تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819503478




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعويض پلاك خودرو به شرط اعلام كد رهگيري


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: تعويض پلاك خودرو به شرط اعلام كد رهگيري
سمنان/ واحد مركزي خبر/ اقتصادي

به منظور پيشگيري از سوء استفاده هاي مالي ، خودروهايي تعويض پلاك مي شوند كه كد رهگيري داشته باشند.
رئيس اتحاديه مشاورين خودروي كشور با اعلام اين خبر در دامغان گفت : با توجه به راه اندازي طرح سامانه ثبت قراردادهاي معامله خودرو ، تنها خودروهايي تعويض پلاك خواهند شد كه معامله آنها در سامانه ، ثبت شده و داراي كد رهگيري باشد.
آقاي زماني افشار افزود: براي انجام اين كار با نيروي انتظامي هم هماهنگ شده است و اين طرح تا 2 ماه آينده اجرايي مي شود.
وي جلوگيري از سوءاستفاده در خريد و فروش اتومبيل ، اعتماد مردم به معامله هاي خودرو ، يكپارچه سازي اطلاعات واحدهاي صنفي ، يكسان سازي انعقاد قراردادها و جلوگيري از معامله خودروهاي سرقتي را از مهمترين اهداف ثبت در سامانه و دريافت كد رهگيري عنوان كرد.
آقاي زماني افشار با بيان اينكه نداشتن كد رهگيري و ثبت نشدن معامله در سامانه طبق ماده (28)قانون نظام صنفي ممنوع است و با آن برخورد خواهد شد گفت: تاكنون 6 هزار و 400 واحد صنفي دركشور در سامانه ثبت شده اند و كد رهگيري دريافت كرده اند.
رئيس اتحاديه مشاورين خودروي كشور با بيان اينكه 20 هزار واحد صنفي معامله خودرو در كشور فعال است افزود: 10هزار واحد صنفي جواز كسب ندارند و براي الزام آنها به كسب جواز از اين پس براي معاملات خودرو زماني مي توانند در روزنامه آگهي فروش درج شود كه نمايشگاه عرضه كننده خودرو داراي پروانه كسب باشد.
دامغان اولين شهرستان استان سمنان است كه معاملات خودروها را در سامانه ، ثبت مي كند .
در اين كارگاه آموزشي 25 نفر از نمايشگاه داران خودرو ، نحوه دريافت كد رهگيري ، ورود به سامانه ثبت و تنظيم قراردادهاي معاملاتي را آموختند .
0002

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 339]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن