تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 3 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817935183




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رييس انجمن صنفي توليدكنندگان سازه هاي فولادي اعلام كرد؛ برگزاري چهارمين كنفرانس ملي سازه و فولاد


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: رييس انجمن صنفي توليدكنندگان سازه هاي فولادي اعلام كرد؛ برگزاري چهارمين كنفرانس ملي سازه و فولاد
چهارمين كنفرانس ملي سازه و فولاد به منظور ارتقاي سطح علمي و توسعه كمي و كيفي نيروهاي متخصص طي روزهاي چهارم و پنجم دي ماه سال جاري در هتل المپيك تهران برگزار مي شود. رييس انجمن صنفي توليدكنندگان سازه هاي فولادي اعلام كرد؛ برگزاري چهارمين كنفرانس ملي سازه و فولاد
رييس انجمن صنفي توليدكنندگان سازه هاي فولادي گفت: چهارمين كنفرانس ملي سازه و فولاد به منظور ارتقاي سطح علمي و توسعه كمي و كيفي نيروهاي متخصص طي روزهاي چهارم و پنجم دي ماه سال جاري در هتل المپيك تهران برگزار مي‌شود.

به گزارش ايلنا، اسداله باقرزاده،با بيان اينكه، اين كنفرانس كه با هدف بهبود امور آموزشي و پژوهشي در زمينه هاي مربوط به دانش فولاد و سازه هاي فولادي برگزار مي شود، افزود: با توجه به اينكه ايران در منطقه زلزله خيز قرار دارد، كنفرانس ياد شده نيز با هدف بررسي آخرين دستاوردها و فناوري هاي اين صنعت برگزار مي شود.

وي ادامه داد: از ديدگاه مهندسي، تبادل نظر طراحان و دانشگاهيان و اساتيد متخصص در حوزه سازه فولادي با توليدكنندگان صنعتي سازه موجب رشد و تعالي اجراي ساختمان فولادي مقاوم در برابر زلزله مي شود.

باقرزاده اضافه كرد: همچنين با توجه به توليد ورق هاي فولادهاي پر استحكام كه موجب كاهش قابل توجه وزن فولاد مصرفي در سازه مي شود، از اين رو بررسي و تبادل نظر متخصصين و اهل فن در صنعت سازه فولادي اهميت بسياري دارد كه با اين رويكرد و با هدف ايجاد الگويي مناسب براي طراحي و اجراي سازه هاي فولادي اقدام به بر پايي اين كنفرانس ملي شده است.

وي در تشريح محورهاي اين كنفرانس اظهار داشت: براي نخستين بار مسابقه عكس در حوزه سازه فولادي، معرفي طرح برتر سازه فولادي سال ١٣٩٢، بررسي سيستم هاي جديد سازه فولادي، بررسي روش هاي پيشرفته ساخت و اجراء، كاربرد فولادهاي پر استحكام در سازه ها، بررسي روش هاي بازرسي و نگهداري سازه هاي فولادي از جمله شاخص ترين موضوعاتي است كه در اين كنفرانس مورد بررسي قرار مي گيرد.

رييس انجمن صنفي توليدكنندگان سازه هاي فولادي همچنين از برگزاري پانل تخصصي با عنوان بررسي مبحث دهم مقررات ملي ساختمان در خلال اين كنفرانس خبر داد.

وي گفت: به منظور تعامل بيشتر با مهندسين محاسب عضو سازمان نظام مهندسي و با توجه به امكان تغيير وسيع در مبحث دهم مقررات ملي ساختمان كه مربوط به ضوابط بكارگيري اسكلت هاي فولادي در ساختمان است و نيز وجود برخي اشكالات در آن، بر اين اساس در چهارمين كنفرانس ملي سازه و فولاد به منظور بررسي بيشتر و بحث و تبادل نظر در اين خصوص، پانل ويژه و تخصصي مبحث دهم مقررات ملي ساختمان با حضور اساتيد به نام و كارشناسان برجسته اين حوزه برگزار مي شود.

باقرزاده همچنين اظهار داشت: با توجه به اينكه از جمله اهداف انجمن سازه هاي فولادي ايران تجليل از افراد برجسته توليدكننده و طراح در حوزه صنعت سازه هاي فولادي كشور است، از اين رو انتخاب چهره برجسته فولادي سال 1392 كشور و همچنين طرح هاي برتر فولادي سال ١٣٩٢ از ديگر برنامه هاي چهارمين كنفرانس ملي سازه و فولاد است.

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن