تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819486653




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايران فراتر از آسيا


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: ايران فراتر از آسيا
رئيس فدراسيون بسكتبال گفت: در حال حاضر بسكتبال ايران فراتر از آسيا است.


مشحون در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساري؛ افزود: با تلاش بازيكنان، مربيان، روسا هيئت هاي استان ها و دلسوزان ورزش از بهترين هاي آسيا در چند سال متوالي هستيم.

وي با اشاره به رشد وتوسعه بي سابقه بسكتبال ايران در آسيا تصريح كرد: در 10 سال گذشته جايگاه بسكتبال ايران در بين هشت تيم غرب آسيا ششمي بود، ولي در چند سال اخير هميشه از مدعيان قهرماني در آسيا هستيم.

رئيس فدراسيون بسكتبال كشورمان در ادامه گفت: اخلاق مداري وعشق در كار وبرنامه ريزي اصولي از موفقيت هاي فدراسيون بسكتبال است كه توانسته به جايگاه خوبي دست يابد.

مشحون با اشاره به شكست ناباورانه ايران در بازي هاي آسيايي چين انتخابي المپيك مقابل اردن افزود: اين شكست موجب شد كه حق ايران در المپيك 2012 لندن سوخته وچين در بازي هاي المپيك حضور يابد.

وي گفت: پس از سه سال با پي گيره هاي به عمل توسط فدراسيون مشخص شده بود كه چيني ها تمام عوامل اجرايي وداوران دوتيم ايران واردن را خريداري كردند تا خودشان به جاي ايران به المپيك بروند.

رئيس فدراسيون بسكتبال ابراز داشت: در مسابقات يك سال گذشته در مانيل فيليپين تيم ملي با تيم دوم خود انتقام شكست مقابل اردن را با 40 امتياز اختلاف گرفت تا قدرت بسكتبال ايران را به رخ ديگر كشورها كشيده شود.

مشحون هيئت بسكتبال مازندران را از هيئت هاي برتر كشورعنوان كرد و اذعان داشت: در صورت مهيا شدن زيرساخت ها در استان توانايي واستعداد ورزشكاران مطلوب است.

وي افزود: مازندران به عنوان تنها هيئتبسكتبال در كشور است كه به طور منظم گزارش هفتگي وعملكرد هيئت را به فدراسيون ارسال مي كند.

رئيس فدراسيون بسكتبال كشورمان در پايان با اشاره به كمبود اعتبارات و بودجه خاطر نشان كرد: اگر مسئولين ومديران براي بسكتبال ارزش قائل شوند جايگاه بسكتبال ايران در دنيا رشد بيشتري خواهد كرد./س

/انتهاي پيام

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن