تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804221372




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مستندات فساد شل است كرانچار: مخالفتي با كروش ندارم


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: مستندات فساد شل است كرانچار: مخالفتي با كروش ندارم
زلاتكو كرانچار بعد از پيروزي 3- صفر مقابل فجر سپاسي اينطور حرف مي‌زند: اگر بخواهيم نيمه اول را بررسي كنيم، به غير از دو گل، موقعيت‌هاي ديگري نيز داشتيم. در اواخر نيمه اول فرصت راحت طلبي به خودمان داديم. در نيمه دوم دوباره به بازي برگشتيم و حملات زيادي را تدارك ديديم كه موفق هم شديم گل سوم را وارد دروازه حريف كنيم. چيزي كه جاي شادي دارد اين است كه توانستيم به شرايط خوب تيمي برسيم. ما موفق شديم باز هم روي نوار پيروزي قدم برداريم و شرايط بهتري در جدول پيدا كنيم. به تيم‌مان تبريك مي‌گويم، اين نتيجه تيمي بود. جوانان سپاهان خوش درخشيدند آنها بايد از حمايت بازيكنان باتجربه استفاده كنند و بايد از هادي عقيلي، رحمان احمدي، اميد ابراهيمي، ‌احسان حاج صفي، علي احمدي و... تشكر كرد كه حمايت خود را دريغ نكردند و به جوانان اجازه دادند آنقدر خوش بدرخشند. سزاوارانه به پيروزي رسيديم.
كرانچار به مسائل پيش آمده بين خود و كروش اشاره‌اي دارد: من مخالفتي با كروش ندارم و اصلا بحثي وجود ندارد اما برخي مطالب به صورت پراكنده از سوي كروش و حتي مسوولان فدراسيون مطرح مي‌شود و من به‌عنوان سرمربي سپاهان وظيفه دارم از منافع تيم خود دفاع كنم. منتظر هستيم تا فدراسيون نظر قطعي خود را اعلام كند چرا كه تا الان صحبت‌ها همه مبهم است. منتظرم نفرات اصلي فدراسيون موضع اصلي را بيان كنند و آن‌وقت ما موضع اصلي خود را مطرح مي‌كنيم. التبه در اين ميان شايد من خيلي شفاف برخورد مي‌كنم و با شنيدن كوچك‌ترين حرفي صادقانه نظرم را مي‌گويم. بد نيست به ياد بياوريم در زمان حضور دوست من برانكو در تيم ملي در جام جهاني 2006 وقتي او مي‌خواست چند اردو را خارج از برنامه فيفا تدارك ببيند باشگاه‌ها با او مخالفت كردند به همين خاطر باشگاه‌ها دعوت شدند و در جلسه‌اي اين مساله مورد بحث قرار گرفت سرانجام قرار شد طبق برنامه فيفا كار دنبال شود و باعث شد نه تيم ملي و نه باشگاه‌ها ضرر كنند. بايد اكنون نيز اين كار صورت بگيرد.
سرمربي سپاهان حرف‌هايش را اينطور ادامه مي‌دهد: خودم به‌عنوان سرمربي كرواسي اين مسير را در جام جهاني و جام ملت‌هاي اروپا پشت سر گذاشته‌ام و از روند آماده‌سازي تيم ملي آگاهي دارم. پيشنهاد من اين است كه در اولين فرصت جلسه‌اي بين كارلوس كروش، حسين فركي، علي دايي، من و امير قلعه‌نويي كه تجربه حضور در تيم ملي را داريم و بيشترين نماينده را در تيم ملي داريم برگزار شود و بنشينيم و براي اين مساله هم‌انديشي كنيم تا هم به تيم ملي كمك كنيم و هم منافع باشگاه حفظ شود. البته باز هم مي‌گويم اين پيشنهاد من است و تاكنون كسي اين موضوع را مطرح نكرده است. بايد در اين مورد در جلسه صحبت كنيم تا هم باشگاه‌ها بتوانند در ليگ قهرمانان به رقابت خوبي برسند و هم اينكه تيم ملي بتواند خود را براي جام جهاني آماده كند. بايد هماهنگي صورت بگيرد تا بازيكناني كه عضو تيم ملي هستند و بايد در ليگ قهرمانان آسيا به ميدان بروند، به نوعي در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا كه از نظر كيفي بالاتر از بازي‌هاي ايران است، محك بخورند و آماده رقابت در جام جهاني شوند.
او در مورد صحبت‌هاي امير عابديني و علي دايي در خصوص فساد در فوتبال عقيده دارد: چه زمان حضورم در پرسپوليس و چه حالا كه در سپاهان هستم چنين چيزي را نديدم. اولين بار اين صحبت‌ها را از علي دايي شنيدم. بعيد مي‌دانم مربي كه تيمش هميشه براي قهرماني مي‌جنگد انگيزه‌اي براي ورود به اين مساله داشته باشد. كميته انضباطي و كميته مبارزه با تخلفات اين صحبت را بررسي كنند البته به نوعي پايه ادعاهايي كه مطرح مي‌شود شل است، بايد مدارك مستند تهيه شود. فدراسيون هم تلاش مي‌كند جلوي فساد و سركوب آن را بگيرد.
كرانچار با اين برد براي مدعيان خط و نشان مي‌كشد: من پيش‌تر گفته بودم همه بايد مراقب سپاهان باشند. در دو سالي كه در سپاهان بودم، دو جام برده‌ايم اكنون نيز دنبال قهرماني هستيم. در جام حذفي شانس را از دست داديم اما در ليگ علي رغم مساوي‌هاي زياد به نوعي حركت‌مان را براي قهرماني آغاز كرديم.
اين مربي كروات در مورد جوان‌گرايي در سپاهان و اينكه شايد به دليل جواني اين بازيكنان زود تخليه شوند، مي‌گويد: خودم از 17 سالگي فوتبال را آغاز كردم و با اين مسائل آشنايي دارم. بايد مراقب باشيم اين جوان‌ها هدر نروند. اين بازيكنان از آكادمي هستند و مربيان آنها در آكادمي هم بايد نظارت كنند. من نيز حواسم هست اين بازيكنان تا حرفه‌اي شدن كامل راه زيادي دارند. بايد تجربه بياموزند تا كامل شوند. برخورد ما آموزگارانه خواهد بود شايد از الان دلال‌ها كنارشان پرسه بزنند اما بايد بدانند وعده و وعيدي كه اين دلال‌ها مي‌دهند غير واقعي است و در معرض خطر هستند. اين بازيكنان بايد به فوتبال توجه كنند و اسير فضا‌سازي رسانه‌اي نشوند.
سرمربي سپاهان اين برد را به خاطر ضعف فجر سپاسي نمي‌داند: ما روند رو به رشد خود را از مدت‌ها است كه آغاز كرده‌ايم. شما كيفيت ما را ديديد و به نوعي در همان روند هستيم. بازيكنان جوان با كمك باتجربه‌هاي تيم از جمله احمدي، عقيلي، ابراهيمي و حاج صفي اين نتيجه را به دست آوردند. بازيكنان جوان بايد از بازيكنان با تجربه كه اين فضا را به آنها دادند تشكر كنند.

من مخالفتي با كروش ندارم و اصلا بحثي وجود ندارد اما برخي مطالب به صورت پراكنده از سوي كروش و حتي مسوولان فدراسيون مطرح مي‌شود و من به‌عنوان سرمربي سپاهان وظيفه دارم از منافع تيم خود دفاع كنم. منتظر هستيم تا فدراسيون نظر قطعي خود را اعلام كند چرا كه تا الان صحبت‌ها همه مبهم است. منتظرم نفرات اصلي فدراسيون موضع اصلي را بيان كنند و آن‌وقت ما موضع اصلي خود را مطرح مي‌كنيم. التبه در اين ميان شايد من خيلي شفاف برخورد مي‌كنم و با شنيدن كوچك‌ترين حرفي صادقانه نظرم را مي‌گويم.

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن