تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار خدا اندیشیدن است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804338309




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرونده دانشجو نما‌هايي كه وزارت علوم درصدد بازگرداندن آنها استاز فساد اخلاقي و قاچاق مواد مخدر تا ترويج افكار كمونيستي+اسامي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: پرونده دانشجو نما‌هايي كه وزارت علوم درصدد بازگرداندن آنها استاز فساد اخلاقي و قاچاق مواد مخدر تا ترويج افكار كمونيستي+اسامي
مسئولان وزارت علوم بدون در نظر گرفتن سوابق عملكرد دانشجويان محروم از تحصيل، اقدام به پذيرش افرادي كردند كه برخي جرايم آن‌ها فساد اخلاقي و قاچاق مواد مخدر است.


به گزارش سرويس فضاي مجازي خبرگزاري فارس به نقل از سايت دانا، با روي كار آمدن دولت جديد و انتصاب چهره هاي اصلاح طلب در وزارت علوم ، تحقيقات و فن آوري و رويكردي كه اين افراد در پيش گرفتند بسياري از دانشجويان و اساتيد مساله دار كه قبل از اين به دلايل مختلف از ادامه تحصيل باز ماندند و يا از دانشگاه اخراج شده بودند، نسبت به بازگشت به دانشگاه ها اميدوار شده و از اين فرصت بهره برداري كردند.

برخي مسئولان وزارت علوم كه خود از فعالان و هواداران فتنه سال88 بودند به محض استقرار در وزارت علوم ضمن تغيير مسئولان اين وزارتخانه و روساي برخي از دانشگاه ها اقدام به فراخوان دانشجويان محروم از تحصيل و اساتيد بازنشسته و اخراجي كردند و با درخواست پرونده آنان از دانشگاه ها زمينه ادامه تحصيل و تدريس آنان را فراهم آوردند.

در همين راستا تعداد محدودي از مسئولان وزارت علوم كه آقايان فرجي دانا، توفيقي، صديقي، ميلي منفرد و ظريفيان از مهمترين آنان و جملگي از هواداران فتنه مي باشند با پيگيري پرونده دانشجويان محروم از تحصيل بصورت متمركز در وزارت علوم و بدون استعلام از دستگاههاي ذيربط زمينه بازگشت اين افراد به دانشگاهها را فراهم كردند. اين افراد حتي از ارائه ليست افرادي كه به دانشگاهها بازگشتند خودداري كرده و آمار آنرا بصورت محرمانه نزد خود نگهداري مي كنند.

همچنين افراد ذكر شده به دليل حساسيت هاي ايجاد شده از تغييرات وزارت علوم بالاخص موضعگيري مجلس شوراي اسلامي در اين باره، ضمن پرهيز از ادامه تغييرات در روساي دانشگاهها با برقراري ارتباط با فعالين دانشجويي هوادار فتنه، آنان را براي پيگيري مطالبات و خواسته هاي خود از درون دانشگاهها و به روايتي ايجاد تنش در فضاي دانشگاهها براي تغيير روساي آنها و فشار بر مجلس و ديگر دستگاهها تحريك كردند.

با توجه به شيوه عمل تيم مستقر در وزارت علوم در عدم شفاف سازي نحوه بازگرداندن دانشجويان و اساتيد و منتشر نكردن اسامي آنان، آمار دقيقي از تعداد اين افراد و مشخصات آنان در دست نيست و اسامي افرادي كه در ادامه به آنها اشاره مي شود از منابع مختلف به دست آمده است.

انتصاب‌ها:

از آنجا كه توفيقي سرپرست وزارت علوم قبل از فرجي دانا به دنبال نامه هاي برخي از گروه‌هاي دانشجويي و شكل گيري كمپين هاي مجازي‌ براي تغيير روساي دانشگاهها اين تغييرات را به آنها وعده داده بود، در همين راستا چند تن از رؤساي اصولگراي دانشگاه هاي كشور از جمله صدرالدين شريعتي، رئيس دانشگاه علامه طباطبايي و محمداسماعيل همداني گلشن‌، رئيس دانشگاه صنعتي اصفهان و رئيس دانشگاه كرمان را بركنار كرد و بعضاً افرادي با افكار افراطي مانند حسين سليمي(نائب رئيس انجمن علوم سياسي ايران و رئيس دانشكده حقوق و علوم سياسي دانشگاه علامه در دوران اصلاحات) را به عنوان سرپرست دانشگاه علامه معرفي كرد. فرجي دانا نيز بلافاصله رئيس دانشگاه خواجه نصير مجيد قاسمي را عزل و علي خاكي صديق را رئيس جديد اين دانشگاه معرفي كرد كه اين فرد در زمان وزارت توفيقي رياست دانشگاه خواجه نصير را برعهده داشته است.

وي همچنين جعفر ميلي منفرد را كه به علت وابستگي و حمايت از فتنه نتوانسته بود از مجلس شوراي اسلامي راي اعتماد كسب كند، به عنوان معاون آموزشي وزارت علوم، توفيقي را به عنوان مشاور و سيد ضياء هاشمي كه به عنوان پدر معنوي اعضاء انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه تهران مطرح است را به سمت معاون فرهنگي و اجتماعي منصوب كرد.

بكارگيري افرادي نظير صديقي و ظريفيان به عنوان مشاور نيز از ديگر اقدامات وزير در اين راستا مي باشد.

* بازگشت دانشجويان مساله دار

پنهان كاري مسئولان وزارت علوم و عدم انتشار اسامي افرادي كه مجددا به دانشگاهها بازگشتند سبب شد تا آمار دقيقي از اين افراد در دست نباشد ولي بررسي ها نشان مي دهد متاسفانه مسئولان وزارت علوم بدون در نظر گرفتن سوابق عملكرد دانشجويان محروم از تحصيل و شايد بتوان اظهار داشت با رويكردي سياسي اقدام به پذيرش افرادي كردند كه عناد و دشمني آن‌ها بارز و آشكار است. در ادامه به تعدادي از اين افراد كه مشخصات آنان از منابع مختلف به غير از وزارت علوم، تحقيقات و فن آوري بدست آمده است اشاره مي شود:

امير حسين.ا: دانشجوي دانشگاه صنعتي امير كبير و فعال در فتنه سال 88 كه در تحريك دانشجويان براي ايجاد نا آرامي نقش داشت.

فواد.ش: دانشجوي دانشگاه تهران، چپ افراطي كه با اكثر دانشجويان چپ دانشگاه هاي تهران و اميركبير در ارتباط بود. سردبير نشريه ماركسيستي "نسل سوم"، همكاري با احزاب كمونيستي خارج كشور و انتشار مقاله و گزارشات خبري در سايت هاي كمونيستي، انتشار جزوه هاي آموزشي سوسياليسم، احضار به دليل اقدام به برنامه ريزي جهت برگزاري تجمعات غير قانوني، تهيه و پخش بيانيه در دانشگاههاي تهران در راستاي ايجاد التهاب و تنش، وي همچنين سابقه زندان به دليل ارتباط نامشروع دارد.

حميد.ص: عضو حلقه اصلي فعالين دانشجويي هوادار فتنه در دانشگاه علم و صنعت كه در ايجاد ناآرامي در اين دانشگاه نقش داشت.

جواد.س: وي از فعالين راديكال انجمن دانشكده ادبيات دانشگاه تهران بود و تلاش هايي را در راستاي ايجاد ناآرامي در اين دانشگاه انجام داده.

حميد.م: دانشجوي چپ دانشكده حقوق و علوم سياسي دانشگاه تهران كه داراي پرونده‌هاي فساد اخلاقي است.

مجيد.ش: دانشجوي راديكال و عضو انجمن منحله دانشگاه امير كبير بود كه در ايجاد بي نظمي و ناآرامي در اين دانشگاه نقش داشت.

بزرگمهر.ب: وي از مرتبطين با عوامل بيگانه در خارج از كشور است.

علي.پ: تباني به قصد برهم زدن نظم دانشگاه و از عوامل دخيل در ناآرامي هاي دانشگاه

راضيه.ج: اين فرد سابقه ارتباط با منافقين و انتشار افكار آنان در بين دانشجويان را دارد.

محمد.ص: فعال سياسي، از فعالان فتنه 88 و سرخط فعالان ستاد كروبي براي ايجاد ناآرامي در دانشگاه بود.

افشين.ح: وي داراي سابقه بازداشت و حضور در اغتشاشات روز عاشوراي سال 88 و تجمع و تباني عليه نظم دانشگاه است.

شقايق.ح: اين فرد فعاليت‌هاي متعدي براي ايجاد نا آرامي در دانشگاه داشت.

رضا. ع: از فعالين براي ايجاد ناآرامي دانشگاه مازندران و داراي سابقه بازداشت است.

كامليا.ك: فعال سياسي دانشگاه علامه طباطبايي كه در راستاي تحريك دانشجويان براي ايجاد ناآرامي تلاش‌زيادي انجام داد.

سارا. م: فعال سياسي و عامل ايجاد بي نظمي در دانشگاه كه با قرار وثيقه آزاد شد.

حامد.م: وي فعال سياسي و مرتبط با انجمن منحله دانشگاه اميركبير بود و عامل ايجاد بي نظمي در دانشگاه بود.

بابك. م: وي از جمله افرادي است كه با عوامل ايجاد نا ارامي ارتباط دارد.

روزبه. آ: دانشجوي چپ؛ وي سابقه نگارش مقالات كمونيستي دارد و از عوامل ايجاد نا آرامي و بي نظمي در دانشگاه است.

عابد. ت: دانشجوي چپ راديكال دانشگاه اميركبير كه سابقه زندان دارد. وي با جريانهاي ماركسيستي خارج از كشور ارتباط داشته و به عنوان ليدر اين جريان در برپايي تجمعات اعتراضي در دانشگاه اميركبير نقش موثري ايفا كرد. نامبرده همچنين در تجمعات خارج دانشگاه از جمله اعتراضات كارگران شركت واحد و ... حضوري فعال داشت.

بابك.ز: عضو انجمن منحله اميركبير است. وي در نشريات دانشجويي مساله دار فعاليت داشته و در تجمعات اعتراضي در دانشگاه اميركبير حضوري فعال و نقشي موثر داشته است. نامبرده سابقه شرب خمر و مصرف و توزيع قرصهاي روانگردان را دارد. گفتني است وي در تجمع غير قانوني 16 آذر سال جاري كه در دانشگاه اميركبير برگزار شد حضور داشته و در تحريك و خط دهي دانشجويان نقش موثري داشته است.

سينا. ص: وي عضو انجمن منحله دانشگاه اميركبير بوده و نقش موثري در تجمعات اعتراضي دانشگاه ها داشته است.

علي.ص: از اعضاي انجمن منحله دانشگاه اميركبير و فعال در تجمعات و برنامه هاي اعتراضي كه در دانشگاهها برگزار مي شد.

احسان‌الدين.م: فعال فتنه 88، حضور در اغتشاشات روز عاشورا، 25 خرداد، روز قدس ، درگيريهاي دانشگاه اميركبير و ارسال پيامك براي تحريك ديگران جهت حضور در اغتشاشات، اخلال در نظم و آسايش عمومي كه به جريمه نقدي تبديل شد.

امين.م: دانشجوي دانشگاه شريف، شركت در تجمع غير قانوني 25 بهمن 89، اخلال در نظم و آسايش عمومي، حضور در تجمعات غير قانوني 16 آذر سال 88 در دانشگاه شريف، حضور در تجمعات اعتراضي در دانشگاه و ايجاد درگيري، اقدام به شعار دهي بر عليه نظام در 24 بهمن سال 89 به دعوت سران فتنه. ارتباط با عوامل بيگانه نيز از ديگر اقداماتي است كه نامبرده انجام داده است.

سيامك.م: تلاش براي ايجاد ناآرامي در دانشگاه با سو استفاده از احساسات برخي دانشجويان

روزبه.م: از دانشجويان چپ. وي سردبير نشريه توقيف شده "آلترناتيو" ( مروج تفكرات چپ ) بوده است.

جلال.ح: وي تلاش هاي زيادي در جهت ايجاد نا آرامي و بي نظمي در دانشگاه داشت.

در پايان لازم به ذكر است كه شبكه اطلاع رساني دانا بسياري از جرايم و اتهاماتي را كه متوجه دانشجويان فوق الذكر است را به دليل برخي معذوريت‌ها نمي تواند منتشر كند.

البته پيش از اين هم شبكه اطلاع‌رساني دانا در گزارش‌ جداگانه‌اي با عنوان بازگشت چراغ‌خاموش دانشجونماها با چراغ سبز وزارت علوم/بازگشت يك دانشجو با 20 مورد شكايت اخلاقي نسبت به حضور دوباره دانشجويان مسئله دار در دانشگاه هشدار داده بود.

بازگشت به صفحه نخست گروه فضاي مجازي

انتهاي پيام/

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن