تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803500308




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمايشگاه دگرديسي در فرقه منافقين در قزوين افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نمايشگاه دگرديسي در فرقه منافقين در قزوين افتتاح شد
قزوين - خبرگزاري مهر: نمايشگاه دگرديسي در فرقه تروريستي منافقين با حضور استاندار قزوين افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نمايشگاه دگرديسي در فرقه تروريستي منافقين ظهر سه شنبه با حضور مرتضي روزبه استاندار قزوين، علي اكبر زينالو رئيس دانشگاه علوم پزشكي قزوين و جمعي از مديران دستگاههاي اجرايي در سالن آمفي تئاتر دانشگاه علوم پزشكي قزوين گشايش يافت.

در اين نمايشگاه بيش از 90 تابلو از نحوه جاسوسي منافقين به صورت تلفني، تخليه تلفني، اظهارات منافقيان بازگشته، تاريخچه تروريستي منافقين از پس از انقلاب تاكنون، روشنگري پيرامون فرقه از نگاه افراد جدا شده، شهداي ترور در استان قزوين، اعترافات توابين، اسناد بدست آمده از ارتباط سران منافقين با صدام و دست داشتن آنها در ترور شخصيت ها، اقدام خانواده ها در قالب انجمن نجات براي بازگرداندن افراد فريب خورده از بند گروهك، تصاويري از جلسات سران منافقين با صدام، آزادي اسراي منافقين و سير رويكرد اين فرقه در معرض ديد عموم قرار گرفته است.

مرتضي روزبه در آئين گشايش اين نمايشگاه گفت: جمهوري اسلامي ايران از دوران انقلاب تاكنون با توطئه‌هاي سخت و پيچيده‌اي روبرو بوده كه پيچيده ‌ترين آنها نقشه هاي گروهك منافقان بوده است.

وي افزود: جريان نفاق به لحاظ ماهيت، بسيار سخت و پيچيده بوده و تنها با لطف الهي و تلاش شهداي اين مسير و سربازان گمنام امام زمان(عج) اين توطئه‌ها خنثي شده است.

استاندار قزوين تصريح كرد: منافقين با شهادت شخصيت هاي ارزشمندي چون بهشتي، رجايي، باهنر، لاجوردي بدنبال ساقط كردن نظام اسلامي بودند كه هر كدام از اين ضربه هاي مي توانست حكومتي را از بين ببرد اما به لطف خدا، رهبري هوشمندانه امام راحل، مسئولان كشور و جان فشاني شهدا و ايثارگران اين مرز و بوم از همه ترفندها به سلامت عبور كرده ايم.

اين مسئول تصريح كرد: تا زماني كه ماهيت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران برمبناي دين و محوريت اسلام ناب محمدي است، دشمني ها
ادامه دارد و هرگز ديگران توطئه هاي خود را متقوف نخواهند كرد.

وي گفت: جريان نفاق هرگز پايان ‌پذير نيست بلكه ماهيتش متناسب با شرايط حاكم بر جامعه به شكلي جديد بروز مي كند لذا بايد با حفظ هوشياري اين جريانات و دسيسه هاي آنها را بخوبي بشناسيم و براي مقابله با آن آماده باشيم.

استاندار قزوين بيان كرد: مسئولان دستگاههاي اجرايي مراقب باشند مبادا دشمنان ما را به حاشيه ببرند و مشغول خود كنند و فرصت ها را از دست دهيم.

روزبه گفت: بايد همه تلاش خود را بكار بنديم تا با استفاده از فرصت مسئوليت بدست آمده بدون حاشيه سازي به مردم خدمت كنيم و بدانيم كه شاخصه كاؤآمدي نظام و افزايش امنيت جامعه با جلب رضايت مردم و خدمات صادقانه است.

اين مسئول اظهارداشت: اگر جريانات منافقانه را كه ظاهري پنهان و فريبنده دارد نشناسيم ناخواسته در مسير اهداف دشمنان گام برخواهيم
داشت كه اين كار خطرناك است.

استاندار قزوين بيان كرد: نظارت‌ پنهان و آشكار مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي بر رفتار و نحوه عملكرد دستگاه اجرايي و كاركنان آن بسيار مهم است كه بايد مورد توجه جدي قرار گيرد زيرا در شرايط كنوني شايد جريان نفاق نتواند از ترور براي رسيدن به اهداف خود استفاده كند و با روشهاي نوين و جنگ نرم و استفاده از غفلت ها در مسير رسيدن به نيات شوم خود حركت كند كه هوشياري همگاني را مي طلبد.

روزبه در خصوص برپايي نمايشگاه هم گفت: برپايي نمايشگاه دگرديسي در فرقه تروريستي منافقان، كار ارزشمندي براي روشنگري است كه اميدواريم مورد توجه و بازديد گروههاي مختلف قرار گيرد.

وي افزود: هر چند تنها بخشي از فعاليت‌ها و تلاش‌هاي سربازان گمنام امام زمان (عج) در نابودي فرقه منافقان در اين نمايشگاه ارائه شده چون بسياري از موارد به دلايلي قابل انتشار نيست اما همين حركت هم مي تواند اطلاع رساني مناسبي در خصوص فتنه هاي اين جريان منافقانه را روشن كند.

نمايشگاه دگرديسي فرقه تروريستي منافقين از سوم تا پنجم دي ماه در سالن آمفي تئاتر دانشگاه علوم پزشكي قزوين برپاست و عموم علاقه مندان بويژه دانشجويان، اساتيد، محققان، پژوهشگران و گروههاي مختلف براي آشنايي با جنايات منافقين مي توانند همه روزه از ساعت 9 صبح تا 18 از آن ديدن كنند.

كد خبر: 2201679

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۳ - ۱۵:۱۱

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن