تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803634056




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کرانچار: مستندات فساد فوتبال شُل است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کرانچار: مستندات فساد فوتبال شُل است
سرمربي تيم فوتبال سپاهان گفت: بحث فساد در فوتبال ايران را از زبان دايي شنيدم، اگرچه مستندات ارائه شده شُل است.

زلاتکو کرانچار بعد از پيروزي سه بر صفر مقابل فجر سپاسي گفت: اگر بخواهيم نيمه اول را بررسي کنيم، به غير از دو گل، موقعيت‌هاي ديگري نيز داشتيم. در اواخر نيمه اول فرصت راحت طلبي به خودمان داديم. در نيمه دوم دوباره به بازي برگشتيم و حملات زيادي را تدارک ديديم که موفق هم شديم گل سوم را وارد دروازه حريف کنيم. چيزي که جاي شادي دارد اين است که توانستيم به شرايط خوب تيمي برسيم. ما موفق شديم باز هم روي نوار پيروزي قدم برداريم و شرايط بهتري در جدول پيدا کنيم.

به نقل از فارس، وي افزود: به تيم‌مان تبريک مي‌گويم، اين نتيجه تيمي بود. جوانان سپاهان امروز خوش درخشيدند آنها بايد از حمايت بازيکنان باتجربه استفاده کنند و بايد از هادي عقيلي، رحمان احمدي، اميد ابراهيمي، ‌احسان حاج صفي، علي احمدي و ... تشکر کرد که حمايت خود را دريغ نکردند و به جوانان اجازه دادند آنقدر خوش بدرخشند. سزاوارانه به پيروزي رسيديم.

کرانچار در مورد اينکه تيم‌هاي صدرنشين به غير از پرسپوليس نتيجه نگرفتند و عليرغم اينکه استقلال و فولاد خوزستان اعلام کردند بازيکن نمي‌دهيم چرا کي‌روش فقط جواب او را مي‌دهد، خاطرنشان کرد: من مخالفتي با کي‌روش ندارم و اصلا بحثي وجود ندارد اما برخي مطالب به صورت پراکنده از سوي کي‌روش و حتي مسئولان فدراسيون مطرح مي‌شود و من به عنوان سرمربي سپاهان وظيفه دارم از منافع تيم خود دفاع کنم. منتظر هستيم تا فدراسيون نظر قطعي خود را اعلام کند چرا که تا الان صحبت‌ها همه مبهم است. منتظرم نفرات اصلي فدراسيون موضع اصلي را بيان کنند و آن‌وقت ما موضع اصلي خود را مطرح مي‌کنيم. التبه در اين ميان شايد من خيلي شفاف برخورد مي‌کنم و با شنيدن کوچک‌ترين حرفي صادقانه نظرم را مي‌گويم.

وي افزود: بد نيست به ياد بياوريم در زمان حضور دوست من برانکو در تيم ملي در جام جهاني 2006 وقتي او مي‌خواست چند اردو را خارج از برنامه فيفا تدارک ببيند باشگاه‌ها با او مخالفت کردند به همين خاطر باشگاه‌ها دعوت شدند و در جلسه‌اي اين مسئله مورد بحث قرار گرفت سرانجام قرار شد طبق برنامه فيفا کار دنبال شود و باعث شد نه تيم ملي و نه باشگاه‌ها ضرر کنند. بايد اکنون نيز اين کار صورت بگيرد.

سرمربي سپاهان در ادامه يادآور شد: خودم به عنوان سرمربي کرواسي اين مسير را در جام جهاني و جام ملت‌هاي اروپا پشت سر گذاشته‌ام و از روند آماده‌سازي تيم ملي آگاهي دارم. پيشنهاد من اين است که در اولين فرصت جلسه‌اي بين کارلوس کي‌روش، حسين فرکي، علي دايي،‌ من و امير قلعه نويي که تجربه حضور در تيم ملي را داريم و بيشترين نماينده را در تيم ملي را داريم بزگزار شود و بنشينيم و براي اين مسئله هم‌انديشي کنيم تا هم به تيم ملي کمک کنيم و هم منافع باشگاه حفظ شود. البته باز هم مي‌گويم اين پيشنهاد من است و تاکنون کسي اين موضوع را مطرح نکرده است. بايد در اين مورد در جلسه صحبت کنيم تا هم باشگاه‌ها بتوانند در ليگ قهرمانان به رقابت خوبي برسند و هم اينکه تيم ملي بتواند خود را براي جام جهاني آماده کند. بايد هماهنگي صورت بگيرد تا بازيکناني که عضو تيم ملي هستند و بايد در ليگ قهرمانان آسيا به ميدان بروند، به نوعي در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آُسيا که از نظر کيفي بالاتر از بازي‌هاي ايران است، محک بخورند و آماده رقابت در جام جهاني شوند.

وي در مورد اينکه چه نظري در مورد صحبت هاي امير عابديني و علي دايي در مورد فساد در فوتبال دارد، عنوان کرد: چه زمان حضورم در پرسپوليس و چه حالا که در سپاهان هستم چنين چيزي را نديدم. اولين بار اين صحبت ها را از علي دايي شنيدم .بعيد مي دانم مربي اي که تيمش هميشه براي قهرماني مي جنگد انگيزه اي براي ورود به اين مسئله داشته باشد. کميته انضباطي و کميته مبارزه با تخلفات اين صحبت را بررسي کنند البته به نوعي پايه ادعاهايي که مطرح مي شود شل است،بايد مدارک مستند تهيه شود. فدراسيون هم تلاش مي کند جلوي فساد و سرکوب آن را بگيرد.

کرانچار در مورد اينکه سپاهان با اين برد براي ساير صدرنشينان خط و نشان کشيد خاطر نشان کرد: من پيش تر گفته بودم همه بايد مراقب سپاهان باشند. در دو سالي که در سپاهان بودم،دو جام برده‌ايم اکنون نيز دنبال قهرماني هستيم .در جام حذفي شانس را از دست داديم اما در ليگ علي رقم مساوي هاي زياد به نوعي حرکت‌مان را براي قهرماني آغاز کرديم.

وي در مورد جوان‌گرايي در سپاهان و اينکه شايد به دليل جواني اين بازيکنان زود تخليه شوند، يادآور شد: خودم از 17 سالگي فوتبال را آغاز کردم و با اين مسائل آشنايي دارم.بايد مراقب باشيم اين جوان ها هدر نروند. اين بازيکنان از آکادمي هستند و مربيان آن ها در آکادمي هم بايد نظارت کنند. من نيز حواسم هست اين بازيکنان تا حرفه اي شدن کامل راه زيادي دارند. بايد تجربه بياموزند تا کامل شوند. برخورد ما آموزگارانه خواهد بود شايد از الان دلال ها کنارشان پرسه بزنند اما بايد بدانند وعده و وعيدي که اين دلال ها مي‌دهند غير واقعي است و در معرض خطر هستند. اين بازيکنان بايد به فوتبال توجه کنند و اسير فضا سازي رسانه اي نشوند.

سرمربي سپاهان در پاسخ به اين سوال که آيا اين برد به خاطر ضعف فجر سپاسي بود گفت: ما روند رو به رشد خود را از مدت‌ها است که آغاز کرده‌ايم. شما کيفيت ما را ديديد و به نوعي در همان روند هستيم. بازيکنان جوان با کمک با تجربه هاي تيم از جمله عقيلي، احمدي، ابراهيمي و حاج صفي اين نتيجه را به دست آوردند. بازيکنان جوان بايد از بازيکنان با تجربه که اين فضا را به آن ها دادند تشکر کنند.

سه شنبه 1392/10/03 18:40





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن