تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منزلت مردم را در نزد ما، از اندازه روايتشان از ما بشناسيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819404803




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصويب طرح تعيين وظايف سازمان توسعه و عمران دريا و ساحل


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: تصويب طرح تعيين وظايف سازمان توسعه و عمران دريا و ساحل
نمايندگان مردم در خانه ملت پس از مخالفت با دوفوريت طرح تعيين وظايف سازمان توسعه و عمران دريا و ساحل با يك فوريت اين طرح موافقت كردند.

به گزارش خانه‌ملت، نمايندگان در جريان بررسي طرح تعيين وظايف سازمان توسعه و عمران دريا و ساحل با دوفوريت اين طرح با 109 رأي موافق، 59 رأي مخالف و 20 رأي ممتنع از مجموع 200 نماينده حاضر در صحن مخالفت كردند. سپس يك فوريت اين طرح به رأي گذاشته شد كه نمايندگان با 107 رأي موافق، 41 رأي مخالف و 16 رأي ممتنع از مجموع 201 نماينده حاضر در صحن با يك فوريت اين طرح موافقت كردند. مقداد نجف‌نژاد به عنوان طراح دوفوريت طرح تعيين وظايف سازمان توسعه و عمران دريا و ساحل با بيان اينكه در مجالس گذشته سازماني تحت عنوان سازمان توسعه دريا در مجلس تشكيل شد، گفت: همچنين براساس برنامه چهارم توسعه دولت مكلف به فعال كردن اين سازمان شد كه در دو سال اول دولت احمدي نژاد اقدامات خوبي براي اين موضوع صورت گرفت. نماينده مردم بابلسر در مجلس شوراي اسلامي با اعلام اينكه براساس قانون دريا و ساحل جزو انفال بوده و بايد در اختيار همه مردم قرار گيرد، افزود: براساس قانون 60 متر از حريم دريا بايد آزاد شده و در اختيار گردشگران و مردم قرار گيرد، اما متاسفانه براساس بررسي‌هاي انجام شده و آمارها از حدود 500 كيلومتر ساحل دريا كمتر از 10 درصد براي استفاده عمومي آزاد است و بقيه در اختيار سازمان‌هاي دولتي و خصوصي قرار دارد. وي با بيان اينكه امسال حدود يكهزار نفر در درياي شمال غرق شده اند، تصريح كرد: قطعاً اگر در اين رابطه برنامه ريزي و مديريت مناسبي انجام شود حدود 90 درصد از اين حوادث كاهش مي‌يابد. از اين رو شاهديم كه در برخي شهرستان‌ها اين اقدامات صورت گرفته و هم اكنون ميزان غرق شدگي بسيار كاهش يافته است.

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن