تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818893342




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پنجمين سالگرد ارتحال آيت‌الله جمي در آبادان برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: پنجمين سالگرد ارتحال آيت‌الله جمي در آبادان برگزار مي‌شود
گروه اجتماعي: پنجمين سالگرد ارتحال آيت‌الله جمي امام جمعه آبادان، 5 دي در قالب همايش ادبي «پير مقاومت»، نمايشگاه عكس دفاع مقدس و توزيع خلاصه كتاب «نوشتم تا بماند» اثر آيت‌الله جمي برگزار مي‌شود.


سيدرضا طباطبايي، رئيس ستاد برگزاري مراسم پنجمين سالگرد ارتحال آيت‌الله جمي در آبادان در گفت‌وگو با خبرگزاري بين‌المللي قرآن(ايكنا) از خوزستان، گفت: مراسم پنجمين سالگرد ارتحال آيت‌الله جمي، امام جمعه و نماينده حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبري در دوران جنگ تحميلي و بازسازي پنجشنبه، 5 دي در حسينيه ثارالله از ساعت 9:30 تا 17 برگزار مي‌شود. علي لاريجاني، رئيس مجلس شوراي اسلامي سخنران اين مراسم خواهد بود.

وي با بيان اينكه در حاشيه اين مراسم برنامه‌هاي فرهنگي ـ هنري متعددي تدارك ديده شده است، گفت: همايش ادبي با عنوان «پير مقاومت» فردا، 4 دي‌ از ساعت 18 تا 20 با حضور شاعران برتر خوزستاني و برخي از استان‌ها در تالار مهر اين شهرستان برگزار مي‌شود. همچنين نمايشگاه عكس مردمي به اين مناسبت در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي اين شهرستان در حال برگزاري است كه با استقبال مردم و دانش‌آموزان مواجه شده است.

طباطبايي ادامه داد: در مراسم پنجمين سالگرد ارتحال آيت‌الله جمي خلاصه كتاب «نوشتم تا بماند» اثر آيت‌الله جمي با عنوان «چشم آبادان» در اختيار علاقه‌مندان قرار مي‌گيرد. مسابقه‌اي از اين كتاب برگزار مي‌شود كه همزمان با دهه فجر برگزيدگان آن معرفي و جوايزي به آنان اهدا مي‌شود.

رئيس ستاد برگزاري مراسم پنجمين سالگرد ارتحال آيت‌الله جمي در آبادان ضمن تقدير از حمايت‌هاي استاندار خوزستان، فرمانداري آبادان و امام جمعه اين شهرستان در زمينه تداركات، پشتيباني و امنيت مراسم گفت: تجليل از شخصيت آيت‌الله جمي، تجليل از روحانيت و انقلاب و شهداي هشت سال دفاع مقدس است و در راستاي اين بينش همه علاقه‌مندان و ارادتمندان همكاري و مشاركت مي‌كنند.

وي در پايان ضمن دعوت از رسانه‌ها و مطبوعات، مردم، عشاير و رزمندگان و خانواه‌هاي شهدا براي حضور در اين مراسم تصرح كرد: اين مراسم سال‌هاي گذشته باشكوه بسيار و به شكل مردمي برگزار شد.

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن