تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819093339




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هفت نقطه حادثه خيز در استان بوشهر نيازمند اصلاح است/ 22 نقطه اصلاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: هفت نقطه حادثه خيز در استان بوشهر نيازمند اصلاح است/ 22 نقطه اصلاح شد
بوشهر - خبرگزاري مهر: مديركل راه و شهرسازي استان بوشهر با اشاره به اصلاح 22 نقطه حادثه‌خيز استان بوشهر طي هشت ماه گذشته، گفت: هفت نقطه حادثه خيز در استان بوشهر نيازمند اصلاح است.

به گزارش خبرنگار مهر، عليرضا صفايي عصر دوشنبه در حاشيه بازديد از طرح‌هاي راهسازي استان بوشهر اظهار داشت: در سال‌هاي اخير شاهد تلاش‌هاي بسار خوبي به منظور بهبود وضعيت راه‌هاي استان بوده‌ايم كه در اين راستا توسعه راه‌ها و همچنين بهسازي وضعيت راه‌هاي موجود، انجام شده است.

وي با اشاره به تلاش‌هاي صورت گرفته براي افزايش بزرگراه‌هاي استان بوشهر، خاطرنشان ساخت: پروژه‌هاي بسيار خوبي در استان بوشهر انجام شده است و طرح‌هاي بسيار خوبي نيز در دست اجرا داريم كه در بهبود وضعيت راه‌ها و سهولت در عبور و مرور نقش بسيار مهمي دارد.

مديركل راه و شهرسازي استان بوشهر به وجود بيش از چهار هزار كيلومتر جاده و بزرگ راه در استان بوشهر اشاره كرد و خاطرنشان ساخت: استان بوشهر 16 راهدار خانه دارد كه بيش از 250 راهدار براي نگهداري از اين راه‌ها فعاليت دارند كه با استفاده از 160 دستگاه انواع ماشين‌الات در اين زمينه فعاليت دارند.

اصلاح 22 نقطه حادثه خيز در استان بوشهر

وي در ادامه با اشاره به تلاش‌هاي صورت گرفته براي بهسازي راه‌ها و رفع نقاط حادثه‌خيز در راه‌ها و جاده‌هاي استان بوشهر، بيان داشت: طي يك سال اخير 22 نقطه حادثه خيز در استان بوشهر اصلاح شده است و هفت نقطه حادثه خيز در استان داريم كه نيازمند اصلاح است.

صفايي اضافه كرد: از اين 22 نقطه، 18 نقطه زودبازده و چهار نقطه اساسي بودند كه با رفع اين نقاط حادثه‌خيز شاهد بهبود وضعيت اين محورها و كاهش مشكلات براي رانندگان هستيم.

وي از نصب 14 هزار علائم جهت نما، خطرنما، تابلوهاي هشداردهنده و اخطاري طي هشت ماه اخير در استان بوشهر خبر داد و افزود: نصب 15 تاور روشنايي، نصب هشت كيلومتر گاردريل و ايجاد 48 كيلومتر شيار لرزاننده از ديگر تلاش‌هاي صورت گرفته در راستاي بهبود وضعيت راه‌هاي استان است.

مديركل راه و شهرسازي استان بوشهر در پايان گفت: كارهاي ديگر نيز در اين راستا صورت گرفته است كه مي‌توان به نصب 15 هزار علائم چشم‌گربه‌اي و خط‌كشي 520 كيلومتر جاده طي هشت ماه اخير اشاره كرد.

كد خبر: 2201182

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۳ - ۰۶:۲۴

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن