تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بنده «خدا» مى‏دانست كه در ماه رمضان چيست [چه بركتى وجود دارد] دوست مى‏داشت كه تم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818971622




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدير كميته امداد كرج خبر دادپرداخت بيش از 48 ميليارد ريال تسهيلات اشتغال به مددجويان كرج


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير كميته امداد كرج خبر دادپرداخت بيش از 48 ميليارد ريال تسهيلات اشتغال به مددجويان كرج
مدير كميته امداد امام خميني كرج از پرداخت بيش از 48 ميليارد ريال تسهيلات اشتغال به مددجويان زيرپوشش اين شهرستان طي سال جاري خبر داد.


سيدرضا شوبيري امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در كرج اظهار داشت: يكي از اهدافي كه كميته امداد در اجراي طرح‌ها و برنامه‌هاي خود همواره در اولويت قرار مي‌دهد، ايجاد شرايط و انجام ساز و كارهايي است كه مددجويان تحت پوشش به خودكفايي مالي برسند.

وي تصريح كرد: در اين حوزه چندين طرح در شهرستان كرج در حال انجام است كه بر اساس آنها، افراد تحت پوشش در دوره‌هاي مهارت آموزي و آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي شركت و پس از فراگيري يك حرفه وارد بازار كار مي‌شوند.

اين مسئول افزود: همچنين در حوزه اشتغالزايي برنامه‌هايي ديگري نيز در دست انجام داريم كه بخشي از آنها مربوط به ارائه تهسيلات و اعتبارات مالي به افرادي تحت پوشش براي راه‌اندازي يك حرفه است.

شوبيري گفت: بر اساس اين طرح، افراد تحت پوشش پس از طي دوره‌هاي آموزشي براي راه‌اندازي يك حرفه به مراكز مالي معرفي و از اعتباراتي تا سقف 200 ميليون ريال بهره‌مند مي‌شوند.

*ارائه تسهيلات اشتغال به 490 مددجو در كرج

وي افزود: از ابتداي سال جاري تاكنون بيش از 48 ميليارد ريال در اين حوزه به مددجويان تحت پوشش در شهرستان كرج تسهيلات ارائه شده است.

مدير كميته امداد امام خميني (ره) شهرستان كرج در پاسخ به اين پرسش كه اين ميزان اعتبار در ميان چه تعداد مددجو توزيع شده است، گفت: بر اساس راستي آزمايي‌ها و پايش‌هاي انجام شده از ابتداي سال جاري 490 مددجو تحت پوشش امداد از تسهيلات اشتغال بهره مند شده‌اند.

شوبيري گفت: اعتبارات اين حوزه از كمك‌ها و حمايت‌هاي مردمي و همچنين منابع مربوط به تسهيلات قرض‌الحسنه بانك‌ها تامين شده است.

وي در پايان تاكيد كرد: به طور قطع با اقدامات خيرخواهانه مردم و تامين اعتبارات بيشتر، مي‌توانيم مددجويان بيشتري را در اين طرح فعال كرده و شرايط خودكفايي مالي آنها را فراهم كنيم.

انتهاي پيام/2302

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن