تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى يابد، رقّت قلب پيدا مى كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806374623




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحریم ها را تحمل می کنیم اما ذلت نمی پذیریم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:
تحریم ها را تحمل می کنیم اما ذلت نمی پذیریم خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حاج صادقی با اشاره به صبر و مقاومت حضرت زینب(س) گفت: ما باید از حضرت زینب(س) درس مقاومت و ایستادگی بیاموزیم، ایشان با مقاومت و پایداری در برابر فشارهای دشمن، یزید را ذلیل کرد، ما هم با مقاومت باید استکبار جهانی را به زانو درآوریم.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام عبدالله حاج صادقی، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امشب در بیست و نهمین یادواره شهدای شهرستان دستگرد، در مسجد جامع این شهر، ضمن انتقاد از کسانی که مخالف شعار مرگ بر آمریکا هستند گفت: آمریکا نماد استکبار است و ما شعار مرگ بر استکبار و مرگ بر آمریکا را از قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت آموخته ایم.
وی در ادامه افزود: شهدا در راه شهادت از یکدیگر سبقت می گرفتند زیرا الگوی آنها امام حسین(ع) و اصحاب فداکار آن حضرت بودند که با علم به آن چه در انتظار ایشان بود به خاطر حفظ دین خدا و زنده نگه داشتن اسلام از جان خود گذشتند و با انتخاب شهادت، اسلام را زنده نگه داشتند، شهدا نیز جان بر کف، قدم در جبهه ها گذاشتند و انقلاب اسلامی را با خون خود زنده نگه داشتند.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه خاطر نشان کرد: امام حسین(ع) و اهل بیت ایشان به ما آموختند مصیبت آن است که دین خدا آسیب ببیند و فدا شدن برای حفظ دین یک وظیفه است، شهدا از زندگی سیر نبودند بلکه حفظ دین را از جان خود مهمتر می دانستند، شهدا جان دادند که انقلاب اسلامی جان ندهد، شهدا زندگی خود را ارزان ندادند بلکه با جان خود حیات انقلاب اسلامی را خریدند.
وی بهترین راه برای تکریم شهدا را پاسداری از ارزش هایی که شهدا برای آن فدا شدند ذکر کرد و اظهار داشت: حضرت زینب(س) حسین خود را از دست داد اما عزت خود را هرگز از دست نداد، ایشان با مقاومت در برابر فشارها و تحریم های بی امان دشمن مقاومت کرد و با این ایستادگی در کوفه و شام قیامی برپا کرد که موجب ذلت و خواری یزید شد، از حضرت زینب باید بیاموزیم که مقاومت تنها راه رسیدن به پیروزی است و هرگز جز مقاومت راهی برای پیروزی بر دشمنان خداوند وجود ندارد.
حجت الاسلام حاج صادقی در ادامه افزود: همانگونه که شهدا با الگو پذیری از امام حسین(ع) و یاران ایشان در جبهه ها قدم گذاشتند ما نیز امروز باید با اقتدا به حضرت زینب در برابر تحریم های دشمنان ایستادگی و مقاومت کنیم، ما باید تحریم را تحمل کنیم تا مجبور به تحمل ذلت نشویم و استکبار جهانی را به زانو در آوریم.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران شهدای دفاع مقدس را همانند یاران امام حسین(ع) فداکار و از جان گذشته خواند و گفت: امام حسین(ع) با خون خود اسلام را زنده نگه داشت و شهدا با خون خود حیات مجدد اسلام ناب، انقلاب و جمهوری اسلامی را رقم زدند. ما نیز باید با جانفشانی و از خودگذشتگی و فدا کردن زندگی خود راه آنان را ادامه دهیم.
وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیرامون مقاومت و نرمش قهرمانانه اظهار داشت: تنها راه رسیدن به پیروزی مقاومت است و نرمش قهرمانانه یکی از تاکتیک های مقاومت اسلامی است. نباید نرمش قهرمانانه در مقابل مقاومت تفسیر شود.
حجت الاسلام حاج صادقی وظیفه امروزه بازماندگان شهدا را رساندن پیام عاشورا و عاشورائیان به گوش جهانیان ذکر کرد و گفت: اگر کسی برای خدا جیزی را فدا کند در واقع با خداوند که بهترین خریدار است معامله کرده و خداوند نه تنها بهشت بلکه نعمت جاودانگی را به او عطا می کند، به همین دلیل است که با وجود تمام تلاش های دشمنان اسلام و وهابیت، نور امام حسین(ع) همچنان بر تمام جهان می درخشد.
وی در پایان شهادت را بهترین و مطمئن ترین راه برای رسیدن به خدا خواند و خاطر نشان کرد: خداوند شهدا را مرزوق نزد خود و به مقصد رسیده و دارای سعادت ابدی معرفی می کند در حالی که برای کسانی که عباداتی همچون نماز و حج و روزه به جا می آورند چنین تعبیری در قرآن وجود ندارد بلکه امید رسیدن به خدا و سعادت ابدی برای آنها مطرح می شود که این نشان از جایگاه خاص شهادت نزد خداوند دارد./939/پ201/ع
 



۱۳۹۲/۱۰/۲






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن