تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. براى ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819070698




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خجسته:20 سال است كه مي گويند سوت قطار مي‌آيد ولي خبري از تكميل راه‌آهن نيست


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: خجسته:20 سال است كه مي گويند سوت قطار مي‌آيد ولي خبري از تكميل راه‌آهن نيست
نماينده همدان گفت: مسوولان 20 سال است كه به مردم استان همدان وعده تكميل راه‌آهن را داده‌اند ولي هنوز خبري از تكميل راه‌آهن و آمدن قطار به اين استان نيست.

به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)،خجسته نماينده مردم همدان در مجلس شوراي اسلامي در نطق امروز خود با اشاره به كاستي‌هاي اين استان گفت: 20 سال است مي‌گوييم مردم همدان سوت قطار را خواهند شنيد ولي هنوز اين اتفاق نيافتده است.

وي افزود: استان همدان به عنوان قطب تاريخ و تمدن ايران اسلامي نيازمند تامين برخي مولفه‌ها و زيرساخت‌ها از جمله تكميل راه‌آهن تهران- همدان و ملاير- همدان است.

اين نماينده مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه اتمام ساخت سدها و نيروگاه‌هاي همدان نيز يكي ديگر از خواسته‌هاي مردم اين استان است عنوان كرد: تامين برق و اصلاح وضعيت نيروگاه شهيد مفتح‌،توجه به صنعت همدان كه متاسفانه ناتوان شده است نيز از ديگر انتظارات مردم اين استان است.

خجسته در بخشي از نطق امروز خود تاكيد كرد: اتمام ساخت كنارگذرهاي غربي و شرقي،‌توجه به ساخت قطار شهري همدان و تكميل بخشي از فرودگاه و آزادراه همدان همچنين توجه ويژه به منطقه ويژه اقتصادي جهان آباد از جمله اقدامات مهم در جهت پيشرفت استان همدان است.

نماينده مردم همدان در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به مذاكرات هسته‌اي ايران و 1+5 آن را دستاورد بزرگ براي كشور عنوان و خاطر نشان كرد: امروز جمهوري اسلامي ايران در اوج قدرت و بالاترين سطح آمادگي نظامي خود است و ما اين موفقيت‌ها در مذاكرات و افزايش سطح نظامي ايران را مديون همدلي‌ هاي ملت‌مان هستيم به همين دليل مسوولان كشور بايد توجه كنند كه نقل صحبت‌هايي كه موجب سوءاستفاده دشمنان شود به وحدت و همدلي ملت‌ صدمه خواهد زد.

انتهاي پيام

يکشنبه 1 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن