تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802882219




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش مي كنم ملي پوشان را به تيم ملي ندهم كرانچار: كروش كيست كه نظرم را تغيير بدهد


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: تلاش مي كنم ملي پوشان را به تيم ملي ندهم كرانچار: كروش كيست كه نظرم را تغيير بدهد
جعفر برزگر
با اينكه در بازي‌هاي سه امتيازي، اختلاف شش امتياز، فاصله زيادي نيست اما هوادار سپاهان چه در زمان كرانچار و چه در زمان سرمربيگري امير قلعه‌نويي و حتي قبل از آن عادت به ديدن تيمش در صدر جدول داشت. به همين دليل خيلي‌ها اعتقاد دارند كه نوسانات اين تيم نسبت به فصل‌هاي گذشته بيشتر بوده است. البته مرد كروات سپاهان، اگرچه خريدهاي پر سر و صدايي را انجام داد و همه اين تيم را يكي از مدعيان اصلي مي‌دانستند اما همه آنها به كار اين تيم نيامدند. مجتبي جباري بعد از هفته پنجم رفت و آرش افشين هم در نيم فصل. با همه اينها زلاتكو كرانچار بسيار اميدوارانه به آينده سپاهان نگاه مي‌كند.

تا اينجاي ليگ مساله‌اي وجود داشته كه تمركز شما را به هم بزند و يا دغدغه‌هايي را برايتان ايجاد كند؟
از چه نظر؟!
فوتبالي يا غيرفوتبالي، فرقي ندارد.
نه مساله خاصي نبوده است. قطعا افكار مثبتي كه من هميشه داشته و دارم باعث نمي‌شود تا موضوعي تمركزم را به هم بزند. جوان‌هايي كه ما در ليگ امسال به فوتبال ايران معرفي كرديم يك از دلايل ادعايم مي‌تواند باشد.
اين سپاهان انتظارات شما را به لحاظ فني برآورده كرده است؟
به نظرم ما يك مقدار نوسان داشتيم اما در حال حاضر در مسير خوبي قرار گرفته‌ايم. ما بسيار اميدواريم كه در ادامه راه امتيازهاي از دست رفته را جبران كنيم اما ناراضي هم هستم!
از چه؟
از اينكه در بعضي بازي‌ها خيلي راحت امتياز داديم. ما شايد در بعضي بازي‌ها خوب نتيجه نگرفتيم اما از نظر كيفيت بازي خوب بوديم و بهتر هم خواهيم شد.
چقدر شانس قهرماني داريد؟
شانس هست چون شش امتياز اختلاف با صدر جدول زياد نيست. با اضافه شدن محرم نويدكيا، سوكاي و همينطور دو بازيكن خارجي بين‌المللي انتظارم اين است كه تا پايان ليگ در كورس قهرماني بمانيم.
به اعتقاد خيلي‌ها، از جمله من مشكل سپاهان در فصل جاري، نداشتن يك بازيكن بازيساز مثل محرم نويدكيا است. شايد اگر شما مجتبي جباري را هم از دست نمي‌داديد امروز اين سوال از شما پرسيده نمي‌شد. اما شما يك مهاجم خريده‌ايد.
ولي من اينطور فكر نمي‌كنم به نظرم مشكل ما «پلي‌ميكر» نيست. ما در هر بازي شانس‌هاي زيادي را براي گلزني به دست مي‌آوريم اما به گل نمي‌رسيم. فصل گذشته ما در دفاع ضعيف بوديم اما امسال فوق‌العاده‌ايم ولي همانطور كه گفتم تمام كننده نداريم. ما سوكاي نداريم، خلعتبري نداريم. با اين حال شكل بازي ما اين نويد را مي‌دهد كه با جذب مهاجم جديد و بازگشت سوكاي و محرم اين مشكل هم حل شود.
حسرت از دست دادن جام حذفي را نمي‌خوريد؟
نه!
پاسخ شما خيلي عجيب و غيرمنتظره بود. چون انتظار داشتم جواب شما مثبت باشد.
جام حذفي يك رقابت باز است. ما در بازي با نفت آبادان هم بدشانس بوديم ولي شايد باور نكنيد كه حذف در اين جام، يك بار سنگين را از روي دوش ما برداشت تا زمان بيشتري را صرف آماده‌سازي تيم براي ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا كنيم.
به عملكرد عالي خط دفاع و عملكرد ضعيف خط حمله تيمتان اشاره كرديد. شايد به همين دليل در سه بازي نيم فصل دوم نه گل زده‌ايد و نه گل خورده‌ايد.
دقيقا به همين خاطر است. ما نفراتي را جذب كرديم كه مشكل گل نزدن تيم را حل كنند و همين مهاجم جديد تيم، سابقه خوبي در گلزني دارد و باز هم تكرار مي‌كنم كه بازگشت سوكاي و محرم از سپاهان تيم قوي‌تري مي‌سازد.
از كي براي سپاهان بازي مي‌كنند؟
دو بازيكن مورد نظر ما از 15 دي ماه و همزمان با پايان فصل نقل و انتقالات زمستاني مي‌توانند براي سپاهان به ميدان بروند.
كارلوس كروش از باشگاه‌هاي حاضر در ليگ قهرمانان آسيا خواسته كه بدون ملي‌پوشان خود در اين جام حاضر شوند. شما موافقيد؟
ما تلاش مي‌كنيم كه ملي‌پوشان خودمان را ندهيم. چون هم بايد در آسيا خوب نتيجه بگيريم و هم اينكه تيم ملي ايران، زمان زيادي براي آماده‌سازي دارد. تيم ملي، پس از ليگ قهرمانان حدود 45 روز فرصت دارد.
پس شما مخالف هستيد؟
صددرصد و تا زماني كه در ايران باشم مانع حضور يافتن ملي‌پوشان سپاهان مي‌شوم. مگر اينكه لژيونرهاي ايراني شاغل در اروپا هم بتوانند از تيم‌هايشان مجوز شركت در اردوي تيم ملي را بگيرند. آن وقت مخالفتي نمي‌كنم. كروش پرتغالي است و سرمربي تيم ملي كشورش هم بوده است. اما او هم در آن زمان ليگ پرتغال را تعطيل كرد تا ملي‌پوشان را از باشگاه‌هايشان بگيرد؟ به نظرم همان فرصت يك ماه و نيم فيفا براي آماده‌سازي تيم‌ها كافي است.
كروش از سرمربي ملوان خواسته كه از مازيار زارع در پست دفاع استفاده كند. شما هم در چند بازي احسان حاج‌صفي را از دفاع چپ به خط مياني آورديد. سوال اين است كه اگر كروش از شما چنين خواسته‌اي داشته باشد به آن عمل مي‌كنيد؟
كروش كسي نيست كه نظرم را تغيير دهد. منتهي شايد اين اطلاع را به بازيكنان داده كه برگردند به پست‌هايي كه او در تيم ملي از آنها استفاده مي‌كند. در تيم سپاهان بازيكناني هستند كه قابليت بازي در چند پست را دارند و اين نمره مثبتي براي ما خواهد بود. من دوست دارم احسان در آن پست بازي كند و به جام جهاني هم برود. دليل ديگري وجود ندارد.
پس اگر كروش هم بخواهد باز شما براساس تفكرات خود از بازيكنان استفاده مي‌كنيد؟
صددرصد.
يك خبرنگار اهل زاگرب به نام توميسلاو داسوويچ مطالبي را در مورد تساوي‌ها و ناكامي‌هاي شما مطرح كرده است. او را مي‌شناسيد؟
نه، متوجه هم نمي‌شويم يعني چگونه و چرا، اگر ممكن است آن مطلب را برايم بخوانيد چون من با آنجا تماسي نداشتم و نمي‌دانم قضيه چيست (مطلب را براي كرانچار خوانديم).
احتمالا تفسير اين خبرنگار، به خاطر پيگيري‌هايش از ايران بوده است. ما 5 تساوي داشتيم و اين طبيعي هم هست كه انتظار مي‌رود 3-2 پيروزي پشت سر هم را به دست آوريم.
تيم شما در هر 95 دقيقه يك گل زده و در هر 147 دقيقه يك گل دريافت كرده كه...
آمار اولي براي ما خوب نيست و بايد تلاش كنيم به عدد خيلي كمتر از 95 برسيم. اما اينكه در هر 147 دقيقه يك گل مي‌خوريم بد نيست.
در مورد همگروهي ايران با آرژانتين، بوسني و نيجريه چه نظري داريد؟
مثل هر گروه ديگري با كيفيت و قوي هستند. من آدمي هستم كه فكر مي‌كنم ايران تيم خوبي را در اختيار دارد. آنها مي‌توانند حتي به مرحله بعد جام جهاني صعود كنند. البته بايد دوران آماده‌سازي به خوبي انجام شود تا كيفيت اصلي‌اش را در زمين نشان دهد. آرژانتين شانس زيادي دارد و همينطور بوسني هم تيم خوبي است.
پس به اعتقاد شما شانس بوسني از نيجريه و ايران بيشتر است؟
نه، منظورم اين است كه غير از آرژانتين، سه تيم ديگر براي صعود به مرحله دوم شانس دارند. وقتي ايران در مرحله مقدماتي مي‌تواند با قدرت و به عنوان تيم اول صعود كند پس اين حق را به من بدهيد كه انتظار داشته باشم با ارائه مجدد همان بازي‌هاي سازمان يافته در برزيل هم موفق باشيم.
كشور شما (كرواسي) در گروه برزيل، مكزيك و كامرون چقدر شانس دارد؟
حريف اصلي كرواسي، تيم برزيل است كه هميشه مدعي قهرماني در جام جهاني بوده و خواهد بود. آنها سال 2006 با هم بازي كردند كه كرواسي، با بدشانسي صفر – يك باخت. به نظرم بعد از برزيل، كرواسي به عنوان تيم دوم صعود مي‌كند.
از جام جهاني فاصله بگيريم، ليگ قهرمانان آسيا قرعه‌كشي شده و سپاهان هم در گروه سختي قرار دارد.
من هم با شما موافقم چون تيم‌هاي باكيفيتي در گروه ما قرار دارند ولي ما هم سپاهان هستيم و به لحاظ فني باكيفيت، با وجود سوكاي و نويدكيا و دو بازيكن خارجي جديد توانايي صعود را داريم. البته با ملي‌پوشان.
السد قطر با رائول گونزالس مي‌آيد.
او بازيكن باكيفيتي است و بايد مراقبش باشيم كه حتما اين كار را مي‌كنيم.
اين هفته با تراكتورسازي يك بازي شش امتيازي را پيش‌رو داريد. حتما به فكر جبران شكست بازي رفت هستيد؟
اگر آن بازي را دوباره نگاه كنيم و الان كه خودم به آن بازي برمي‌گردم واقعا تيمي كه بازي كرد ما بوديم اما آنها با يك پنالتي بازي را بردند. طبيعتا ما مي‌خواهيم سه امتياز را بگيريم و با يك بازي سازمان‌يافته به زمين مي‌رويم. ما پيروزي مي‌خواهيم و به اين مساله آگاه هستيم كه شكست تراكتورسازي ما را دوباره به جمع مدعيان بازمي‌گرداند.
بعضي از خريدهاي اول فصل شما، مثل آرش افشين، جواب نداد.
به هرحال آنها نتوانستند انتظارات فني ما را برآورده كنند و به همين دليل هم جدا شدند.
صحبت پاياني شما را مي‌شنويم.
از هواداران سپاهان مي‌خواهم كه صبور باشند و مثل هميشه در كنار تيم محبوبشان باقي بمانند. ما در مسير خوبي قرار گرفتيم و مطمئن باشند همه تلاشمان را به كار مي‌گيريم تا با كسب نتايج خوب باعث شادي‌شان شويم.

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن