تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ات گفته شود، درباره ديگران مگوى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819469288




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قباديان: اقتدار كاراته ايران را در آسيا نشان داديم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: قباديان: اقتدار كاراته ايران را در آسيا نشان داديم
پيشكسوت كاراته كشورمان گفت: قهرماني در آسيا آسان بدست نيامد و با اين نتيجه اي كه براي تيم ما در بخش مردان و زنان رقم خورد، اقتدار كاراته ايران را به آسيا نشان داديم.
به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران سايت فدراسيون كاراته، شاهرخ قباديان(شادي) اظهار داشت: كاراته مدتي سير نزولي داشت و با اين ثباتي كه هم اكنون در مديريت فدراسيون ايجاد شده است، كاراته ايران مجدداً به روزهاي اوج خود باز مي گردد.

اين پيشكسوت ادامه داد: هر زمانيكه عليرضا سمندر و محسن آشوري به عنوان رييس و دبير در كنار هم بوده اند، كاراته ايران بهترين نتايج را كسب كرده است.

وي افزود: كاراته ايران پتانسيل بالايي دارد كه با حمايت خوب مسئولان و پشتيباني جامعه كاراته مي تواند به قله هاي آسيايي و جهاني دست يابد.

قباديان با تاكيد بر اينكه كسب كرسي هاي مهم بين المللي مي تواند بر موفقيت هاي ايران در ميادين خارجي تاثيرگذار باشد،گفت: به طور يقين مسئولان فعلي فدراسيون با توجه به سابقه اي كه در عرصه بين المللي اين رشته دارند مي توانند كرسي هاي تاثيرگذاري را براي كاراته ايران بدست آورند.

وي در مورد برگزاري مسابقات پيشكسوتان گفت: اين مسابقات 19 و 20 دي ماه برگزار مي شود كه نفرات برگزيده براي مسابقات جهاني كيش انتخاب خواهند شد. البته قرار بود پيكارهاي بانوان نيز 29 دي ماه انجام شود كه تاريخ آن تغيير كرده است.

قباديان ادامه داد: مسابقات پيشكسوتان كاراته در دو بخش كاتا و كوميته و در رده سني 35 سال به بالا انجام خواهد شد.

پيشكسوت كاراته كشورمان در پايان خاطرنشان كرد: بنا داريم در اولين فرصت از بانوان كاتاروي اعزامي به مسابقات كشورهاي اسلامي(مهسا افسانه، الناز تقي پور و نجمه قاضي زاده) كه به دليل حجاب از دور رقابتها حذف شدند، از سوي فدراسيون پيشكسوتان و نام آوران هنرهاي رزمي تجليل به عمل آوريم.

انتهاي پيام/

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن