تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مبادا جز حق، با تو اُنس بگيرد و جز باطل، از تو بهراسد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819173671




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاونت هنري به وعده‌ خود عمل نكرد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: معاونت هنري به وعده‌ خود عمل نكرد
ناصر حسيني‌مهر گفت: معاونت هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي وعده‌ 25 ميليون وام به ما داده بود كه تنها 7 ميليون آن را به ما پرداختند.


"ناصر حسيني‌مهر" كارگردان نمايش "هراكلس پنج" درخصوص كم آوردن پول و نداشتن بودجه براي نمايش با خبرنگار حوزه‌ي تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: طبق جلسه‌ي كه عوامل جوان با معاون هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي داشتند، قرار بود 25 ميليون وام براي بودجه به ما دهند اما به وعده‌ي خود عمل نكردند و تنها 7 ميليون به ما دادند.

وي ادامه داد: از 25 ميليون تنها 7 ميليون دادند و گفتند كه ديگر پول نداريم كه براي بودجه كار كمكتان كنيم.

حسيني‌مهر تصريح كرد: با تمام مشكلاتي كه داريم تمرين‌هاي خود را ادامه مي‌دهيم و 10 بهمن نيز در تماشاخانه‌ي ايرانشهر اجرا خواهيم رفت.

وي با اشاره به اينكه نداشتن چهره در نمايش باعث شده اسپانسر نداشته باشيم، اظهار داشت: در نمايش "هراكلس پنج" از جوانان استفاده كردم چرا كه اين كار نياز به نيروي بالاي جواني داشت اما نداشتن چهره در كار باعث شد كه كسي اسپانسر كار نشود و ما دچار مشكل مالي شويم.

حسيني‌مهر بيان كرد: به دليل سختي كار از 15 شهريور تمرين‌هاي خود را آغاز كرديم و در اين 4 ماه مسئله‌ي بودجه ما را بسيار آزار داد.

وي درخصوص قصه و نمايشنامه خاطر نشان كرد: "هراكلس پنج" اثر هاينر مولر نويسنده‌ آلماني است كه انتقادي به دنياي مصرفي و صنعتي امروز دارد و ما هم سعي مي‌كنيم اين كار را با بازيگران نسل جوان به روي صحنه ببريم.

گفتني است؛ نمايش "هراكلس پنج" به كارگرداني ناصر حسيني مهر از 10 بهمن در سالن استاد سمندريان تماشاخانه‌ي ايرانشهر به صحنه مي‌رود.

انتهاي پيام/ ص

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن