تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك درهم صدقه دادن از يك روز روزه مستحبى برتر و والاتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798408983




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون اشتغال كميته امداد گلستان خبر داداجراي بيش از 2 هزار طرح اشتغال‌ براي مددجويان كميته امداد گلستان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون اشتغال كميته امداد گلستان خبر داداجراي بيش از 2 هزار طرح اشتغال‌ براي مددجويان كميته امداد گلستان
معاون اشتغال و خودكفايي كميته امداد امام خميني گلستان گفت: در سال‌جاري 2 هزار و 173 طرح اشتغال توسط مددجويان اين نهاد اجرايي شده است.


جواد عينعلي امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: تعهد ايجاد اشتغال اين نهاد در شوراي اشتغال استان يك هزار طرح بوده كه تاكنون بيش از 2 برابر تعهد ايجاد اشتغال در اين نهاد انجام شده است.

وي افزود: كميته امداد تنها به دنبال پرداخت كمك معيشت خانواده‎هاي تحت حمايت نيست بلكه به دنبال آن هستيم كه براي خانواده‎ها درآمد پايدار را از طريق ايجاد اشتغال و توسعه آن فراهم كنيم تا استقلال معيشتي خانواده‎ها به عنوان اصلي‎ترين بخش حمايت از آنها به اجرا درآيد.

عينعلي تاكيد كرد: تسهيلات اشتغال اين نهاد به مددجويان، فرزندان مددجو و اقشار نيازمندي كه در حوزه حمايت اين نهاد نيازمندي آنها مورد تاييد قرار گرفته تعلق مي‎گيرد.

وي با اشاره به اينكه تاكنون 2 هزار و 173 طرح اشتغال اجرايي شده خاطرنشان كرد: اين طرح‎ها در بخش‎هاي مختلف خوداشتغالي، توسعه بخش كشاورزي، مشاغل خانگي، كار انگيزي، صندوق توسعه ملي و حمل و نقل روستايي بوده است.

وي با اشاره به اينكه حداقل پرداخت تسهيلات 2 ميليون تومان و حداكثر 30 ميليون تومان است، يادآور شد: تسهيلات دو ميليون توماني بيشتر در بخش كارانگيزي و براي مددجوياني كه توانايي انجام فعاليت‎هاي سنگين را ندارند پرداخت مي‎شود و براي طرح‎هاي مشاغل خانگي نيز حداكثر تا سقف پنج ميليون تومان وام پرداخت مي‎شود.

معاون اشتغال و خودكفايي كميته امداد متذكر شد: همچنين براي طرح‎هاي خوداشتغالي 15 ميليون تومان و براي صندوق توسعه ملي و توسعه بخش كشاورزي نيز كه بيشتر شامل طرح‎هاي صنعتي و توليدي است تا سقف 30 ميليون تومان تسهيلات پرداخت مي‎شود.

عينعلي گفت: يكي ديگر از طرح‎هايي كه براي مددجويان اجرايي شده ايجاد اشتغال در بخش حمل و نقل روستايي است كه با همكاري اداره كل حمل و نقل پايانه‎هاي استان ظرفيت‎هاي خالي در بخش حمل و نقل روستايي شناسايي و با اعطاي 15 ميليون تومان تسهيلات و همچنين آورده مددجويان در راستاي ساماندهي حمل و نقل روستايي استان خدمات ارائه مي‎شود كه تاكنون 60 نفر در اين خصوص معرفي شدند كه 10 نفر از آنها موفق به گرفتن تسهيلات و ايجاد اشتغال شده‌اند.

روند همكاري بانك‎ها كاهشي بوده است

وي با قدرداني از همكاري بانك‎هاي استان براي ايجاد اشتغال افراد نيازمند تصريح كرد: در سنوات گذشته اين همكاري خوب بود اما در سال‌جاري روند كاهشي داشته است كه براي رفع اين مشكل جلسات مختلفي با مديران بانك‎هاي استان انجام شده و انتظار داريم در راستاي كاهش نرخ بيكاري و اجراي اشتغال همكاري بهتري با اين نهاد داشته باشند.

معاون اشتغال و خودكفايي كميته امداد گلستان خاطرنشان كرد: طرح‎هاي اشتغالي كه توسط مددجويان اين نهاد اجرايي شده از پايداري خوبي برخوردار است چرا كه مولفه‎هايي همچون آموزش‎هاي مهارتي زير نظر فني و حرفه‎اي، آموزش حين انجام كار و نظارت فني بر اجراي طرح‎هاي اشتغال حداقل به مدت چهار سال انجام مي‎شود.

عينعلي در پايان ابراز داشت: همچنين نزديك به يك هزار و 600 طرح اشتغال زيرپوشش بيمه عمر مانده بدهكار قرار گرفته؛ اين طرح بدين معني است كه در صورتي‎ كه براي سرپرست خانواده در زمان اجراي طرح حادثه غيرمترقبه اتفاق بيافتد سازمان بيمه‎گر نسبت به پرداخت خسارت براي مابقي مانده وام اقدام مي‎كند.

انتهاي پيام/83004/ر40

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 166]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن