تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818894758




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در اربعين حسينيبقاع متبركه چهارمحال و بختياري ميزبان عزاداران حسيني هستند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در اربعين حسينيبقاع متبركه چهارمحال و بختياري ميزبان عزاداران حسيني هستند
بقاع متبركه چهارمحال و بختياري ميزبان عزاداران حسيني هستند.
به گزارش خبرگزاري فارس از شهركرد، مديركل اوقاف و امور خيريه چهارمحال و بختياري در حاشيه مراسم اربعين حسيني، اظهار داشت: مراسم عزاداري ابا عبدالله‌الحسين و يارانش ساعت 10 صبح امروز با حضور هيئت‌هاي عزاداري،قشرهاي مختلف مردم و مداحان اهل‌بيت(ع) در امامزادگان استان آغاز شده و اين مراسم همچنان ادامه دارد.

حجت‌الاسلام محمد طباطبايي ادامه داد: سخنراني، نوحه‌خواني، مديحه‌سرائي و قرائت دعاي اربعين قبل از نماز ظهر و عصر روز اربعين، و برپايي نماز ظهر و عصر در حرم امامزادگان از برنامه‌هاي اين مراسم بود.

وي از اعزام 40 مبلغ به مناطق محروم استان براي برگزاري دهه آخر صفر خبر داد و خاطرنشان كرد: دراين دهه خيمه‌هاي معرفت نيز در بقاع متبركه و موقوفات استان برپا مي‌شود.

طباطبايي تصريح كرد: از اين تعداد 30مبلغ اعزامي از قم و 10 مبلغ از استان است كه براي برپايي و قرائت زيارت حضرت رسول(ص) و امام رضا(ع) و راه‌اندازي دسته‌هاي زنجيرزني و سينه‌زني به اين مناطق اعزام مي‌شوند.

مديركل اوقاف و امورخريه چهارمحال و بختياري اضافه كرد: در اين دهه نمايشگاه بصيرت عاشورايي در بقاع و مساجد استان برپا و در دو موقوفه حسينيه اماميه شهركرد و مسجد موقوفه حاج سليمان بروجن نيز ده شب مراسم سوگواري دهه آخر صفر برگزار مي‌شود.

طباطبايي در پايان عنوان كرد: مراسم سوگواري دهه آخر صفر در 25 امامزاده استان از جمله امامزادگان حليمه و حكيمه خاتون(س) شهركرد سيد بهاء‌الدين محمد(ع) شيخ شبان، محمد اكبر دستگرد در كيار، عزيز‌الله شهركيان، امامزاده حمزه ابن علي و علي ابن احمد در بروجن، امامزاده شاه البرز در روستاي آليكوه در شهرستان اردل و امامزاده محمد علي منجر مويي در لردگان برگزار مي‌شود.

انتهاي پيام/68004/ذ30

دوشنبه 2 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن