تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819071481




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احتمال تغيير دستور‌العمل قيمت‌گذاري خودرو


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: احتمال تغيير دستور‌العمل قيمت‌گذاري خودرو
عضو شوراي رقابت بابيان اينكه امكان بررسي تجديدنظر دستور‌العمل قيمت‌گذاري خودرو در جلسه امروز شوراي رقابت وجود دارد، گفت: انحصاري بودن بازار خودرو امري تاييد شده است و بر همين اساس نبايد نظراتي در غيرانحصاري بودن اين بازار عنوان كرد.

به گزارش تسنيم، عيسي امامي در رابطه با چگونگي وضعيت تجديدنظر در دستور‌العمل قيمت‌گذاري خودرو كه مقرر بود شوراي رقابت در فاصله دو هفته‌اي اين موضوع را بررسي و نتايج آن را اعلام كند، اظهار كرد: با توجه به استعفاي رييس شوراي رقابت هنوز جلسه خاصي در مورد بررسي تجديدنظر در دستور‌العمل قيمت‌گذاري خودرو صورت نگرفته است.

وي با بيان اينكه امكان برگزاري جلسه امروز شوراي رقابت براي ارزيابي اطلاعات ارسالي خودروسازان وجود دارد، افزود: نبايد تعيين دستور‌العمل قيمت‌گذاري خودرو را به صورت دستوري پيگيري كرد. البته بايد اين نكته را هم متذكر شوم كه طي جلسات كارشناسي، انحصاري بودن بازار خودرو امري تاييد شده است و بر همين اساس نبايد نظراتي در غير‌انحصاري بودن اين بازار عنوان شود.

اين عضو شوراي رقابت اضافه كرد: وزير صنعت و خودروسازان بر كارشناسي بودن دستور‌العمل قيمت‌گذاري خودرو موارد متعددي را مطرح كرده‌اندكه بنده نيز بايد بگويم فرمول دستور‌العمل قيمت‌گذاري خودرو با در نظر گرفتن شاخص‌هاي نرخ تورم بخشي و استاندارد‌سازي در هر مقطع امكان به روز شدن قيمت‌ها را به وجود آورده است. امامي با اشاره به اينكه در شرايط فعلي امكان تغيير مرجع قيمت‌گذاري خودرو مطابق عرضه و تقاضا نيست، گفت: در حال حاضر دولت به هر شكلي در حوزه خودرو دخالت مي‌كند كه بر همين اساس بازار خودرو هنوز انحصاري و تعيين دستور‌العمل قيمت‌گذاري آن بر عهده شوراي رقابت است.

وي اضافه كرد: البته خودروسازان در اعتراض به دستور‌العمل قيمت‌گذاري خودرو بايد به نرخ تورم بخشي و موسسه ملي استاندارد در استاندارد‌سازي محصولات نيز توجه كنند؛ چراكه فرمول قيمت‌گذاري براساس اطلاعات ارسالي اين بخش‌ها تعيين شده است.

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن