تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819184559




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با صدور بيانيه اي اعلام شد؛ پيام تشكر استاندار قم از عزاداران اربعين حسيني در كربلاي معلي و قم مقدس


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: با صدور بيانيه اي اعلام شد؛ پيام تشكر استاندار قم از عزاداران اربعين حسيني در كربلاي معلي و قم مقدس
آنچه در اين ميان بسيار قابل تحسين است، پياده‌روي بانوان معتقد و مؤمنه قم بود/ سزاوار است از برپا كنندگان مراسم كمال قدرداني و تشكر را بنمايم. با صدور بيانيه اي اعلام شد؛ پيام تشكر استاندار قم از عزاداران اربعين حسيني در كربلاي معلي و قم مقدس


ايلنا: حجت الاسلام و المسلمين محمدصادق صالحي منش استاندار قم، با صدور پيامي از عزاداران اربعين حسيني در كربلاي معلي و قم مقدس تشكر كرد.

به گزارش خبرگزاري ايلنا، متن اين پيام به شرح ذيل است:

«وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُواْ فِي سَبِيلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاء عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ»(آل عمران، 169)

مردم شريف و ولايتمدار استان قم! أعظم الله أجوركم!

اي مسافران كربلا كه در اين ايام پربركت از شهر اهل بيت(ع) در مسير صحن و سراي حسين گام نهاديد و با پاي پياده دل و جان خود را به نور او جلا داديد، شما تأسي به امام سجاد(ع) و زينب كبري و صحابي بزرگ رسول خدا، جابر بن عبدالله انصاري كرديد و قلب امام زمان (عج) را شاد نموديد.

قطعاًشما در ثواب شهيدان كربلا سهيم هستيد؛ زيرا جابربن عبدالله در فراز پاياني زيارتنامه‎اش گفته است: «سوگند به آن خدايي كه محمد(ص) را به حق برگزيد و مبعوث كرد! ما نيز در آنچه شما شهيدان در آن وارد شده‎ايد، شريك هستيم.

نيت شما عاشقان حسين(ع) هم جز اين نبوده است. چه آنان كه به كربلا سفر كردند و چه آنان كه با پاي پياده از حرم حضرت معصومه (س) تا مسجد مقدس جمكران در عصر اربعين به عزاداري پرداختند.

آنچه در اين ميان بسيار قابل تحسين است، پياده‌روي بانوان معتقد و مؤمنه قم بود كه رئيس محترم جمهور در هيأت دولت بسيار از ايمان، همت، شجاعت و نقش بانوان قم در انقلاب اسلامي تجليل كردند.

شما با زينب كبري عهد بستيد كه با عفاف و حفظ شرف و ديانت، چهره شهرتان را حسيني سازيد و آن را ممتاز سازيد كه:

«وَلَوْ أَنَّ أَهْلَ الْقُرَى آمَنُواْ وَاتَّقَواْ لَفَتَحْنَا عَلَيْهِم بَرَكَاتٍ مِّنَ السَّمَاء وَالأَرْضِ»(اعراف، 96)

سزاوار است از برپا كنندگان مراسم كمال قدرداني و تشكر را بنمايم و از سپاه، نيروي انتظامي و بسيج استان، كه امنيت و آرامش خانواده‌هاي زائران و عزاداران حسيني را تأمين كردند، سپاسگزاري كنم.

خدايا باران رحمت خود را بر مردم با ايمان و با تقواي قم نازل گردان!

پروردگارا دل‌هاي مردم پاك اين ديار را مملو از محبت و عطوفت و مهرباني و ايمان قرار بده!

خدمتگزار شما، استاندار قم
محمد صادق صالحي منش

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن