تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم گنج بزرگی است که با خرج کردن تمام نمی شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801188841




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با حضور دانشجويان و اساتيد دانشگاهي برگزار شدسمينار مديريت زمان در دانشگاه آزاد گچساران


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با حضور دانشجويان و اساتيد دانشگاهي برگزار شدسمينار مديريت زمان در دانشگاه آزاد گچساران
‌سمينار مديريت زمان با حضور جمعي از دانشجويان، اساتيد دانشگاهي و كاركنان دانشگاه آزاد اسلامي گچساران در اين واحد دانشگاهي برگزار شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از گچساران، سمينار مديريت زمان، پيش از ظهر امروز در دانشگاه آزاد اسلامي اين شهرستان برگزار شد.

در اين سمينار كه با حضور دانشجويان، كاركنان و اعضاي هيئت علمي دانشگاه آزاد اسلامي گچساران در دانشكده علوم انساني برگزار شد، راه‌هاي تقويت حافظه و انتقال يادگيري مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

مسئول مركز مشاوره دانشگاه آزاد اسلامي گچساران در اين سمينار با اشاره به اهميت و لزوم برگزاري اين سمينار اظهار كرد: با توجه به نزديكي فصل امتحانات، دانشجويان بايد با شيوه‌هاي صحيح مطالعه و در نتيجه استفاده بيشتر از زمان آشنا شوند.

زهرا شيربيم خاطرنشان كرد: دانشجويان با برنامه‌ريزي؛ در يك پروسه 14 روزه قبل از امتحانات پايان ترم با استفاده از تكنيك‌هاي يادسپاري، اثربخشي مطالعه، بهبود يادگيري و شركت در آزمون مي‌توانند مطالعات خود را بهبود دهند.

وي با تأكيد به تقويت حافظه در يادگيري اذعان داشت: انتقال يادگيري از حافظه‌هاي حسي به كوتاه مدت و در نهايت به حافظه بلند مدت و ايجاد تداعي در رابطه معنادار مطالب درسي گذشته و مواد درسي جديد سبب تقويت حافظه مي‌شود.

شيربيم جلوگيري از حواس پرتي و عدم تمركز را يكي ديگر از عوامل تقويت حافظه دانست و بر لزوم توجه هر چه بيشتر دانشجويان در اين زمينه تأكيد كرد.

وي تصريح كرد: با ايجاد تمركز در حين مطالعه با برنامه‌ريزي صحيح مي‌توان با استفاده از كمترين زمان بالاترين بازدهي را داشت.

مسئول مركز مشاوره دانشگاه آزاد اسلامي گچساران بيان كرد: اولويت‌بندي امور و اختصاص زمان مشخص به هر فعاليت، سبب مي‌شود وظايف گوناگون به موقع انجام گيرد.

شيربيم افزود: با استفاده از روش‌هاي مديريت زمان، بينش افراد در مورد نحوه استفاده از زمان بيشتر شده، تخمين دقيق‌تري از مدت زمان لازم براي انجام كارها به دست مي‌آورند و در مجموع نتايج بهتري حاصل مي‌گردد.

انتهاي پيام/82001/ط30

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 165]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن