تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804450232




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طنين «لبيك يا حسين» در كربلاي معلي در روز اربعين


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: طنين «لبيك يا حسين» در كربلاي معلي در روز اربعين
اربعين حسيني(ع) در حالي امسال در كربلاي معلي برگزار شد كه زائراني حسيني كه از كشورهاي مختلف جهان رو به سوي كربلا كرده بودند، علاوه بر مشاركت در مراسم سوگواري، به اطعام ديگر زائران و ارائه خدمات به آنها نيز مبادرت ورزيدند.


به گزارش خبرنگار خبرگزاري فارس در بغداد، امسال زيارت حرم «امام حسين»(ع) در روز اربعين شاهد خيل عظيم و حضور بي‌سابقه زائران حسيني در كربلاي معلي بود، به گونه‌اي كه شمار زائران به بيش از 20 ميليون نفر رسيد.

همچنين شهر كربلاي معلي امسال شاهد ورود كاروان‌هاي زائران عرب و ديگر كشورها از جمله جمهوري اسلامي ايران بود و زائران غير عراقي تنها به حضور در مراسم اربعين حسيني(ع) اكتفا نكردند، بلكه پايگاه‌هايي براي ارائه آب و غذا به ساير زائران ايجاد كردند.

«احمد عبد المجيد الحانجي»، يكي از اعضاي كاروان آل ياسين از عربستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري فارس در بغداد مي‌گويد: ما از منطقه شرقي «الاحساء» عربستان به كربلا آمده ايم. ما ابتدا وارد فرودگاه نجف اشرف شديم و سپس با خودرو به استان «ديوانيه» رفتيم و از آنجا پياده روي خود به سمت كربلاي معلي را شروع كرديم و بعد از 4 روز وارد اين شهر مقدس شديم و بعد از ورود به كربلاي معلي ارائه خدمات از جمله غذا و آب و لوازم رفاهي به زائران حسيني(ع) را شروع كرديم.

الحانجي در ادامه افزود: ما براي به چالش كشاندن تروريست‌ها به اينجا آمديم، تروريست‌هايي كه سعي داشتند، اين حلقه ارتباطي ميان دوست داران امام حسين(ع) را قطع كنند، اما تمام اقدامات و ترفندهاي آنها بي‌فايده بود.

اين زائر حسيني ادامه داد: تاريخ شاهد خيل عظيم دوستداران و دل بستگان به عشق «حسين بن علي»(ع)، سيد الشهداء بوده و اين خيز چند ميليوني بر اين حقيقت تاكيد مي‌كند، حقيقتي كه بسياري مذبوحانه تلاش كردند، آن را مخفي كنند.

اين زائر عربستاني در ادامه گفت: ما بعد از اربعين حسيني(ع) نيز در كربلا هستيم و افتخار ارائه خدمات به زائرين حسيني را داريم، تعداد ما بيش از 30 نفر است كه همه از عربستان به كربلا آمده‌ايم و همه اعضاي كاروان از اساتيد دانشگاه‌ها، پزشكان، مهندسين، معلمين هستند كه ترجيح دادند، در اين مراسم جهاني به صورت ارائه خدمات به زائرين مشاركت كنند.

از سوي ديگر «فرحان العامري» از كاروان «ابوالفضل العباس»(ع) از كشور كويت به كربلاي معلي آمده است، وي نيز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس مي‌گويد: ما خدمات خود را به زائرين در سه وعده غذايي ارائه مي‌كنيم و تجهيزات لازم را براي طبخ و توزيع غذا را با خود آورده‌ايم.

«سلامه صهب» از اهالي ضاحيه جنوبي لبنان نيز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: ما به كربلاي معلي آمده‌ايم، در مراسم عزاي امام حسين(ع) شركت كرده تا با اين امام همام تجديد بيعت كنيم و بگوييم: «لبيك يا ابا عبدالله الحسين»(ع).

وي تاكيد كرد كه هيچ چيز نمي‌تواند، ما را از زيارت امام حسين (ع) منع كند، حتي تروريسم نيز با روش‌هاي متعدد خود از جمله انفجارهاي تروريستي نمي‌تواند مانع ما شود، ما فرياد بر مي‌آوريم: اگر دست و پاي ما را قطع كنند، ما سينه خيز به سوي تو خواهيم آمد، اي سرور و سالار ما حسين»(ع).

انتهاي پيام/خ

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن