تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818843541




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصويب پيشنهاد ايران، حقانيت جمهوري اسلامي را در صلح طلبي ثابت كرد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: تصويب پيشنهاد ايران، حقانيت جمهوري اسلامي را در صلح طلبي ثابت كرد
عضو كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي و نماينده مردم لردگان، تصويب پيشنهاد رياست جمهوري اسلامي ايران در مجمع عمومي سازمان ملل مبني بر نفي خشونت و مقابله با افراطي گري را بيانگر حقانيت ايران در صلح طلبي و اعتدال در جهان بيان كرد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهركرد:

مجيد جليل سرقلعه، با اشاره به تصويب پيشنهاد رئيس جمهوري ايران مبني بر مقابله با افراط گرايي و خشونت در مجمع عمومي سازمان ملل متحد، تصويب اين قطعنامه را برگ زرين ديگري بر افتخارات جمهوري اسلامي خواند.
وي، با بيان اينكه طرح اين پيشنهاد از سوي رئيس جمهور نظام اسلامي و تصويب آن در مجمع عمومي سازمان ملل، صلح طلبي ايران را به جهان ثابت كرد، گفت: تصويب اين پيشنهاد، دروازه و گام مهمي براي تحقق صلح جهاني است.
عضو كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: تصويب پيشنهاد ايران در مجمع عمومي سازمان ملل، مي تواند چراغ راه و مسير روشني براي گسترش صلح و امنيت جهاني باشد و به كاهش خشونت و افراط گري در دنيا كمك كند.
مجيد جليل سرقلعه، با اشاره به مخالفت اسرائيل با اين قطعنامه، گفت: رژيم صهيونيستي با جمهوري اسلامي ايران از لحاظ اعتقادي مشكل داشته و دارد و مخالف آن رژيم با اين پيشنهاد به بهانه هاي واهي و نخ نما شده دور از انتظار نبود.
در نشست روز پنجشنبه 28 آذرماه (19 دسامبر) مجمع عمومي سازمان ملل متحد طرح حجت الاسلام حسن روحاني رئيس جمهوري اسلامي ايران مبني بر نفي خشونت و افراط گري و داشتن جهاني عاري از خشونت با راي مثبت نمايندگان 190 كشور به تصويب رسيد و به قطعنامه مقابله به افراط گرايي تبديل شد./س

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن