جدول رده بندي ليگ برتر باشگاه هاي كشور بالا بكشد ولي بايد بازي هاي باكيفيت ما توام با گلزني باشد.

وي اظهار كرد: بازيكنان ما در اين بازي به خوبي توانستند موقعيت هاي حريف را خنثي كنند و همگي به وظايف خود به بهترين شكل عمل كردند.

خالقي فر به بازي آينده تيمش برابر استقلال اشاره كرد و گفت: تيم ما در بازي بعدي خود نيز بدون شك براي كسب سه امتياز به ميدان مي رود و هيچ هراسي از نام و جايگاه تيم حريف نداريم.

به گزارش خبرنگار مهر، از سري رقابت هاي هفته بيستم ليگ برتر باشگاه هاي كشور عصر امروز بازي دو تيم فولاد خوزستان و راه آهن در ورزشگاه الغدير اهواز برگزار شد كه دو تيم به تساوي بدون گل رضايت دادند.

كد خبر: 2201885

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۳ - ۲۰:۰۴

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن