تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چیزى زکاتى است و زکات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802998428




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حبيبي در نشست دبيران حزب موتلفه:راهپيمايي اربعين به رخ كشيدن قدرت نرم شيعه در منطقه و جهان بود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: حبيبي در نشست دبيران حزب موتلفه:راهپيمايي اربعين به رخ كشيدن قدرت نرم شيعه در منطقه و جهان بود
دبير كل حزب موتلفه اسلامي با اشاره به برگزاري بزرگ‌ترين راهپيمايي جهان از نجف تا كربلا گفت: راهپيمايي اربعين به رخ كشيدن قدرت نرم شيعه در منطقه و جهان بود.


به گزارش حوزه احزاب خبرگزاري فارس، محمد نبي حبيبي دبير كل حزب موتلفه اسلامي در پايان نشست دبيران اين حزب اظهار داشت: راهپيمايي اربعين به رخ كشيدن قدرت نرم شيعه در منطقه و جهان بود.

حبيبي با اشاره به سفر هيئتي از واتيكان به كربلا تصريح كرد: چندي پيش هيئتي از واتيكان به عراق رفته و در استان «ذي‌كار» زادگاه حضرت ابراهيم را زيارت كردند. رئيس هيئت آقاي ليبريو گفت «چه زيباست كه سفر ما به عراق همزمان با راهپيمايي اربعين امام حسين(ع) شده است. از اين رو ما هم در اين راهپيمايي از باب همدردي شركت مي‌كنيم.»

دبير كل حزب موتلفه اسلامي گفت: مسيحيان اروميه اعلام كرده‌اند جشن سال نو ميلادي را به دليل همزماني با سالروز رحلت پيامبر اكرم(ص) و امام حسن مجتبي(ع) برگزار نمي‌كنند. ما بايد از هموطنان مسيحي خود بخاطر اين همدردي تشكر كنيم.

وي با بيان اينكه اميدواريم راهپيمايي اربعين روزي با حضور همه اديان الهي برگزار شود خاطر نشان كرد: شهادت امام حسين(ع) و يارانش دين را زنده كرد. لذا همه اديان الهي مديون فداكاري شهداي كربلا هستند.

حبيبي در بخش ديگري از سخنان خود در مورد قيام مردم در 9 دي و شكست فتنه‌گران گفت: نبرد نرم دشمن عليه انقلاب ما ادامه دارد. فتنه 88 يك مقطع حساس و سرنوشت‌ساز از نبرد نرم دشمن بود. متاسفانه در اين فتنه عده‌اي از كساني كه در كارنامه خدمت به امام و انقلاب داشتند به سربازي دشمن رفتند و با فتنه‌انگيزي پشت به مردم و آرمانهاي الهي انقلاب كردند.

دبير كل حزب موتلفه اسلامي افزود: دنيا‌طلبي و قدرت‌خواهي و لجاجت آنها را به همگرايي با دشمن كشاند. آنها به جمهوريت و اسلاميت نظام خنجر كشيدند و حتي از امام حسين(ع) هم شرم نكردند و در عاشوراي 88 شعائر الهي كربلا را هدف قرار دادند.

وي تصريح كرد: آنها در آخر فتنه سال 88 حرف دلشان را زدند و معلوم شد با اصل ولايت فقيه مشكل دارند. مساله راي و انتخابات و اين حرفها پوشش بود تا ماهيت اصلي خود را نشان دهند.

حبيبي بيان داشت: سران فتنه مرتكب قتل، غارت اموال عمومي و بر هم زدن امنيت مردم شدند. آنها اقتدار ملي را نشانه گرفتند. پس از فتنه آنها بود كه دشمن تحريم‌ها را تشديد كرد. آنها در دنيا و آخرت بايد پاسخگوي خيانت‌ها و جنايت‌هاي خود باشند.مردم نيز در 9 دي، در سراسر كشور با حضور ميليوني خود آنها را محكوم كردند و بيعتي دوباره با نظام اسلامي داشتند.

دبير كل حزب موتلفه اسلامي همچنين در مورد تفسير آمريكاييها از متن توافقنامه و تداوم سياست تحريم گفت: تفسير آمريكاييها از توافقنامه تفسير خاص خود آنها است. روسها و چيني‌ها چنين تفسيري ندارند. البته شايد اين اشكال متن است كه تفسيرپذير است. يك متن حقوقي بايد آنقدر شفاف باشد كه جلوي سوء استفاده تفسيري از متن را بگيرد. ما انتظار داريم از دولت در گفتگوهاي بعدي هم از بعد حقوقي و هم از نظر فني طوري برخورد كنند كه جلوي هر گونه سوء استفاده از متن گرفته شود.

وي با اشاره به ادبيات گستاخانه مقامات آمريكايي اظهار داشت: شايد لحن ديپلماتيك هيئت ايراني آمريكاييها را گستاخ كرده است.آقاي ظريف قدري به غني‌سازي ادبيات انقلابي خود در گفتگوها بپردازند تا هم پاسخ گستاخي آمريكاييها را بدهند هم به انتظارات مردم در داخل پاسخ دهند.

حبيبي تصريح كرد: وزارت خارجه كه به عنوان مجري گفتگوهاست بايد خط قرمزها را رعايت كند.

دبير كل حزب موتلفه اسلامي با تاكيد بر اينكه راه برون رفت كشور از مشكلات اقتصادي تكيه بر قدرت درون‌زا است، افزود: از طليعه رفتار غرب مشخص است كه نبايد دل به لبخندهاي غرب خوش كرد. ما بايد از اين اميدهاي واهي به ياري غرب قطع اميد كرده و بر ظرفيت‌هاي داخلي خود استوار شويم. صبح صادق ندمد تا شب يلدا نرود.

وي با اشاره به راي مجمع عمومي سازمان ملل در مورد نقض حقوق بشر در ايران گفت: رسواترين ناقضان حقوق بشر نمي‌توانند در مورد حقوق بشر در ايران اظهار نظر كنند.

حبيبي ادامه داد: بهائيت يك دين جعلي است. نمي‌توان از آن به عنوان يك دين ياد كرد و براي پيروان آن كه عمدتاً جاسوس رژيم صهيونيستي هستند حقوقي قائل شد.درحالي كه در نظام جمهوري اسلامي اقليت‌هاي ديني به طور رسمي حضور و از همه حقوق و حق انتخاب نماينده و مجلس برخوردارند.

دبير كل حزب موتلفه اسلامي افزود: جاسوساني كه زير پوشش خبرنگاري دشمن را در جنگ نرم ياري كردند و با رد شدن دست آنها به اروپا و آمريكا فرار كردند را نمي‌شود با پوشش آزادي بيان حمايت كرد و براي آنها قطعنامه صادر كرد. اينها خود متهم به نقض حقوق سياسي ملت هستند.

وي با اشاره به اينكه در قطعنامه به اعدامها در ايران اشاره شده است، اظهار داشت: مجازات اعدام در اكثر كشورها از جمله خود آمريكا معمول است. مجازات قاچاقچيان مواد مخدر و كساني كه مرتكب قتل نفس شدند. طبق قوانين كشور ما اعدام است ما نمي‌توانيم كساني كه حيات يك نسل را تهديد مي‌كنند آزادانه به آنها اجازه فعاليت و حق حيات بدهيم.

حبيبي در مورد ابهامات سفر هيئت اروپايي به تهران تاكيد كرد: هيئت پارلمان اروپا به تهران مي‌آيند و مي‌روند. در يك سفارت اروپايي به دو تن از مجرمان فتنه 88 جايزه ساخاروف را مي‌دهند! جايزه ساخاروف به كساني داده مي‌شود كه براي آزادي بيان تلاش مي‌كنند. دو مجرم فتنه 88 چه بياني جز مشاركت در براندازي نظام داشتند؟!اين رفتار هيئت پارلماني اروپا با استقلال سياسي كشور و حريم سرزميني ما چه نسبيتي دارد.

دبير كل حزب موتلفه اسلامي تشتت داخلي در امور ملي را سبب جرأت دشمن دانست و افزود: جمعيت كفر از پريشاني ماست. اگر برخي براي منافع داخلي خود، رويكرد خارجي كشور را مخدوش نمي‌كردند و صداي واحد ملت را با چند طنين منتشر نمي‌كردند، دشمن حداقل‌هاي ديپلماتيك را زير پا نمي‌گذاشت.

وي تصريح كرد: وزارت‌خارجه، مجلس و وزارت اطلاعات بايد به مردم پاسخ دهند كه چطور هيئت پارلماني اروپا توانستند استقلال سياسي ايران را ناديده بگيرند و چنين اهانتي به دولت و ملت ايران كنند.

حبيبي همچنين با اشاره به اهانت رئيس هيئت پارلماني اروپا در ديدار با رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: چه كسي بايد پاسخگوي اهانت رئيس هيئت پارلماني اروپا به آقاي هاشمي رفسنجاني باشد؟ براي ملت ما اين بي‌ادبي و رفتار غير ديپلماتيك قابل تحمل نيست و سفارت يونان نيز با اين عمل، دخالت در امور داخلي ايران كرده و وزارت خارجه بايد اقدامات لازم را به عمل آورد.

دبير كل حزب موتلفه اسلامي در بخش ديگري از سخنان خود در مورد بودجه سال 93 اظهار داشت: بودجه سال 93 بودجه كل كشور نيست چرا كه دريافت‌ها و پرداختهاي مربوط به قانون هدفمندي يارانه‌ها در آن وجود ندارد. دولت اعلام كرده است قرار است لايحه جداگانه بدهد. از طرفي قيمت فروش نفت خام به پالايشگاهها در بودجه سال آينده 5/18 دلار تعيين شده است. اين رقم نشان مي‌دهد دولت در سال چهارم برنامه نمي‌خواهد وفق برنامه پنجساله پنجم و وفق قانون هدفمندي يارانه‌ها قيمت‌هاي انرژي را نزديك به فوب خليج فارس مديريت كند.

وي در پايان خاطر نشان كرد: بودجه سال 93 مغايرت با اصول 52 و 53 و 45 قانون اساسي دارد و اين نقض در حوزه مالياتها و نيز بودجه مربوط به وزارت نفت كاملاً مشهود است. ما معتقديم كه بايد در بودجه‌نويسي و كل درآمدهاي كشور و رديف‌هاي بودجه تحولي جدي پديد آيد.

انتهاي پيام/

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن